Kraina demonów | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
Aktualizacja:
Kraina demonów
Kusicielka Iszara
Na jednej z wysp w północnej części krainy spotkasz demonicę Iszarę. Kobieta ma pewien delikatny problem, który wymaga Twojej natychmiastowej interwencji. Dziewczyna próbuje uwieść architekta dróg Asmoreya, ale ten - nie wiedząc czemu - jest całkowicie odporny na jej zaloty. W zamian za pomoc w oczarowaniu obiektu pożądania, kusicielka jest skłonna sowicie Cię wynagrodzić.
![]() Kusicielka Iszara przebywa na jednej z wysp w północnej części krainy demonów.
| ![]() Do architekta dróg zabierze Cię platforma powietrzna, oznaczona czerwoną tabliczką.
|
Wieża architekta dróg położona jest w pobliżu wyspy, na której aktualnie się znajdujesz. Chcąc dostać się do siedziby inżyniera, musisz skorzystać z dwóch platform powietrznych. Asmorey jest bardzo zajęty i nie ma zamiaru przerywać swojej pracy, jednak wyraźnie ożywi się, gdy wspomnisz o celu wizyty. Po krótkiej rozmowie okaże się, że architekt jest zakochany w Iszarze, ale nie ma zamiaru konkurować z całą rzeszą zalotników, dlatego też pije specjalny napój tłumiący w nim pożądanie. Idź do demonicy i opowiedz jej o eliksirze.
Iszara nie będzie zachwycona nowiną, ale szybko znajdzie rozwiązanie kłopotliwej sytuacji. Demonica wręczy Ci fiolkę ze swoją krwią i poleci podrzucić ją handlarzowi, który regularnie sprzedaje architektowi magiczny napój.
Odwiedź kupca Lwa Klisana, który przebywa na jednej z wysp w północno-zachodniej części krainy. Rozpocznij rozmowę o interesach, a po chwili handlarz przyzna się do tego, że wysyła Asmoreyowi napój hamujący popęd seksualny. W zależności od tego, którą opcję dialogową teraz wybierzesz, zadanie może zakończyć się na dwa sposoby:
Łapówka - Klisan zgodzi się wymieszać napój otrzymany od Iszary z eliksirem, jeśli w trakcie rozmowy napomkniesz o łapówce. W zamian za zdradę klienta, handlarz zażąda dwadzieścia tysięcy sztuk złota. Jeżeli zgodzisz się wyłożyć taką sumę, plan demonicy zostanie wykonany. Odwiedź ponownie Iszarę i przekaż jej raport z postępów. W ten oto sposób uda Ci się zaliczyć zadanie.
![]() Wieża należąca do architekta dróg Asmoreya.
| ![]() Lew Klisan pomoże Ci oszukać architekta dróg, jeśli zaproponujesz mu rekompensatę za utratę klienta.
|
Reputacja - handlarz dba o swoją reputację i nie jest zadowolony z próby oszukania jego klienta. Jeśli zakończysz rozmowę nie mówiąc nic na temat łapówki, Klisan odmówi pomocy w wykonaniu zadania. Wróć do Iszary i powiedz jej o fiasku misji. Poirytowana demonica zaatakuje Cię i będziesz zmuszony stawić czoła armii złożonej ze sporej liczby Impów, Cerberów i Demonic. Zwycięstwo w pojedynku nie przyniesie niczego poza punktami doświadczenia i złotem. Zadanie zakończy się porażką.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto.
Podróż do świata smoków
Na jednej z lewitujących wysp w centralnej części krainymieszka Welbewooll - demoniczny architekt dróg, tworzący przeprawy do innych światów. W trakcie rozmowy dowiesz się, że inżynier poszukuje Szafirowego Jaja, które jest składnikiem niezbędnym w projektowanym przez niego moście. Przedmiot ten można zdobyć w ojczyźnie smoków, Ultraksie. Jeśli się na to zgodzisz, zadanie jego odnalezienia spadnie na Twoje barki.
![]() Siedziba architekta dróg Welbelwoola.
| ![]() Skorzystaj z platformy powietrznej, która znajduje się za domem zleceniodawcy.
|
Tuż za domem architekta znajduje się powietrzna platforma. Użyj jej, aby dostać się w pobliże portalu do Ultraksu. Gdy wylądujesz na lewitującej wysepce, posłusznie wejdź w okrąg i poczekaj, aż przeniesiesz się do krainy smoków.
Zamieszkujące Ultrax smoki nie mają wrogich zamiarów i zaatakują Cię tylko w sytuacji, gdy spróbujesz zabrać z gniazda któreś z jaj. Pożądany przez Welbewoolla przedmiot zlokalizowany jest na samym końcu trasy - w chwili gdy go podniesiesz, bestie rzucą się do walki.
Przy odrobinie szczęścia można wymanewrować wszystkie smoki i uciec z Ultraksu (unikając tym samym kontaktu z bestiami), ale w przeważającej większości wypadków będziesz zmuszony walczyć. Gady są wymagającymi przeciwnikami i mogą sprawić Ci sporo kłopotów. Mimo to warto się poświęcić i pokonać przeciwników. Chodzi tu nie tylko o punkty doświadczenia i złoto, jakie dostaniesz po bitwie, ale również o pozostałe jaja, które leżą w gniazdach. Pamiętaj, że gdy raz opuścisz Ultrax, nie będziesz mógł tutaj więcej wrócić!
![]() Dobrze się zastanów czy jesteś gotowy do batalii ze smokami. Do Ultraksu można wejść tylko raz.
| ![]() Jeśli podniesiesz Szafirowe Jajo, zaatakują Cię wszystkie smoki przebywające w Ultraksie.
|
Z Szafirowym Jajem w kieszeni wróć do Welbewoolla. Architekt z radością przyjmie przedmiot i sowicie Cię wynagrodzi. Warto zajrzeć również do jego sklepu - oprócz nowych jednostek znajdziesz tu również użyteczne przedmioty, w tym niezwykle cenny Miecz Kerusa, znacznie ułatwiający potyczki z demonami.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto, możliwość kupna nowych jednostek i przedmiotów w siedzibie Welbewoola.
0
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
- Zadania poboczne
- Wstęp | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.4) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Błotne Moczary (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Błotne Moczary (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Błotne Moczary (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Las Verlon (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Las Verlon (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Las Verlon (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Arlania (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Arlania (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Arlania (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Zachodnie (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Zachodnie (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Wschodnie (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Wschodnie (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Górny Hadar | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolny Hadar | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Szczyty Ardanu | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Mehgard | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Magiczna Dolina | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolina Tysiąca Rzek (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolina Tysiąca Rzek (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wielki Las | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Szare Pustkowia | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolina Śmierci | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Kraina demonów | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Zadania poboczne
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562969 Legionista
Czy da sie wytłuc tego krakena
HumanGhost Generał
Kpina! Gdzie jest opis ostatniego questu głównego?!
Czy ktoś się orientuje gdzie jeszcze, oprócz kopalni, można rekrutować polarne niedźwiedzie?
zanonimizowany813744 Junior
Świetna gra, naprawdę polecam szczególnie dla fanów "Heroes M&M" i podobnych!
zanonimizowany813744 Junior
Grałem magiem na poziomie trudności normalny, było bardzo łatwo. Teraz gram paladynem na niemożliwym ale radzę sobie, już uwolniłem Tibolda.
Kaźok Junior
Gdzie jest ten diament, którego położenie masz na mapie otrzymaną od Brendona?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








