Original War: Rosjanie #05
Aktualizacja:
05: Szerokie Wody

Tak, szerokie wody - to dobra nazwa dla tej misji. Ale tak naprawdę trudna ona raczej nie jest - głównie trzeba się spieszyć, główkować i przede wszystkim nie pozwolić nikomu z drużyny zginąć. Budowa nowych pojazdów, które są w stanie zmieść Arabów z powierzchni ziemi zajmie chwilkę, ale ich wykorzystanie to już co innego. A więc nie martw się - możesz się trochę odprężyć, odpocząć. Później na pewno łatwiej nie będzie.
Cele misji:
1) Przedrzyj się do południowo-zachodniego rogu mapy. Każdy z Twoich ludzi powinien posiadać własny wóz. Niezbędne będzie podwozie gąsienicowe.
2) Co najmniej sześciu Twoich ludzi musi przeżyć.
3) Śpiesz się.
Czym prędzej wybuduj w miejscu startu skład (w taki sposób, aby był położony jak najbardziej na południe). Wyślij kilku inżynierów do punktu #1 , gdzie czeka całe mnóstwo skrzyń do przetransportowania. Wybuduj potem szyb naftowy oraz laboratorium. Rozpocznij badania nad językiem małpoludów - znajdziesz kilku w punkcie #2 i #3 . Wyślij tam Dołgowa , który spotka na miejscu amerykańskiego naukowca, Hugh Stevens'a . Zaprowadź nowe znalezisko do Burłaka , co da Ci dwie opcje do wyboru:
- Zabić go.
- Pozwolić mu żyć i zyskać dzięki temu cenne informacje.
Amerykanin zostanie zamknięty w składzie, ale ktoś powinien go cały czas pilnować. Jeśli zechcesz, możesz go spokojnie puścić wolno - to lepsze wyjście niż zabić go bez powodu. Czym prędzej zbieraj skrzynie, najlepiej z pomocą małpoludów, odpowiednio do tego przeszkolonych.
Możesz spodziewać się także ataków Arabów, mających swoje umocnienia na wschód od Ciebie #4 . Jeśli podejdziesz bliżej, dostaniesz możliwości wyboru, co zrobić, oraz nowe rozkazy:
- Poddać się i zakończyć grę.
- Grać na czas i okłamać Arabów.
- Powiedzieć, że pokonasz Arabów i tym samym odrzucić ich ofertę o kapitulacji.
Nowe Cele misji:
4) To może być okazja na usuniecie szejka Omara.
Szejka trzeba pokonać za pierwszym podejściem, gdyż inaczej ucieknie. Wróć do bazy, rozbuduj ją, tak, aby wyprodukować co najmniej trzy średnie pojazdy wyposażone w działo (w tym jeden w karabin) na gąsienicowym podwoziu. Teraz zaatakuj obóz - szejk powinien zostać zmieciony z powierzchni ziemi. Zregeneruj się i zaatakuj ponownie, aż do wybicia wszystkich jednostek przeciwnika. Przyjdzie nowy rozkaz.
Nowe Cele misji:
5) Zanim się wycofasz, zniszcz laboratorium.
Dobuduj w bazie po pojeździe dla każdego i ruszaj przez arabską bazę #4 na południe #5 , aż do punktu ewakuacyjnego #6 . Po drodze możesz spotkać patrol, więc bądź uważny. I pamiętaj o zniszczeniu laboratorium. Kiedy wszyscy dojadą na miejsce, misja zostanie zakończona.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
