Original War: Amerykanie #10

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

10: Dżin w Butelce

Pakt z Arabami - w tej misji przekonasz się, czy jest to w ogóle możliwe - Amerykanie #10 | Original War - Original War - poradnik do gry

Pakt z Arabami - w tej misji przekonasz się, czy jest to w ogóle możliwe. Zostałeś oddelegowany do budowy nowego kompleksu badawczego. Może zadanie wydaje się proste, ale, naprawdę, to jest jedna z trudniejszych misji. Nie dość, że ataki Rosjan mogą nieźle Ci zaszkodzić, to jeszcze Arabowie będą dosłownie pod nosem knuć jakąś intrygę. Miej się na baczności. Aha, ilość dostępnych surowców zależy od tego, ile ich wydobyłeś w poprzedniej misji.

Cele misji:

1) Wybuduj bazę.

Rozkaż ruszyć wszystkim pojazdom transportowym do punktu #1 , gdzie oczekują już na Twój przyjazd przydzielone oddziały. Postaw skład i wypakuj do niego zawartość pojazdów. Musisz, jak zwykle, działać od samego początku bardzo szybko. Zaraz po ukończeniu budowy pojawią się nowe rozkazy.

Nowe cele misji:

2) Zbuduj laboratorium syberytowe i zapewnij mu dopływ energii.

Postaw laboratorium i rozpocznij badania. W pierwszej kolejności zajmij się odnajdywaniem sybertyu i ulepszaniem budynków, później dobuduj konkretne laboratoria. Napotkasz teraz na opór pierwszych Rosjan - dwie jednostki to niewiele, ale mogą zranić bezbronnego inżyniera czy naukowca. W każdym razie zabij ich i kontynuuj budowę bazy, wedle własnego uznania.

Staraj się rozmieszczać budynki na sporej przestrzeni, jednak każdy musi być dobrze chroniony. - Amerykanie #10 | Original War - Original War - poradnik do gry
Staraj się rozmieszczać budynki na sporej przestrzeni, jednak każdy musi być dobrze chroniony.

 

Wracając jeszcze do laboratorium, jeśli wybudujesz jego cześć syberytową, pojawią się nowe zadania.

Nowe cele misji:

3) Opracuj wszystkie technologie syberytowe.

4) Opracuj celowniki laserowe.

5) Opracuj sztuczną inteligencję.

Aby wykonać te wszystkie cele, trzeba wybudować drugie laboratorium i przekształcić je w specjalistyczne ośrodki badań nad optyką i komputerami. Natomiast kiedy ukończysz badania nad syberytem, będziesz mógł zakończyć misję. Ja jednak wolałem zająć się wszystkimi możliwymi zadaniami.

Najprawdopodobniej dysponujesz w tej misji, tak jak i ja, tylko dwoma doborowymi wojakami. Ale to nic - w zupełności wystarczą, tylko pamiętaj, aby ich ciągle leczył jakiś naukowiec. W następnej fali ataku przyjdą dwa pojazdy gąsienicowe, sterowane komputerowo. Zaraz potem pojawi się komunikat o nadejściu wrogiego oddziału.

Nowe cele misji:

6) Obroń bazę za wszelką cenę.

No i do akcji wkroczą Arabowie. Już po ich pierwszej rozmowie można się zorientować, że nie będą grać roli potulnych pomocników. Zresztą Twoi ludzie będą mieli coś na ten temat do powiedzenia. Nie wiem, czy to dzięki akcji w jednej z pierwszych misji, ale pojawił się u mnie ledwo żywy Cornell - każdy karabin się liczy. Tak czy inaczej uzdrowiłem go, wysyłając całą wielką trójkę do centrum bazy Arabów. Tam zaczekali na odpowiedni moment.

Nowe cele misji:

7) Zabij arabskich naukowców.

Arabowie najpierw udadzą się do zbrojowni, a że moi ludzie będą tam czekać, to nie wróżę im większych szans. A to za sprawą specyfiki ich broni - z bliskiej odległości nie można oddać strzału, tak że po prostu trzeba za nimi chodzić, dopóki nie wybije się ich co do jednego. Potem szybko wracaj do bazy, bo tam powinien już być drugi oddział Arabów, ze zwierzętami. Najlepiej poukrywaj ludzi w budynkach, tak dla bezpieczeństwa. Wyeliminuj wszystkich przeciwników i czekaj na to, co będą lada chwila mieć do powiedzenia Ruscy.

Przejmij stojące przy arabskiej bazie transportowce i przeładuj ich zawartość do swojego magazynu. Warto zająć się ich składem i także przenieść to, co wartościowe do siebie. Pilnuj tylko, aby wcześniej nie zniszczyli go Ruscy. A możesz się spodziewać silnego ataku - szczególnie czołgów teleportujących się pod bazę. Postaraj się przejąć mechanikami wrogie pojazdy, co wzmocni Twoje i tak wątłe siły. Jeśli ukończyłeś badania nad komputerami, automatyczne wieżyczki powinny znacznie wspomóc odparcie przeciwnika. W przeciwnym wypadku będziesz się nim musiał zająć osobiście - badania warto ukończyć i tak. Wtedy dopiero zakończ misję.

Podobało się?

0

Original War

15 czerwca 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2006-06-11
11:54

zanonimizowany365453 Junior

czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031

Komentarz: zanonimizowany365453
2007-01-17
17:43

zanonimizowany419502 Junior

👍

ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam

Komentarz: zanonimizowany419502
2007-05-09
14:16

zanonimizowany459016 Junior

👍

cool gra

Komentarz: zanonimizowany459016
2007-08-04
21:44

vfg cmvhmi Legionista

😐

Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?

Komentarz: vfg cmvhmi
2008-02-05
19:08

vfg cmvhmi Legionista

😜

Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))

Komentarz: vfg cmvhmi
2008-03-07
20:46

zanonimizowany538364 Junior

👍

łaaaaaaaatwe

ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke

arabowie sami się poddadzą

przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami

ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu

przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów

wszyzdko przeszłem 7-8x

laaaaaatwe

Komentarz: zanonimizowany538364
2008-07-07
21:52

vfg cmvhmi Legionista

Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-04-25
20:00

vfg cmvhmi Legionista

😈

Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.

Komentarz: vfg cmvhmi
2011-01-25
13:26

zanonimizowany749927 Junior

😐

mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)

inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.

z góry thank you

Komentarz: zanonimizowany749927
2012-10-31
12:09

vfg cmvhmi Legionista

Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.

Komentarz: vfg cmvhmi

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl