Original War: Rosjanie #02
Aktualizacja:
02: Wielkie Łowy

Bardzo długa, acz niezbyt skomplikowana misja. Nauczysz się dzięki niej konstruować i obsługiwać pojazdy bojowe - dużo skuteczniejsze niż sami żołnierze. Będzie to także sprawdzian umiejętności przywódczych: szybkie decyzje mają ogromny wpływ na wyniki, a od trafnego wyboru zależeć będzie nie tylko Twoje życie, ale i podwładnych. A przeciwnik rośnie w siłę, aż strach pomyśleć, co czeka Cię w następnej misji.
Cele misji:
1) Dotrzyj do bazy im. Berii (na lewo do Kirowa).
Razem z Tobą wyruszą jeszcze Kowaliuk oraz Gniewko . Przejdź na zachód od aktualnej pozycji, do punktu #1 . W bazie im. Berii spotkasz swojego tymczasowego dowódcę Płatonowa , który zleci Ci nowe zadania. Będziesz go mógł także trochę wypytać o interesujące Cię tematy.
Nowe Cele misji:
2) Wybuduj warsztat.
3) Wybuduj laboratorium.
A więc przeszkol w składzie Burłaka na inżyniera i zleć mu zbudowanie warsztatu, a zaraz potem laboratorium. Pamiętaj, aby zaplanować odpowiednio rozwój bazy, gdyż w przeciwnym wypadku pojazdy nie będą mogły wyjechać, a ludzie wejść do bazy. Przenieś jeszcze skrzynie pojawiające się w okolicy do składu.
Nowe Cele misji:
4) Skonstruuj jeden pojazd.
Opracuj wszystkie technologie w laboratorium. Będzie to wymagało przeszkolenia jednego z podwładnych na naukowca. W moim przypadku komisja losująca wybrała Kowaliuka . Kiedy silnik spalinowy był już opracowany, przeszkoliłem Burłaka z powrotem na mechanika w warsztacie i rozpocząłem budowę pojazdu. Po jej ukończeniu dostałem nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
5) Przekaż pojazd bazie im. Kirowa.
Przewieź pojazd pod wskazany adres.
Nowe Cele misji:
6) Wróć do Berii.
Po powrocie do bazy im. Berii przyjmij nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
7) Wybuduj po jednym pojeździe dla każdego z żołnierzy (łącznie z Tobą).
Przeszkol Kowaliuka na inżyniera i każ mu poznosić skrzynie pojawiające się w okolicy. Wybuduj samemu po pojeździe dla każdego i wsadź podwładnych do środka. Oczywiście zaraz przyjdą nowe rozkazy.
Nowe Cele misji:
8) Zbadaj północna część sektora operacyjnego.
Zobaczysz jak amerykanie zapędzają Rosjan w przysłowiowy kozi róg, zabierając wyprodukowany przez Ciebie pojazd. Dowódca jednak nie pozwoli na akcję zbrojną. Ruszaj na północ, gdzie zauważysz dwie niewielkie bazy - #2 i #3 . Wjedź przez przesmyk na północ od #2 na tyły tej bazy. Dostaniesz do wyboru kilka możliwości, co zrobić dalej:
- Poprosić dowódcę o pozwolenie otwarcia ognia, co zostanie zaaprobowane.
- Poprosić o posiłki, co także zostanie przyjęte i dostaniesz pomoc.
- Załatwić sprawę na własną rękę.
Nowe Cele misji:
9) Zadanie wykonane. Wracaj do bazy im. Berii.
10) Zniszcz umocnienia wroga na północ od Berii.
Zniszcz wszystkie budynki w bazie #2 , najlepiej stojąc na wzgórzu, zabijając przy tym wrogich żołnierzy. Teraz ruszaj na północ, w miejsce #4 , gdzie Amerykanie zaatakowali naszych. Masz do wyboru, co zrobić z tym fantem:
- Poprosić o możliwość otwarcia ognia, na co dostaniecie zgodę.
- Poprosić o posiłki, jednak dowództwo odmówi.
- Załatwić sprawę na własną rękę.
Nowe Cele misji:
11) Dołącz to towarzysza Biełkowa .
Wybij wszystkie amerykańskie jednostki, po czym skontaktuj się z Biełkowem , stacjonującym na wzgórzu. Kiedy przejdzie pod Twoje dowodzenie, zajmij się jeszcze bazą #3 (trzeba ostrzelać ją z dołu, wzgórze nie jest możliwe do zdobycia). Potem wystarczy dotrzeć do bazy im. Berii i zakończyć misję.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany365453 Junior
czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031
zanonimizowany419502 Junior
ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam
vfg cmvhmi Legionista
Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?
vfg cmvhmi Legionista
Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
