King's Bounty Legend: Kraina demonów Zadania poboczne
Aktualizacja:
Kraina demonów
Kusicielka Iszara
Na jednej z wysp w północnej części krainy spotkasz demonicę Iszarę. Kobieta ma pewien delikatny problem, który wymaga Twojej natychmiastowej interwencji. Dziewczyna próbuje uwieść architekta dróg Asmoreya, ale ten - nie wiedząc czemu - jest całkowicie odporny na jej zaloty. W zamian za pomoc w oczarowaniu obiektu pożądania, kusicielka jest skłonna sowicie Cię wynagrodzić.
![]() Kusicielka Iszara przebywa na jednej z wysp w północnej części krainy demonów.
| ![]() Do architekta dróg zabierze Cię platforma powietrzna, oznaczona czerwoną tabliczką.
|
Wieża architekta dróg położona jest w pobliżu wyspy, na której aktualnie się znajdujesz. Chcąc dostać się do siedziby inżyniera, musisz skorzystać z dwóch platform powietrznych. Asmorey jest bardzo zajęty i nie ma zamiaru przerywać swojej pracy, jednak wyraźnie ożywi się, gdy wspomnisz o celu wizyty. Po krótkiej rozmowie okaże się, że architekt jest zakochany w Iszarze, ale nie ma zamiaru konkurować z całą rzeszą zalotników, dlatego też pije specjalny napój tłumiący w nim pożądanie. Idź do demonicy i opowiedz jej o eliksirze.
Iszara nie będzie zachwycona nowiną, ale szybko znajdzie rozwiązanie kłopotliwej sytuacji. Demonica wręczy Ci fiolkę ze swoją krwią i poleci podrzucić ją handlarzowi, który regularnie sprzedaje architektowi magiczny napój.
Odwiedź kupca Lwa Klisana, który przebywa na jednej z wysp w północno-zachodniej części krainy. Rozpocznij rozmowę o interesach, a po chwili handlarz przyzna się do tego, że wysyła Asmoreyowi napój hamujący popęd seksualny. W zależności od tego, którą opcję dialogową teraz wybierzesz, zadanie może zakończyć się na dwa sposoby:
Łapówka - Klisan zgodzi się wymieszać napój otrzymany od Iszary z eliksirem, jeśli w trakcie rozmowy napomkniesz o łapówce. W zamian za zdradę klienta, handlarz zażąda dwadzieścia tysięcy sztuk złota. Jeżeli zgodzisz się wyłożyć taką sumę, plan demonicy zostanie wykonany. Odwiedź ponownie Iszarę i przekaż jej raport z postępów. W ten oto sposób uda Ci się zaliczyć zadanie.
![]() Wieża należąca do architekta dróg Asmoreya.
| ![]() Lew Klisan pomoże Ci oszukać architekta dróg, jeśli zaproponujesz mu rekompensatę za utratę klienta.
|
Reputacja - handlarz dba o swoją reputację i nie jest zadowolony z próby oszukania jego klienta. Jeśli zakończysz rozmowę nie mówiąc nic na temat łapówki, Klisan odmówi pomocy w wykonaniu zadania. Wróć do Iszary i powiedz jej o fiasku misji. Poirytowana demonica zaatakuje Cię i będziesz zmuszony stawić czoła armii złożonej ze sporej liczby Impów, Cerberów i Demonic. Zwycięstwo w pojedynku nie przyniesie niczego poza punktami doświadczenia i złotem. Zadanie zakończy się porażką.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto.
Podróż do świata smoków
Na jednej z lewitujących wysp w centralnej części krainymieszka Welbewooll - demoniczny architekt dróg, tworzący przeprawy do innych światów. W trakcie rozmowy dowiesz się, że inżynier poszukuje Szafirowego Jaja, które jest składnikiem niezbędnym w projektowanym przez niego moście. Przedmiot ten można zdobyć w ojczyźnie smoków, Ultraksie. Jeśli się na to zgodzisz, zadanie jego odnalezienia spadnie na Twoje barki.
![]() Siedziba architekta dróg Welbelwoola.
| ![]() Skorzystaj z platformy powietrznej, która znajduje się za domem zleceniodawcy.
|
Tuż za domem architekta znajduje się powietrzna platforma. Użyj jej, aby dostać się w pobliże portalu do Ultraksu. Gdy wylądujesz na lewitującej wysepce, posłusznie wejdź w okrąg i poczekaj, aż przeniesiesz się do krainy smoków.
Zamieszkujące Ultrax smoki nie mają wrogich zamiarów i zaatakują Cię tylko w sytuacji, gdy spróbujesz zabrać z gniazda któreś z jaj. Pożądany przez Welbewoolla przedmiot zlokalizowany jest na samym końcu trasy - w chwili gdy go podniesiesz, bestie rzucą się do walki.
Przy odrobinie szczęścia można wymanewrować wszystkie smoki i uciec z Ultraksu (unikając tym samym kontaktu z bestiami), ale w przeważającej większości wypadków będziesz zmuszony walczyć. Gady są wymagającymi przeciwnikami i mogą sprawić Ci sporo kłopotów. Mimo to warto się poświęcić i pokonać przeciwników. Chodzi tu nie tylko o punkty doświadczenia i złoto, jakie dostaniesz po bitwie, ale również o pozostałe jaja, które leżą w gniazdach. Pamiętaj, że gdy raz opuścisz Ultrax, nie będziesz mógł tutaj więcej wrócić!
![]() Dobrze się zastanów czy jesteś gotowy do batalii ze smokami. Do Ultraksu można wejść tylko raz.
| ![]() Jeśli podniesiesz Szafirowe Jajo, zaatakują Cię wszystkie smoki przebywające w Ultraksie.
|
Z Szafirowym Jajem w kieszeni wróć do Welbewoolla. Architekt z radością przyjmie przedmiot i sowicie Cię wynagrodzi. Warto zajrzeć również do jego sklepu - oprócz nowych jednostek znajdziesz tu również użyteczne przedmioty, w tym niezwykle cenny Miecz Kerusa, znacznie ułatwiający potyczki z demonami.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto, możliwość kupna nowych jednostek i przedmiotów w siedzibie Welbewoola.
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
- King's Bounty Legend: Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Wstęp Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Grenwort (cz.1) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Grenwort (cz.2) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Grenwort (cz.3) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Grenwort (cz.4) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Błotne Moczary (cz.1) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Błotne Moczary (cz.2) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Błotne Moczary (cz.3) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Las Verlon (cz.1) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Las Verlon (cz.2) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Las Verlon (cz.3) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Arlania (cz.1) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Arlania (cz.2) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Arlania (cz.3) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Wyspy Zachodnie (cz.1) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Wyspy Zachodnie (cz.2) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Wyspy Wschodnie (cz.1) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Wyspy Wschodnie (cz.2) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Górny Hadar Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Dolny Hadar Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Szczyty Ardanu Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Mehgard Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Magiczna Dolina Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Dolina Tysiąca Rzek (cz.1) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Dolina Tysiąca Rzek (cz.2) Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Wielki Las Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Szare Pustkowia Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Dolina Śmierci Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Kraina demonów Zadania poboczne
- King's Bounty Legend: Zadania poboczne
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gdzie jest ten diament, którego położenie masz na mapie otrzymaną od Brendona?
Grałem magiem na poziomie trudności normalny, było bardzo łatwo. Teraz gram paladynem na niemożliwym ale radzę sobie, już uwolniłem Tibolda.
Świetna gra, naprawdę polecam szczególnie dla fanów "Heroes M&M" i podobnych!
Kpina! Gdzie jest opis ostatniego questu głównego?!
Czy ktoś się orientuje gdzie jeszcze, oprócz kopalni, można rekrutować polarne niedźwiedzie?
Czy da sie wytłuc tego krakena
W drugiej rozgrywce w skrzynce Bartłomieja Brody nie było ani pieniedzy ani artefaktu, ale za to były tam 3 runy umysłu. Tanio jak za 20 000 ! I to przykład jak losowe jest umieszczanie artefaktów a także zasobów ludzkich. O ile w pierwszej rozgrywce z wysokopoziomowych jednostek miałem do dyspozycji tylko inkwizytorów - na mokradłach, to w tej obok inkwizytorów były szczupłe zasoby rycerzy (mokradła i Wyspy). Nawet Zamek Króla Marka róznicuje zasoby. Pisanie w poradniku "od tej chwili będziesz mógł tu nabywać cyklopy" jest bez sensu, równie dobrze bedą tam cyklopy jak olbrzymy albo Wilki Morskie. I to jest urok tej gry. Szkoda, że gra nie losuje lokacji jak Diablo, ale i tak jest fajnie.
U.V Impaler dał jednak w poradniku ciała. Najwidoczniej gra niezbyt przypadła mu do gustu i w pierwszej połowie przysiadł fałdów a później sobie odpuscił.
Brak dalszego ciągu questu z bossem "Wielki Żółw". Tylko jedna opcja dialogowa prowadzi do przyzwania żółwia podczas ponownego spotkania z szamanem w Kraju Elfów - a 10 - 12 kryształów którymi nas obdarowuje piechota nie chodzi. Szamana moim zdaniem należy rozwałkować (po uprzednim sprawdzeniu czy na pokojowej drodze nie ma jakiegoś szczególnie cennego artefaktu) chyba, ze koniecznie chcemy strzelać z orkowych katapult - odradzam.
Dolina śmierci i szare pustkowia potraktowane kompletnie po macoszemu. Brak questu z jajami czerwonego smoka - a ich późniejsza rekrutacja bardzo wzbogaca armię (jak ktoś lubi smoki - ja uwielbiam).
Brak rozbudowanego questu Duch Zuelli - wiedźma - nekromata.
Brak omówienia artefaktu/qustu "Zamek gremlinów" (wchodzimy w posiadanie chyba po małżeństwie z krasnoludką).
Autor upiera się przy stałych zasobach i gatunkach stworów w miejscach rekrutacji lub położeniu artefaktów. SĄ LOSOWE. Aczkolwiek losowanie następuje przed rozpoczęciem rozgrywki. I tak wielu artefaktów w danej rozgrywce może wogóle nie być a inne są zduplikowane a może i ztrójplikowane. W labiryncie smoków w magicznym ogrodzie zamiast węży i czwegoś tam jeszcze rekrutowałem między innymi szmaragdowe smoki za to w smoczej krypcie zamiast szmaragdowych czerwone - I TAK DALEJ.
Oczywiście tak jak i inne poradniki i ten jest kapitalną pracą a pieczołowitość z jaką ilustuje się je wszystkie zasługuje na najwyższe uznanie ale trzeba je wzbogacać i rozszerzać. Pomijając zwykłe przeoczenia gry wzbogacane są patchami często porzerzającymi fabułę.
Drogie GRY - ONLINE wypracujcie formułę poradników tak, aby było możliwe poddawanie ich korekcie.
I jescze mała porada dla amatorów rozpustnego życia. Na stałe partnerki zasługują jedynie żaba i demonka. Pierwsza niech śmiało rodzi dzieci, a druga raczej dźwiga oręż. Niemniej jeśli chcemy przelecieć wszystkie to przed rozwodem kupujemy na maksa runy (wcześniej kiedy ta opcja jest niedostępna - kupować artefakty, później odsprzedamy, lub jednostki na zapas).
Poradnik niestety zawiera błędy - przy tak rozbudowanej grze to nieuniknione, dlatego renomowane portale internetowe stosują zasadę "żyjacych poradników" a zatem co jakiś czas uzupełnianych po zgłoszeniu uwag przez graczy. Błędy poradników GOLa pozostają na "wiek wieków" Szkoda.
Ale ad rem. Rozdział Inne zajecia/Wyspy Zachodnie str 141 część Skarb Bartłomieja Brody autor kończy sekwencją
"Otwierając grobowiec niechcący wskrzesiłeś Bartłomieja, za co ten będzie Ci oczywiscie bardzo wdzięczny. Broda jednak bardzo szybko się ulotni, zostawiając Cię z pustymi rękami.
Nagrody: Brak"
Otóż Bartłomiej Broda przenosi się na pobliską wysepkę gdzie można stoczyć z nim walkę i posiąść jego skarb - ponieważ jest on najprawdopodobniej losowy mogę napisać jedynie, ze w moim przypadku było to około 16 000 złota + artefakt + złoto za pokonanie + pokaźna ilość doświadczenia. Wydane 20 000 za klucz opłaciło się.
mam pytanie
skonczylem gre na 31 poziomie wszystko ladnie pieknie, ale u mnie wyksztalcilo sie tylko 2 demonów w Szkatułce Szału, mam pewne przypuszczenie
gralem na niskim poziomie trudnosci - chcialem szybko gre skonczyc , jeszcze w tym roczku hehe
szkoda tylko ze nigdzie nie pisalo ze z niskiego poziomu nie bedzie wszystkich demonów szalu :(((
Jest na sto procent w zamku, gdzie leży reszta szkieletu, jednak jest ona rozmieszczana w losowych miejscach tego zamku więc jednoznacznej odpowiedzi podać nie można. Musisz po prostu się dobrze rozejrzeć.
A gdzie jest głowa do tego szkieleciku :P
Nie mogę znaleźć :D
Ja mam problem z pierwszą walką z megażółwiem - po wczytaniu ekranu walki nie mogę ruszyć jednostkami. Czy to jakiś błąd gry ?
W misji Tajemnica opuszczonego zamku po wykonaniu zadania Bezgłowego Szkieletu, gdy klikam na pochodnię nic się nie dzieje, o co chodzi?
edit: Acha, zła pochodnia. Już sobie poradziłem :)
Niestety ostatnia walka grają magiem jest bardzo prosta (Inteligencja ok 31).
2x Armagedon, Czarna dziura i zostają 2 oddziały przeciwnika: 1 tytan i ok 200 Ognistych ważek. Szamani załatwiają ważki na raz i cokolwiek tytana. Koniec!
Właśnie ukończyłem tą grę i polecam ją wszystkim. Jest warta każdej wydanej na nią złotówki. Wspaniały, baśniowy świat podany w otoczce strategicznej przypominającej HoMM 3.
Cóż, w sklepie cenegi gra jest za 79.90, więc nie tak źle. Prywatnie zaopatrzę się jednak wysyłkowo w wersję angielską. Nie chcę, by powtórzyła się sytuacja taka jak ze Space Rangers 2 gdzie słaba sprzedaż w Polsce (tak przynajmniej zakładam) spowodowała niewydanie dodatku (abstrahując od tego, że "patch/dodatek" do SR2 zbyt wspaniały to nie jest, a Katauri/1C/Cinemaware/Stardock liczą sobie za niego całkiem sporo). Polacy naród dziwny i trudno przewidzieć jak sprzeda się KB pomimo dobrych recenzji i nakładów na reklamę.
kom-pan ===> kwestia swiecidelek i stare dobre prawo popytu-podazy.
sa chetni na to, zeby zaplacic za gre 100 zl wiec w tej cenie sie im ja sprzedaje - popyt-podaz.
Ale skad sie biora chetni? ano tutaj wchodzi do akcji "prawo" swiecidelek, jak w przypadku dzikich na kontynencie amerykanskim.
Otoz King's Bounty ma sliczna grafike, a gracze to ludzie prosci (dzicy) dla ktorych grafika jest (nie wazne co bredza jednostki) w 100% najwazniejszym elementem gry - niczym swiecidelka.
Dostaja wiec gracze swoje swiecidelka i musza za to zaplacic odpowiednia cene... a poniewaz z mysleniem u nich ciezko to placa tyle ile im kaza :) - simple as that.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








