Original War: Amerykanie #09
Aktualizacja:
09: Syberyt!

Twój dowódca znowu zabłysnął nieudolną akcją, którą Ty będziesz musiał naprawić. Idziesz w teren sam, ale na szczęście już na początku misji spotkasz kilku inżynierów, a w starej kopalni - kilku starych znajomych. Żeby trochę utrudnić sprawę, surowce będą dowożone do Terminalu - znajdującego się w miejscu startu składowiska. To z niego trzeba będzie przetransportować je do pozostałych baz, jeśli zdecydujesz się na więcej niż na jedną, oczywiście. Do tego wydobycie nowego materiału - syberytu, szczególnie utrudniane rozkazami dowództwa, nie będzie niczym przyjemnym. A przeciwnik będzie się pojawił dość często, przy czym z nowymi wyrzutniami rakiet dalekiego zasięgu będzie jeszcze trudniejszy do pokonania.
Cele misji:
1) Dołącz do żołnierzy, którzy zajęli skład.
2) Przywróć wydobycie syberytu.
Natychmiast wyślij MacMillan'a do punktu #1 . Tam będą czekać gotowi do boju żołnierze. Natomiast inżynierowie niech zakończą budowę Terminalu i niech wniosą do niego wszystkie skrzynie. Kiedy odnajdziesz uszkodzony skład w punkcie #1 , przenieś do niego wszystkie surowce. Naukowca wyślij w teren, aby oswoił kilka szympansów - trójka powinna wystarczyć. Wybuduj także szybko laboratorium i rozpocznij badania nad wydobyciem syberytu. Po ich zakończeniu wyjdź naukowcem z budynku i odnajdź miejsce wydobycia - wybuduj tam kopalnie. Mniej więcej w tym samym czasie przyjdą nowe rozkazy, w tym "zachcianka" Powell'a .
Nowe cele misji:
3) Czekaj na dalsze instrukcje.
4) Przewieź do terminalu co najmniej 60 kryształów syberytu w wyznaczonym czasie.
5) Wydobądź co najmniej 200 kryształów syberytu.
Ustaw teraz przenoszenie syberytu ze składu do Terminalu. Inżynierowie będą w jedną stronę nosić skrzynie, a z powrotem - syberyt. Musisz go zgromadzić 60 w wyznaczonym czasie w Terminalu, gdyż inaczej Powell nie będzie zadowolony - nie dostaniesz medalu.
Musisz wybudować resztę struktur. Czyli szyb naftowy, trochę elektrowni aby dokończyć doświadczenia. Jeśli uważasz, że jesteś w stanie - wybuduj druga bazę w punkcie #2 . Jednak przedtem trzeba zgromadzić dużą ilość surowców, aby coś tam w ogóle postawić. Przeciwnik będzie chciał rozwalić kopalnię, więc możesz się spodziewać silnego kontrataku, szczególnie jednostek wyposażonych w wyrzutnie rakiet. Powinieneś ich wszystkich rozwalać stojąc w bazie, na wzgórzu, korzystając oczywiście z doborowych jednostek. To będzie dla nich kopalnia, ale doświadczenia. Dodam, że warto przejąć chociaż jeden pojazd opancerzony nieprzyjaciela, gdyż to bardzo pomoże podczas odpierania kolejnych ataków.

Kiedy upłynie czas na zebranie 60 kryształów syberytu, przyjadą pojazdy zaopatrzeniowe pozostawiając mnóstwo skrzyń przy Terminalu. Jeśli zebrałeś kryształy, to wezmą je do Powell'a , a ty w nagrodę za dobre wyniki dostaniesz medal.
Kiedy przez radio zgłosi się człowiek o nazwisku Vervecken , przedstawiciel Arabów, będzie chciał zawrzeć z Tobą pakt. I lepiej się zgódź. A oto propozycje odpowiedzi, jakich mu możesz udzielić:
- od razu zgodzić się, co zaowocuje przekazaniem nowej technologii oraz nową możliwością wyboru;
- powiedzieć, że nie masz tylu surowców i ewentualnie zdecydować się na inną formę współpracy;
- po prostu odmówić, nie podając przyczyn.
Owa technologia to moździerze, co prawda w tej misji nie potrzebne, ale medal zawsze się przyda. Natomiast druga opcja, to możliwość kupienia informacji, a czy są naprawdę tego warte - przekonaj się sam:
- dasz 50 skrzyń;
- dasz 80 beczek ropy;
- dasz 40 kryształów.
A ataki będą się nasilać. W pewnym momencie Powell rozkaże wracać w okolice Terminalu.
Nowe cele misji:
6) Wycofaj się na północ.
Zostaw wszystko i biegiem na północ. Zaraz zjawi się tu zgraja Rosjan, a nie warto się z nimi w tym stanie witać.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
