Grenwort (cz.4) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
Aktualizacja:
Sprzęt wędkarski
Takielunek należący do Kitano jest aktualnie w posiadaniu Bezbrodego Joe, który współpracuje z bandą Cuchnącego Morszczuka. Zarekwirowany w wyniku długów sprzęt, rybak pragnie szybko odzyskać.
![]() Rybaka Kitano znajdziesz w porcie.
| ![]() Zdolności krasomówcze tutaj nie pomogą. Sprzęt można odzyskać wyłącznie siłą.
|
Joe znajduje się na malutkiej wysepce z latarnią morską, zlokalizowanej tuż obok portu, w którym przebywa Kitano. Do bandyty można dostać się za pomocą brodu - użycie statku nie jest konieczne. Rozmowa z rzezimieszkiem nie przyniesie rezultatu, dlatego trzeba użyć silniejszych argumentów. Sprowokuj Bezbrodego do walki i zabij wchodzące w skład jego armii jednostki: Bandytów i Maruderów. Niedoświadczony bohater może mieć problem z pokonaniem tak silnej grupy, dlatego poczekaj z wykonaniem tego zadania do momentu, w którym wyraźnie wzmocnisz swoje wojsko.
Po wyeliminowaniu Bezbrodego, takielunek automatycznie trafi do Twojego inwentarza. Oddaj sprzęt rybakowi, żeby zakończyć zadanie sukcesem.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto.
Szturm na Creiston
Zadanie to otrzymasz od króla Marka po tym, jak dowiesz się o spisku, który doprowadził do wybuchu wojny z krasnoludami (patrz misja Handlarze niewolników). Władca Darionu chce abyś dopadł barona Aheya, który najprawdopodobniej z powodu pieniędzy doprowadził do tego konfliktu. Kara dla zdrajcy może być tylko jedna - śmierć.
Ahey ukrył się w dobrze ufortyfikowanym zamku, który znajduje się głęboko pod ziemią, w Kopalni Creiston. Do labiryntu jaskiń można dostać się w Arlanii - wejście do groty zlokalizowane jest we wschodniej części tej krainy.
![]() Wejście do kopalni Creiston znajduje się w Arlanii.
| ![]() Zamek Creiston - siedziba barona Aheya.
|
Idź do Arlanii i porozmawiaj ze strażnikiem strzegącym wejścia do kopalni. Powołaj się na królewski rozkaz i rozpocznij eksplorację podziemi. Aby dotrzeć do zamku, skręć na pierwszym skrzyżowaniu w lewo, natomiast na drugim w prawo.
Podejdź do zamku i poczekaj na to co powie Ahey. Zignoruj groźby rzucane przez barona i dokonaj frontalnego ataku na jego twierdzę. Przeciwnik wystawi do walki zróżnicowaną, dużą armię (Łucznicy, Gwardziści, Alchemicy, Inkwizytorzy i Bandyci), ale mimo wyraźnej przewagi liczebnej, nie powinieneś mieć większych kłopotów z eksterminacją wrogów. Problem może stanowić co najwyżej sam baron, który lubi rzucać czary i zna się na tym fachu.
Kiedy zdrajca Ahey przejdzie do historii, zdobytą twierdzą zaopiekuje się wysłany przez króla namiestnik. Wróć do Grenwortu na Zamek Kronberg i zdaj raport władcy. Za wymierzenie sprawiedliwości, Mark obsypie Cię złotem.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto, możliwość rekrutacji jednostek w Zamku Creiston.
Ugryziony myśliwy
W drewnianej chacie znajdującej się nieopodal wioski mieszka myśliwy Trey. Łowca miał pecha i podczas jednego z polowań został ugryziony przez wilkołaka Martina Wodasza. Teraz myśliwy prosi Cię o pomoc w zdobyciu krwi swojego prześladowcy, pozwalającej przyrządzić antidotum. Jeśli Trey nie otrzyma szybko odpowiedniego leku, sam zamieni się w potwora.
Wilkołak znajduje się w jaskini, do której można dostać się za pośrednictwem schodów w południowo-wschodnim zakątku krainy. Zanim jednak uda Ci się dotrzeć do głównego sprawcy zamieszania, będziesz musiał zwyciężyć w kilku potyczkach z wilkami oraz innymi wilkołakami.
![]() Trey mieszka w chacie nieopodal wioski.
| ![]() Martin zaatakuje Cię gdy tylko Cię zobaczy.
|
Wykonanie zadania może okazać się bardzo trudne dla słabo rozwiniętej postaci. W każdej potyczce wilki będą używać zdolności Zawycie, wzbudzając tym samym strach w szeregach Twojej armii. Z racji tego że nad przerażonymi jednostkami nie masz żadnej kontroli, dobrze jest mieć w grupie stwory, których wilki nie są w stanie wyprowadzić z równowagi, np. Ciernie lub Niedźwiedzie.
Finałowa potyczka z Martinem może okazać się trudna z jeszcze jednego względu. Wilkołak jest bohaterem i potrafi rzucać czary w trakcie walki. Dobrze jest o tym pamiętać i przygotować się na naprawdę ciężkie starcie, zwłaszcza jeśli nie dysponujemy zbyt doświadczoną postacią.
Gdy w końcu uporasz się z wilkołakiem, pozbieraj cenne przedmioty walające się w jaskini i wracaj do chaty myśliwego. Trey w zamian za krew potwora wynagrodzi Cię złotem i punktami doświadczenia.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto.
Zagubione pergaminy
Elerio Szywarius ze Szkoły Magii poleci Ci odebrać pergaminy z rąk Kwachy, które zostały jej przekazane kilkaset lat temu. Czarownica mieszka na Błotnych Moczarach, w Domu starej wiedźmy.
![]() Zadanie otrzymasz w Szkole Magii.
| ![]() Stara Kwacha nie ma poszukiwanych dokumentów.
|
Gdy tylko znajdziesz się na bagnach, odwiedź Starą Kwachę. Nie ma znaczenia czy będziesz szczery podczas rozmowy - w końcu i tak dowiesz się, że wiedźma nie ma poszukiwanych przez Ciebie pergaminów. Papiery znajdują się w krypcie na cmentarzu i są chronione przez liczną grupę ożywieńców. Kwacha przekaże Ci hasło, pozwalające otworzyć drzwi do grobowca.
Poszukiwana krypta położona jest na południowym krańcu cmentarza, a rozpoznasz ją po czaszce umieszczonej na grobowcu. Wejście do niej chronione jest hasłem, ale to żaden problem - bohater otworzy wrota wykorzystując otrzymane wcześniej hasło. W środku musisz uporać się z dwoma grupami Szkieletów, w skład których wchodzą zarówno wojownicy, jak i łucznicy. Gdy wreszcie uda Ci się pozbyć agresorów, zabierz leżące w największej komnacie pergaminy.
![]() Krypta w której ukryto pergaminy.
| ![]() Pokonaj Szkielety, a będziesz mógł wziąć papiery.
|
Wróć do Grenwortu i skieruj się do Szkoły Magii. Elerio Szywarius odbierze od Ciebie dokumenty i przekaże obiecaną wcześniej nagrodę.
Nagrody: Punkty doświadczenia, złoto.
0
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
- Zadania poboczne
- Wstęp | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Grenwort (cz.4) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Błotne Moczary (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Błotne Moczary (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Błotne Moczary (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Las Verlon (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Las Verlon (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Las Verlon (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Arlania (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Arlania (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Arlania (cz.3) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Zachodnie (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Zachodnie (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Wschodnie (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wyspy Wschodnie (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Górny Hadar | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolny Hadar | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Szczyty Ardanu | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Mehgard | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Magiczna Dolina | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolina Tysiąca Rzek (cz.1) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolina Tysiąca Rzek (cz.2) | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Wielki Las | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Szare Pustkowia | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Dolina Śmierci | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Kraina demonów | Zadania poboczne King's Bounty Legenda
- Zadania poboczne
- King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany562969 Legionista
Czy da sie wytłuc tego krakena
HumanGhost Generał
Kpina! Gdzie jest opis ostatniego questu głównego?!
Czy ktoś się orientuje gdzie jeszcze, oprócz kopalni, można rekrutować polarne niedźwiedzie?
zanonimizowany813744 Junior
Świetna gra, naprawdę polecam szczególnie dla fanów "Heroes M&M" i podobnych!
zanonimizowany813744 Junior
Grałem magiem na poziomie trudności normalny, było bardzo łatwo. Teraz gram paladynem na niemożliwym ale radzę sobie, już uwolniłem Tibolda.
Kaźok Junior
Gdzie jest ten diament, którego położenie masz na mapie otrzymaną od Brendona?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










