Original War: Amerykanie #08
Aktualizacja:
08: Urodzeni Bohaterowie

Najtrudniej będzie utrzymać się przy życiu na początku misji - później pójdzie z górki, co wcale nie znaczy, że łatwo. Przeciwnik co chwila będzie posyłał nowe jednostki do ataku. I do tego jest technologicznie też jest do przodu, ma więcej i dużo silniejsze jednostki, czyli w każdej dziedzinie jest o jeden krok dalej. A to wcale dobrze Ci nie wróży.
Cele misji:
1) Obroń bazę.
MacMillan jest w drodze powrotnej z poprzedniej misji, więc na razie bazą dowodzi osoba, której wcześniej wydałeś taki rozkaz. W moim przypadku była to Lucy Donaldson . Pierwszą rzeczą, jaką powinieneś zrobić po rozpoczęciu misji, jest włączenie pauzy. Pozwoli to zapanować nad tym całym bałaganem. A więc wyślij do magazynu ludzi dobrze znających fach inżynierii mechanicznej, małpoludom rozkaż naprawić palące się wieżyczki i bunkry #2 , a naukowców wyślij do laboratorium - niech rozpoczną jakieś badania.
Czas na odbudowę bazy. Przeszkolonych w magazynie ludzi skieruj do budowy szybu naftowego (jeśli został zburzony) i do naprawy budynków, natomiast żołnierzy wyślij w okolice bunkrów - tam za niedługo pojawią się pierwsze oznaki rosyjskiej obecności w regionie. Wybuduj szybko wieżę kontrolną i wsadź do niej najlepszego mechanika, po czym podłącz do niego dostępne od początku dwa zdalnie sterowane pojazdy.
Niedługo po rozpoczęciu akcji, w punkcie #1 pojawi się naukowiec - Denis Peterson w obstawie jakiegoś bliżej nie znanego słabeusza. Wskaż mu natychmiast drogę do laboratorium, tam przyda się najbardziej. Zbieraj skrzynie, bo surowców nie jest za wiele, a trzeba jeszcze wiele wybudować - działa na wieżyczkach, kilka elektrowni, ulepszenia fabryki. Słowem - wszystko, co będzie potrzebne.
Kiedy pojawi się MacMillan z resztą oddziału - to masz już większość problemów z głowy. Wsadź wszystkich do wieżyczek, a najbardziej doborowe oddziały przygotuj do kontrataku. Można walczyć przy pomocy pojazdów, ale ja wolałem wysłać ludzi na piechotę niż pakować fundusze w kupę złomu. A więc podchodź powoli w okolicę rosyjskiej bazy #3 . Nie zbliżaj się do wieżyczek - niszcz tylko pojazdy i wycofuj się, aby uleczyć rannych. To pozwoli wyeliminować sporą część jednostek przeciwnika, ale raczej nie da większych szans na wdarcie się w głąb bazy (chociaż mi się udało). Na szczęście Powell wyśle posiłki - za jakiś czas pojawi się Jeremy Sikorski wraz z obstawą. Będziesz miał do wyboru trzy odpowiedzi w związku z atakiem na rosyjską bazę #3 :
- możesz powiedzieć, że jesteś gotowy i po minucie zaatakuj cel;
- możesz poprosić o 5 minut czasu na przygotowania - potem nastąpi atak;
- lub możesz powiedzieć, że to chory pomysł, a po krótkim ochrzanie i tak skończy się na ataku za 5 minut.
Nowe cele misji:
2) Razem z Sikorskim oczyść sektor z rosyjskich żołnierzy.
A więc do ataku. Warto poczekać aż Twój nowy pomocnik oczyści teren, a potem samemu dokończyć dzieła.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
