Original War: Amerykanie #04
Aktualizacja:
04: Chrzest Ognia

Jeśli grasz na wyższym poziomie trudności, to rozpocznij przygotowania mające na celu uprzyjemnić dłuższą chwilę spędzoną przy komputerze. Przeciwnik dysponuje silnym, i co gorsza w dużych ilościach, sprzętem. Trzeba zabawić się w partyzanę i niszczyć wszystko po kolei, nie urządzając natomiast żadnych heroicznych najazdów. I pamiętaj - szybkość działania odgrywa dużą rolę, podobnie korzystanie z umiejętności naukowca.
Cele misji:
1) Obroń bazę.
2) Wybuduj drugi szyb naftowy i drugą elektrownie na ropę.
Zaraz po rozpoczęciu misji wyślij naukowca na wschód od Twojej bazy - w punkcie #1 znajduje się miejsce wydobycia ropy. Warto jeszcze zmienić profesję Por. Jeff'a Brown'a na inżyniera - każda para rąk się przyda. Wybuduj w tym miejscu szyb naftowy, a w bazie postaw laboratorium oraz po zniesieniu skrzyń rozbuduj je i fabrykę. Niech osoba mająca dobry współczynnik mechaniki wsiądzie do wozu i zbada teren, po jednym żołnierzu wyślij do bunkrów, a reszta niech czeka w centrum bazy. Oczekuj ataku, najprawdopodobniej będą to oddziały z bazy na południu #2 . Druga baza, na południowym-zachodzie #3 , na razie jest za dobrze broniona, aby móc ją zdobyć. Rozbuduj dalej bazę, postaw kilka elektrowni, rozwiń technologię, cały czas się broniąc. I nie pozwól oddziałom przeciwnika wrócić do bazy - bo wtedy zaatakują ponownie, mając po swojej stronie lepszy arsenał.
Kiedy dostaniesz komunikat od Lucy Donaldson , będzie to oznaczać, iż za niedługo na południe od bazy #3 pojawią się posiłki. Nie będziesz nimi w stanie od razu atakować, ani przeprowadzić do bazy - więc wyślij ich do południowo-zachodniego rogu mapy. Tam muszą niezauważeni czekać na swoją okazję.
Kolejną ważną rzeczą jest możliwość budowy wieżyczek i działek Gatlinga - obie rzeczy będą dostępne po ulepszeniu budynków i wykonaniu konkretnych badań. Zwracam na to uwagę, gdyż należy bawić się w budowę wieżyczek dopiero po wynalezieniu działka i mając spory zapas skrzyń na koncie. Do tego kilka elektrowni też byłoby mile widzianych.

Spodziewaj się także ataku czołgowego z bazy #3 . Natomiast dowództwo rozkaże zaatakować ruskich i zapyta się, jak Ci idzie:
- możesz powiedzieć, że spokojnie dasz sobie radę, a dowództwo powie, że wyśle za 10 minut zmniejszone posiłki i będziesz miał niewiele czasu na pokonanie ruskich;
- możesz także poprosić o posiłki - wtedy spora grupa dotrze w 5 minut i czas na pokonanie ruskich będzie już większy, ale i tak nie opłaca się dokonywać tego właśnie wyboru;
- lub też możesz powiedzieć, że atak to chory pomysł - no i dostaniesz spore posiłki za 10 minut, do tego czas na wykończenie Ruskich znacznie się zwiększy.
Nowy cel misji:
3) Wypędź wszystkie rosyjskie jednostki.
UWAGA! Jeśli się nie pospieszysz i nie zniszczysz przeciwnika w wyznaczonym czasie, to dowództwo zostanie Ci odebrane, czyli zakończysz praktycznie misję niepowodzeniem. Taki mały trik programistów.
Przejmij i napraw pojazdy przeciwnika, po czym zapakuj do nich swoich mechaników. Stwórz jeszcze paru speców (oczywiście z ludzi posiadających odpowiednie predyspozycje) i wyprodukuj co najmniej dwa średnie pojazdy z działkiem Gatlinga. To będzie grupa pierwsza. Druga powstanie z jednostek piechoty (w tym naukowca) stacjonującej w bazie. Czas na atak. Grupa pierwsza podchodzi do bazy #3 od strony północnej, niszcząc kolejne fortyfikacje. Grupa druga czeka w lasku, na północ od bazy #2 . Kiedy baza #3 zostanie przejęta, czas na zajęcie się #2 .
Najpierw trzeba zniszczyć bunkry i działka. Do tego celu wykorzystaj jednostki zmechanizowane. Podchodź co chwilę jak najbliżej bazy, niszcz kilka jednostek, po czym wracaj na bezpieczne pozycje, aby naprawić pojazdy. I tak aż do skutku. Posiłki czekające w lasku na zachodzie, jak i grupa druga, atakują dopiero po zniszczeniu wszystkich wieżyczek! I nic nie powinno ich powstrzymać.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
