Original War: Amerykanie #14a

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

14a: Grunt to Dobry Plan

Kolejna szybka i prosta misja - Amerykanie #14a | Original War - Original War - poradnik do gry

Kolejna szybka i prosta misja. Przepraszam, co? Kolejna szybka i prosta? Chyba się pomyliłem. Nie. Naprawdę - tak szybko to nie przeszedłem żadnej, nawet pierwszej misji w tej grze. Co prawda zdobycie dokumentów, czyli wjazd do amerykańskiej bazy był okropnie trudny, ale wykonalny. I ile zabawy - to jest jedna z lepszych misji. Cóż więc pozostało - zaczynajmy naszą historię.

Przed rozpoczęciem zmagań będzie trzeba wybrać pojazdy, z jakimi pojawisz się na misji. Mój wybór to: pojazd transportowy dla John'a i czołg z podwójnym działem dla Burłaka . Potem trzeba wjechać w wyznaczony obszar.

Cele misji:

1) Zdobądź artefakt.

2) Burłak musi przeżyć.

Jak się okaże, artefakt jest ukryty i trzeba się będzie trochę napocić, aby go zdobyć. Jedź dalej w stronę artefaktu - nagle spostrzeżesz opuszczone pojazdy, a potem równie opustoszałą bazę #1 . Po skontaktowaniu się z kwaterą główną dowiesz się, co jest grane - za chwilę spadnie Ci na głowę bomba syberytowa. Ruszaj po ten artefakt #2 i szybko załaduj go na ciężarówkę. W międzyczasie dojdą nowe zadania.

Nowe cele misji:

3) Zabierz artefakt z powrotem do bazy.

Odjedź trochę na południe i poczekaj, aż nastąpi wybuch. Podjedź bliżej miejsca detonacji #1 , aby zobaczyć działanie bomby. Dostaniesz także nowe rozkazy.

Nowe cele misji:

4) Zdobądź informacje z amerykańskiego laboratorium syberytowego.

Ruszaj na zachód, gdzie ulokowana jest amerykańska baza #4 . Musisz zaatakować ją od północy - z miejsca #3 . Jeśli zabraknie Ci paliwa, to w rogu mapy #5 znajduje się opuszczona baza pełna paliwa. Napraw podniszczone pojazdy i ruszaj. Burłak powinien zająć się żołnierzami, a kiedy jego pojazd będzie na wymarciu, przesadź go do buldożera stojącego pod laboratorium. Trzeba się tylko spieszyć z atakiem, gdyż przybędą posiłki i trzeba będzie zaczynać misję od nowa.

Musisz działać szybko i zdecydowanie - to moja dewiza ;-) - Amerykanie #14a | Original War - Original War - poradnik do gry
Musisz działać szybko i zdecydowanie - to moja dewiza ;-)

 

MacMillan musi podjechać pod skład (ale tak, aby jego ciężarówka z artefaktem nie została zniszczona) i następną go zająć. Potrwa to chwilę, a jeśli się uda, dostaniesz nowe możliwości przechwycenia informacji:

  • Odebranie ich siła, co wydaje się złym wyjściem, ponieważ nie masz ludzi i odpowiedniego sprzętu.
  • Negocjacje, dzięki czemu zdobędziesz dokumenty i jeśli wszystko pójdzie jak trzeba, uratujesz się.

Wyjedź z bazy - zadanie będzie wykonane, a misja zakończona sukcesem.

Podobało się?

0

Original War

15 czerwca 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2008-03-07
20:46

zanonimizowany538364 Junior

👍

łaaaaaaaatwe

ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke

arabowie sami się poddadzą

przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami

ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu

przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów

wszyzdko przeszłem 7-8x

laaaaaatwe

Komentarz: zanonimizowany538364
2008-07-07
21:52

vfg cmvhmi Legionista

Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-04-25
20:00

vfg cmvhmi Legionista

😈

Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.

Komentarz: vfg cmvhmi
2011-01-25
13:26

zanonimizowany749927 Junior

😐

mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)

inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.

z góry thank you

Komentarz: zanonimizowany749927
2012-10-31
12:09

vfg cmvhmi Legionista

Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.

Komentarz: vfg cmvhmi

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl