Elex 2: W niebezpieczeństwie - solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do gry Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji głównej o nazwie W niebezpieczeństwie (In danger). Otrzymacie ją w trakcie wykonywania zadania Nic do stracenia.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia misji głównej o nazwie W niebezpieczeństwie (In danger). Zadanie otrzymacie na początku rozgrywki w trakcie wykonywania misji Nic do stracenia (Nothing to Lose), a dokładnie w czasie rozmowy z Adamem.

Odnalezienie Dexa

Pierwszym celem misji jest odnalezienie Dexa - Elex 2: W niebezpieczeństwie - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Pierwszym celem misji jest odnalezienie Dexa. Jego dokładna lokalizacja zostanie oznaczona ma mapie, więc po prostu udajcie się do tego miejsca.

Po dotarciu ujrzycie zniszczoną chatę - to właśnie tu przebywa Dex razem z pilnującym go Berserkiem - Elex 2: W niebezpieczeństwie - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po dotarciu ujrzycie zniszczoną chatę - to właśnie tu przebywa Dex razem z pilnującym go Berserkiem. Porozmawiajcie z nimi, by otrzymać kolejny cel - doprowadzenie Dexa do Bastionu. Warto też odkryć punkt szybkiej podróży znajdujący się w okolicy zrujnowanego domu.

Dotarcie do Bastionu i zakończenie misji

Teraz musicie dotrzeć do Bastionu, czyli lokacji znajdującej się w pobliżu - Elex 2: W niebezpieczeństwie - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Teraz musicie dotrzeć do Bastionu, czyli lokacji znajdującej się w pobliżu. Dokładna lokalizacja zostanie zaznaczona na mapie, a do miejsca najlepiej dostać się zgodnie z drogą wyznaczoną na mapie.

Po drodze traficie na opuszczone budynki - Elex 2: W niebezpieczeństwie - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po drodze traficie na opuszczone budynki. Przeszukajcie je, bo jest w nich sporo przedmiotów i żadnego przeciwnika. Znajdziecie tam mikstury, jedzenie i rzeczy, które potem sprzedacie.

Po zbliżeniu się do Bastionu, Dex automatycznie rozpocznie dialog, a misja W niebezpieczeństwie zostanie ukończona - Elex 2: W niebezpieczeństwie - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po zbliżeniu się do Bastionu, Dex automatycznie rozpocznie dialog, a misja W niebezpieczeństwie zostanie ukończona.

Podobało się?

0

Elex 2

1 marca 2022

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2023-06-14
11:39

Galgart Junior

Galgart

Troche późno tak wiem dostanę złotą łopatę 2022 :P Batulga nie jest wcale trudnym przeciwnikiem XD wystarczy build pod strzelby i na 5-6 poziomie ubierasz 1 strzelbe którą defacto dostajesz z oddziału morkonów na samym początku wystarczy tylko 1 poziom ulepszania broni.

Wątek Batulgi jest o tyle spoko, że po jego pokonaniu odnosi się z ogromnym szacunkiem do Bohatera, i jak robisz zakłady z piwnicy to aktywuje się 2 zadanie o nazwie: Drugi pojedynek z Batulgą fajne teksty są jak go wcześniej sklepałeś XD (Nie masz szans go pokonać 2 raz :P u mnie to wyglądało 4 pestki w magazynku i Batulga lezy XD)

Striker przy bramie nie bierze kasy za oprowadzenie jeśli będziesz miły dasz mu piwo i bez gadania dasz mu opłatę za oprowadzenie. Po chwili zwraca Ci kryształki.

Komentarz: Galgart
2023-06-28
14:44

Necross123 Konsul

Spokojnie - nie dostaniesz złotej łopaty. Jako, że gra jest od niedawna w PS+ Extra, to już zaczyna się szukanie tych części w zadaniach, które nie zostały opisane. No to zaczynamy (na razie tylko z jednym)

Moja pierwsza uwaga - zadanie od Thorhildy przy zadaniu ze wstępem do Fortu. Zabrakło informacji o tym, że jeśli podarujemy temu gościowi (który rozmawiał z Thorhildą) 50 kryształków, to strażnik cię nie przepuści do Fortu, chociaż potrzebne informacje do zadania zdobędziesz na miejscu (będziesz zmuszony zrobić zadanie dla Złomusia, by wejść do Fortu)

Komentarz: Necross123
2023-07-01
20:42

Necross123 Konsul

Jednak mała poprawka co do tej sytuacji - Jednak nawet bez tej rozmowy strażnik cię nie przepuści przy pierwszym zadaniu z Thorhildą. Więc zadanie trzeba kontynuować u Złomka.

Co do Draba:
"Drab powinien zaczepić głównego bohatera po odbytym spotkaniu z Baxterem. Konfrontację z Drabem możecie zakończyć na dwa główne sposoby - podarowując mu trochę elexitu lub przystępując do walki z nim."

Mnie wówczas Drab i tak atakuje przy próbie wręczenia elexitu (Wyraża stanowczą dezaprobatę). Przy trzech odpowiedziach i tak kończy się to walką. Serio, nie ma bezkrwawego wyjścia z tej sytuacji? (aż przypomina mi się sytuacja z Hakonem w części pierwszej, gdzie przy trzech odpowiedziach i tak ktoś ginie (bądź giną, jeśli Hakona okłamaliśmy))

Komentarz: Necross123
2023-07-04
15:44

Necross123 Konsul

Zadanie Problemy z haraczem - zabrakło informacji o tym, że da radę rozwiązać sprawę z Brzeszczotem bez użycia siły, wystarczy mieć 40 punktów inteligencji oraz nie zgadzać się na walkę z nim.

Generalnie tłumaczenie ok (dobrze że znikło tryb obrazu, gdy chcemy usiąść), ale pojawiły się nowe babole tłumaczeniowe:

- Mina lądowa - Kopalnia
- Kuchnia - Serce.

P.S. W Bastionie w jednym z bydynków na dachu (jak dobrze pamiętam) jest sejf, którego nie da się shakować. Da się znaleźć kod do niego?

Komentarz: Necross123
2023-07-09
12:13

Necross123 Konsul

Widzę, że autor nie do końca rozeznał się, jeśli chodzi o Sida w zadaniu "Ku karierze wojownika". Jeśli to jego daliśmy jako ucznia Tilasa, to w tym zadaniu Sid najpierw zwieje z Fortu, a my musimy go odszukać. Możemy albo odwiedzić Krater albo (co jest rozsądniejsze) odwiedzić Yasmę, by dowiedzieć się, gdzie jest Sid. Po spotkaniu z nim możemy zdecydować, czy chcemy odczekać tydzień, aż Sid sporządzi notatki czy też nie.

A tak w ogóle mam pytanie - jak przypisać broń magiczną do koła szybkiego dostępu? Mam trzeci poziom płonącego łuku, a nie mogę tego czegoś przypisać do szybkiego dostępu. Ktoś może mi pomóc? Gram na PS4.

Komentarz: Necross123
2023-07-17
13:20

Necross123 Konsul

Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))

I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).

Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).

Komentarz: Necross123
2023-08-30
10:47

lakiluk Junior

Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.

Komentarz: lakiluk
2023-11-26
19:23

Necross123 Konsul

Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):

Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).

Komentarz: Necross123
2024-01-06
22:02

norbertz2 Junior

Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)

Komentarz: norbertz2
2024-07-30
16:36

Darek12346 Centurion

Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.

Komentarz: Darek12346

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl