Original War: Rosjanie #14
Aktualizacja:
14: Barwy główne

Będzie trudno tylko na początku. Potem już pójdzie jak po maśle - te wszystkie proste misje zaczynają już naprawdę przeczyć, iż kampania dla Rosjan jest trudniejsza. Jednak zbyt łatwo też nie będzie, gdyż silne ataki będą gnębić Twoją obronę od pierwszych chwil, a surowców nie będzie za wiele. Do tego teren jest prawie w całości zalesiony, czyli budowa buldożera już na początku to rzecz podstawowa.
Tutaj także można wybrać sobie ludzi - ja zostałem przy tych samych, co w poprzedniej misji.
Cele misji:
1) Przygotuj się do ataku na arabski Nowy Samarkand.
Tutaj najważniejszy jest czas - musisz jak najszybciej wykonać kilka podstawowych czynności. Zacząć trzeba od rozbudowy bazy w punkcie startu. Wszyscy ludzie niech wybudują skład, potem szyb naftowy, elektrownie, laboratorium oraz fabrykę oraz jej część cywilną (potrzebną do produkcji buldożerów). W laboratorium należy opracować odnajdywanie alaskitu, natomiast w fabryce trzeba wyprodukować jednego buldożera, który oczyści pole z alaskitem na północy. Cały czas zwiedzaj okolicę ciężarówkami i zbieraj skrzynie - bez nich nie da się wygrać. W międzyczasie rozkazy trochę się zmienią.
Nowe Cele misji:
2) Zniszcz Nowy Samarkand.
3) Wyprodukuj jednego Behemota.
Jeśli nie wykonałeś powyższych czynności, to dokończ je, czym prędzej. Musisz także obronić się przed atakami Arabów, jednak nie powinno to stanowić większego problemu. Czas wyjaśnić, po co ten cały pośpiech. Otóż zaraz powinna zgłosić się Heike Steyer z propozycją:
- 3 ludzi za 50 skrzyń i 10 kryształów alaskitu.
- 5 ludzi za 75 skrzyń i 15 kryształów alaskitu.
- 7 ludzi za 100 skrzyń i 20 kryształów alaskitu.
- Lub po prostu możesz odrzucić jej ofertę.
Nowi pomocnicy poza wsparciem w postaci mięsa armatniego mogą także zaoferować swoją technologię, a jest to bardzo przydatna zdobycz. Jednak przedtem dobuduj laboratoria i opracuj własne zaplecze technologiczne. Musisz uważać na ataki przeciwnika, gdyż poza ruchomymi bombami będzie nękał Cię naukowcami wysadzającymi złoże alaskitu czy zmasowanymi atakami oddziałów zbrojnych. Nie ma lekko.

Zbieraj cały czas skrzynie i rozbudowuj bazę. Warto zatroszczyć się o spowalniacze czasu, przynajmniej dopóki nie opracujesz wszystkich technologii. A to trochę potrwa. Zaraz po zbadaniu w laboratoriach arabskich latającej bomby, wyprodukuj kilka zdalnie sterowanych. Z ich pomocą zniszczysz każdą bazę - na razie jednak zajmij się tą na południu #1 .
Bomby wesprzyj oddziałami z bazooką, gdyż wtedy nic Ci się nie oprze. Wybuduj jeszcze w międzyczasie Behemota, który będzie tymczasowo bronił bazy, a potem przeczyści przejście do głównej bazy #2 przeciwnika. Kiedy zdecydujesz się na atak (na początek warto ponownie skorzystać z latających bomb) weź wszystkich ludzi z bazookami i ruszaj do boju.
Nie warto zastanawiać się nad drogami ataku - lepiej zrobić sobie własną, dzięki latającym bombom. Potem wyniszczenie oddziałów i rozwalanie budynków, czyli standardowa robota. Kiedy ostatni przeciwnik zginie, misja zostanie zakończona.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
