Original War: Rosjanie #06
Aktualizacja:
06: Krok po Kroku

Mam nadzieję, że w poprzedniej misji wybudowałeś dobre pojazdy, gdyż znajdziesz je właśnie w tej misji. Na początku będą bezużyteczne, ale potem nieraz uratują Ci życie. Spotkasz tutaj swojego brata, będziesz musiał mu pomóc, mając na karku całe stada amerykańskich żołnierzy. Nie ma lekko, ale ta gra potrafi przyzwyczaić do sytuacji bez wyjścia. No cóż, tyle informacji wstępnych, czas na działanie.
Cele misji:
1) Odbij bazę im. Owsjenki z rąk Amerykanów.
Nie masz paliwa, więc bazę trzeba zdobyć na piechotę. Przejmij pobliski skład, a następnie koszary i zamień w nich wszystkich na żołnierzy (możesz pozostawić jednego naukowca do leczenie ran). Przejdź następnie na wschód, uważając na strzelające z północy oddziały amerykańskie. Przejdź kawałek na północ i wejdź następnie na owe wzgórze, zachodząc od tyłu przeciwnika #1 . Wtedy Amerykanie wyjdą z wieżyczek i pokonanie ich nie będzie stanowić problemu. Kilku może ukrywać się w składzie, więc sprawdź to. Potem przyjdą nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
2) Wydobądź co najmniej 100 kryształów alaskitu.
Nie ma czasu na zastanawianie się. Zamień jednego z żołnierzy w pierwszym składzie na inżyniera i przejmij nim bazę. Dobuduj laboratorium, co zaowocuje nowymi zadaniami. Jeśli natomiast nauczysz się wykrywać alaskit, to pojawi się jeszcze jedno.
Nowe Cele misji:
3) Naucz się przewidywać, gdzie wylądują dostawy.
4) Poznaj nowe zastosowania alaskitu. Będziesz musiał wybudować laboratorium czasoprzestrzenne.
Za niedługo powinien się zgłosić także brat Burłaka, Wsjewołod . Pojawi się także nowe zadanie.
Nowe Cele misji:
5) Spróbuj ocalić swojego brata - Wsjewołoda (ale nie zaniedbuj pozostałych obowiązków).
Także Wsjewołod nie będzie czekał wiecznie. Jeśli będziesz się ociągał i nie uratujesz go na czas, wysadzi skład razem z nim w środku. Od razu, kiedy tylko usłyszysz komunikat musisz udać się w okolice punktu #2 . Tam rozwalasz bunkier i idziesz dalej, uważając na wieżyczki w bazie #3 . Na północy czeka Cię jeszcze jeden bunkier, a za nim przejęta przez Twojego brata baza #4 .
Dużo jeszcze do zrobienia, a przeciwnik może zaatakować w każdej chwili. Możesz się spodziewać pierwszych ataków z zachodu i to już niebawem. Dlatego obsadź wieżyczki. Potem zaplanuj tankowanie pojazdów: najlepiej przenieś trochę ropy do pierwszego składu, zatankuj troszeczkę wóz, a dokończ już w składzie w bazie głównej. W ten sposób zdobędziesz doskonałe pojazdy do obrony bazy. Zbierz jeszcze wszystkie skrzynie z okolicy.
Cały czas rozwijaj technologię, budując w sumie dwa laboratoria. Mając dwójkę naukowców badania powinny iść całkiem sprawnie. Wybuduj także kopalnie alaskitu (syberytu) oraz jedną elektrownię alaskitową - tak na wszelki wypadek. Do zdobycia pojazdów potrzebny będzie warsztat, a postawić go trzeba w bazie głównej na wzgórzu, gdzie jest mało miejsca na budynki. Dlatego odpowiednio zaplanuj rozbudowę.
Najważniejsza rzecz - baza Amerykanów #3 . To z niej będą nadchodzić wrogie jednostki atakujące Twoje pozycje. Musisz się obronić zebranymi pojazdami (w moim przypadku były to cztery ciężkie czołgi). Potem postaraj się rozwalać ich wieżyczki, po jednej, aż do skutku, oraz eliminować pojawiających się przy okazji ludzi. Uważaj na badania, które prowadzisz - jeśli wszystko skończysz pomyślnie, to przyjdą nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
6) Wyprodukuj pojazdy dla swoich ludzi i poprowadź ich na wschód.
Na początek wybierz piątkę najbardziej zaufanych ludzi. Jeśli jeszcze nie zniszczyłeś Amerykanów, to nadszedł właściwy moment. Musisz zdobyć skrzynie z bazy #4 , zresztą z amerykańskiej też, jeśli jakieś tam pozostały. Wybuduj dla każdego podwładnego po najlepszym pojeździe (silnik na alaskit, podwozie gąsienicowe, najlepsze działo) i udaj się do punktu ewakuacyjnego #5 .
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
