Szare Pustkowia | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
Aktualizacja:
Szare Pustkowia
Nietoperz pocztowy
Skieruj się do Osady Herky w północnej części krainy. W jednej z położonych tu chat mieszka ożywieniec Gerack Few. Nieumarły chciałby przesłać wiadomość swojemu bratu, który przebywa w Dolinie Śmierci, ale jego ostatni nietoperz pocztowy został pożarty przez smoki. Zombie kupił co prawda nowego "listonosza", ale zanim ten zacznie służyć, musi wpierw zapoznać się z trasą do celu podróży. Tą ostatnią wskażesz mu Ty, o ile zgodzisz się zabrać nietoperza do brata Geracka.
![]() Dom Geracka w Osadzie Herky.
| ![]() Brat Geracka mieszka na wyspie, dlatego musisz kupić statek. Okręty sprzedawane są w Domu Przewoźnika.
|
Chedro Few mieszka na wyspie, dlatego do wykonania zadania potrzebny będzie okręt. Łajbę można kupić w Domu przewoźnika, w południowo-zachodniej części krainy, płacąc za ten luksus aż dziesięć tysięcy sztuk złota. Gdy statek stanie się Twoją własnością, wejdź na jego pokład i skieruj się drogą morską do Doliny Śmierci.
![]() Morski portal do Doliny Śmierci.
| ![]() Chedro ucieszy się z nowego nietoperza.
|
Gdy przekroczysz magiczną bramę, od razu skieruj się na wschód. Sklep należący do Chedra położony jest na jednej z leżących w tej części krainy wysp. Wyląduj na brzegu i skieruj się do chaty. Gdy opowiesz ożywieńcowi o celu swojej wizyty, zadanie zostanie wykonane.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto.
Uciekająca księga
Odwiedź Dom nekromanty w Osadzie Herky (północna części Szarych pustkowi)i porozmawiaj z zamieszkującym go czarnoksiężnikiem Kvorumem. Mag ma dla Ciebie pewne zadanie. Chodzi o odnalezienie ożywionej Księgi Zła, która dla nekromanty ma bardzo dużą wartość.
![]() Nekromantę Kvoruma znajdziesz w jego posiadłości na terenie Osady Herky.
| ![]() Wejście do Smoczych Jaskiń na Przełęczy Arratha.
|
Księga Zła błąka się po Smoczych Jaskiniach, które zlokalizowane są we wschodniej części krainy (wejście do podziemi znajdziesz na Przełęczy Arratha). Grota zamieszkana jest przez smoki i to one stanowią główny problem w wykonaniu zadania. Z racji tego, że księga nieustannie porusza się pomiędzy tymi stworami, prawdopodobnie będziesz zmuszonymi stoczyć z gadami kilka pojedynków, a te do łatwych nie należą.
Bić trzeba się również z Księgą Zła, gdyż ta nie zamierza oddać się dobrowolnie w Twoje ręce. W jej armii znajduje się kilkuset ożywieńców ze Szkieletami i Nekromantami na czele. Pojedynek może przysporzyć Ci trochę kłopotów, ale horda nieumarłych nie jest mimo wszystko tak groźna, jak patrolujące okolicę smoki.
![]() W jaskiniach roi się od smoków.
| ![]() Księga Zła nie podda się bez walki.
|
Gdy księga zostanie w końcu pokonana, automatycznie trafi ona do Twojego ekwipunku. Opuść jaskinię i ponownie odwiedź Dom nekromanty. Czarnoksiężnik z radością przyjmie opasłe tomisko i sowicie wynagrodzi Cię za wykonanie zadania. W Twoje ręce wpadną m.in. zwoje ze zaklęciem Księga Zła.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto, magiczne zwoje.
Uwięzione dusze
W południowej części krainy (tuż obok portalu do Doliny Śmierci) znajduje się cmentarz, przed którym stoją duchy elfów. Jeden z nich - Netleco - poprosi Cię o pomoc w usunięciu runicznych pieczęci nałożonych na grobowce, gdyż te nie pozwalają odejść zmarłym w pokoju.
![]() Duchy elfów poproszą Cię o oczyszczenie cmentarza.
| ![]() Pieczęcie zerwiesz klikając na grobowcach otoczonych błękitną poświatą.
|
Aby zerwać blokujące dostęp do grobów pieczęcie, wystarczy kliknąć na dwunastu grobowcach, które otoczone są błękitną poświatą. Wcześniej jednak będziesz zmuszony uporać się z wrogimi Wampirami i Cyklopami, które patrolują teren cmentarza. Obie armie są na tym etapie zabawy bardzo wymagającymi przeciwnikami, dlatego też musisz być doskonale przygotowany do walki i dysponować potężną armią lub niemniej skutecznymi zaklęciami.
Po zerwaniu wszystkich pieczęci, odwiedź ponownie ducha Netleco i zamelduj mu o wykonaniu zadania. Elfy z radością przyjmą wieść o likwidacji pieczęci i udadzą się na wieczny odpoczynek. Ty natomiast otrzymasz obiecane wcześniej punkty doświadczenia. Po zakończeniu misji możesz wrócić na cmentarz i przetrząsnąć groby w poszukiwaniu złota lub nowych jednostek.
Nagrody: Punkty doświadczenia.
0
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
- Zadania poboczne
- Wstęp | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.4) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Błotne Moczary (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Błotne Moczary (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Błotne Moczary (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Las Verlon (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Las Verlon (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Las Verlon (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Arlania (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Arlania (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Arlania (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Zachodnie (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Zachodnie (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Wschodnie (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Wschodnie (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Górny Hadar | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolny Hadar | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Szczyty Ardanu | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Mehgard | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Magiczna Dolina | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolina Tysiąca Rzek (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolina Tysiąca Rzek (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wielki Las | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Szare Pustkowia | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolina Śmierci | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Kraina demonów | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Zadania poboczne
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562969 Legionista
Czy da sie wytłuc tego krakena
HumanGhost Generał
Kpina! Gdzie jest opis ostatniego questu głównego?!
Czy ktoś się orientuje gdzie jeszcze, oprócz kopalni, można rekrutować polarne niedźwiedzie?
zanonimizowany813744 Junior
Świetna gra, naprawdę polecam szczególnie dla fanów "Heroes M&M" i podobnych!
zanonimizowany813744 Junior
Grałem magiem na poziomie trudności normalny, było bardzo łatwo. Teraz gram paladynem na niemożliwym ale radzę sobie, już uwolniłem Tibolda.
Kaźok Junior
Gdzie jest ten diament, którego położenie masz na mapie otrzymaną od Brendona?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










