Ostatnie próby i referencje | Zadania główne King's Bounty Legenda
Aktualizacja:
Pierwsze zadanie z głównego wątku fabularnego otrzymasz tuż po rozpoczęciu zmagań - będzie to trening w Świątyni Rycerzy, pełniący funkcję tutorialu. Kolejne misje będą automatycznie aktywowane po zakończeniu poprzedniego wyzwania. Zadania główne są obowiązkowe! W dzienniku oznaczono je za pomocą ikony przedstawiającej koronę.
Ostatnie próby
Zanim wyruszysz w świat, musisz przekonać władcę Darionu, że zasługujesz na miano królewskiego poszukiwacza skarbów. Twój mentor - Żelazny Ryszard - przygotował dla Ciebie trzy krótkie sprawdziany, których zaliczenie pozwoli Ci uzyskać niezbędne referencje. Ten etap gry pełni jednocześnie funkcję samouczka.
Porozmawiaj z Żelaznym Ryszardem i potwierdź chęć udziału w sprawdzianie (jeśli odmówisz, będziesz mógł opuścić lochy i rozpocząć właściwą rozgrywkę). Zgodnie z poleceniem zabierz miecz leżący w skrzyni i przejdź przez portal.
Oswobodzenie księżniczki - to Twój pierwszy test. Księżniczka przebywa w skarbcu, który kontrolowany jest przez Szmaragdowego Smoka. Bestia jest wymagającym przeciwnikiem, ale biorąc pod uwagę dużą liczbę jednostek wchodzących w skład Twojej armii, z pokonaniem stwora nie będziesz mieć żadnych problemów. Jeśli nie masz ochoty zabijać gada, możesz zabrać kukłę księżniczki bez walki. Sprowokuj smoka, a gdy ten ruszy na Ciebie, zacznij uciekać, manewrując wokół stosów złożonego w skarbcu złota. Kiedy wreszcie uda Ci się wywieźć w pole przeciwnika, podbiegnij do lalki, weź ją, a następnie opuść pomieszczenie.
![]() Żelazny Ryszard ma dla Ciebie trzy zadania testowe.
| ![]() Nie musisz walczyć ze smokiem, ale warto to zrobić dla dodatkowych punktów doświadczenia.
|
Zanim wyjdziesz z lochu, pozbieraj wszystkie walające się w okolicy przedmioty. Znajdziesz flagę podnoszącą współczynnik Dowodzenia, złoto oraz pergaminy z zaklęciami. Zdaj raport Ryszardowi i przygotuj się na kolejny test.
Nekromanta - bitwa z czarnoksiężnikiem i jego hordą ożywieńców to drugi etap Twojego szkolenia. Zabierz pergaminy z zaklęciami, przejdź przez nowy portal i skieruj się do małej sali, gdzie czeka na Ciebie nekromanta. Po krótkiej rozmowie przystąpicie do pojedynku.
Mag wystawi do walki Martwe Pająki, Szkielety i Gnijące Zombie. Wrogie wojska wspierane będą przez nekromantę, który podobnie jak Ty, potrafi rzucać zaklęcia. Potyczka nie powinna sprawić Ci żadnych trudności. Korzystaj z zaklęć i atakuj po kolei jednostki przeciwnika. Gdy pokonasz wszystkich wrogów, zadanie zostanie wykonane.
Pozbieraj wszystkie przedmioty walające się w lochu, a także zajrzyj do księgi, którą zdobyłeś zabijając nekromantę. Pomiędzy stronami znajdziesz pergamin z czarem. Załatwiwszy wszystkie formalności, wróć do Ryszarda i porozmawiaj z nim, a otrzymasz trzecie i ostatnie zadanie.
![]() Nekromanta czeka na Ciebie w głównej sali.
| ![]() W tak oznaczonych miejscach kryją się skarby.
|
Zbroja - Ryszard chce, żebyś odnalazł fragment jego zbroi, który został zakopany w jaskini. Przejdź przez portal i rozpocznij poszukiwania skarbu. Skrzynię z cenną zawartością musisz wydobyć spod ziemi za pomocą łopaty. Skąd masz wiedzieć gdzie kopać? To proste. Miejsca, w których zostały ukryte kufry, oznaczone są jasnym promieniem, takim samym jak na powyższym obrazku. Gdy zobaczysz taki punkt, podejdź do niego i kliknij na ikonie łopaty.
W jaskini zakopanych jest kilka skrzyń. Co prawda tylko jedna zawiera poszukiwany artefakt, ale warto wykopać wszystkie kufry, gdyż w pozostałych znajdziesz inne magiczne przedmioty oraz pergaminy z zaklęciami. Na przeszkodzie w poszukiwaniach zbroi stanie Ci kilka oddziałów pająków. Nie są to wymagający przeciwnicy i warto z nimi powalczyć dla dodatkowych punktów doświadczenia.
Gdy w końcu wykopiesz fragment zbroi, wróć do Komnaty Prób i porozmawiaj z Ryszardem. W nagrodę za swoje zasługi, rycerz mianuje Cię królewskim Poszukiwaczem Skarbów.
Nagrody: Punkty doświadczenia z walk, złoto, artefakty, magiczne zwoje.
Referencje
Mając w ręku referencje otrzymane od Żelaznego Ryszarda opuść Komnatę Prób. Gdy trafisz do Zamku Kronberg, rozmowę z Tobą rozpocznie król Mark. Władca Darionu uwzględni Twoją kandydaturę na stanowisko Poszukiwacza Skarbów i od razu zleci pierwsze poważne zadanie.
Nagrody: Brak.
0
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
- Zadania główne
- Ostatnie próby i referencje | Zadania główne King's Bounty Legenda
- W poszukiwaniu plugenów | Zadania główne King's Bounty Legenda
- Brat króla | Zadania główne King's Bounty Legenda
- Tajna broń | Zadania główne King's Bounty Legenda
- Tajemnica wyspy Lyaro | Zadania główne King's Bounty Legenda
- Mapy podziemi | Zadania główne King's Bounty Legenda
- Handlarze niewolników | Zadania główne King's Bounty Legenda
- Traktat pokojowy z krasnoludami | Zadania główne King's Bounty Legenda
- Królowa Violessa | Zadania główne King's Bounty Legenda
- Dusza Violessy | Zadania główne King's Bounty Legenda
- Labirynt smoków | Zadania główne King's Bounty Legenda
- Zadania główne
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562969 Legionista
Czy da sie wytłuc tego krakena
HumanGhost Generał
Kpina! Gdzie jest opis ostatniego questu głównego?!
Czy ktoś się orientuje gdzie jeszcze, oprócz kopalni, można rekrutować polarne niedźwiedzie?
zanonimizowany813744 Junior
Świetna gra, naprawdę polecam szczególnie dla fanów "Heroes M&M" i podobnych!
zanonimizowany813744 Junior
Grałem magiem na poziomie trudności normalny, było bardzo łatwo. Teraz gram paladynem na niemożliwym ale radzę sobie, już uwolniłem Tibolda.
Kaźok Junior
Gdzie jest ten diament, którego położenie masz na mapie otrzymaną od Brendona?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




