Elex 2: Antybiotyki - solucja, opis przejścia
Na tej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Antybiotyki (Antibiotics). Nasze porady pomogą Wam w odnalezieniu komputerów centralnych zlokalizowanych w miejscach o nazwach: Alphara, Gammara, Deltara, Epsilara oraz Betara.
Aktualizacja:
Misja Antybiotyki (Antibiotics) w Elex 2 otrzymywana jest po wykonaniu zadania Zupa była za słona (Spoil the Soup). Nasz poradnik podpowie Wam, gdzie znajdują się komputery centralne. Poniżej znajdziecie porady pokazujące jak poruszać się w siedzibach Niebianidów (Skyanids) o następujących nazwach: Alphara, Gammara, Deltara, Epsilara oraz Betara.
WAŻNE INFORMACJE:
- Do wykonania misji konieczne jest podróżowanie z dronem CRONY U4 - jeśli obecnie z nim nie przebywacie, znajdziecie go w Bastionie.
 - Aby ukończyć misję musicie odwiedzić przynajmniej 2 komputery centralne, ale nie ma przeszkód, by zbadać wszystkie - otrzymacie wtedy 1000 punktów doświadczenia za każdy znaleziony komputer.
 - Przejmowanie komputera centralnego odbywa się za każdym razem tak samo - wystarczy się do niego zbliżyć, by CRONY U4 rozpoczął pracę.
 - Na mapie zostaną oznaczone dwa punkty w okolicach jednego miejsca. Żółty punkt określa położenia komputera, a pomarańczowy punkt wskazuje na wejście do lokacji.
 - Przed niektórymi lokacjami z komputerami przebywają bardzo silni wrogowie. Jeśli nie możecie ich pokonać odwiedźcie miejsca z łatwiejszymi przeciwnikami - Deltarę i Epsilarę.
 
- Komputer Centralny Alphary
 - Komputer Centralny Gammary
 - Komputer Centralny Deltary
 - Komputer Centralny Epsilary
 - Komputer Centralny Betary
 - Zakończenie zadania
 
Komputer Centralny Alphary

Komputer Cetralny Alphary (Central Computer Alphara) znajduje się w prawym górnym rogu mapy. Po wejściu do lokacji zlokalizujcie tunel i kierujcie się cały czas zgodnie ze ścieżką.

Po dojściu do rozwidlenia widocznego na powyższym obrazku, skręćcie w prawo i ponownie podążajcie zgodnie z dostępną drogą.

Dalej skierujcie się w lewo, aż dojdziecie do schodów. Po wejściu wybierzcie drogę w prawo - tam znajduje się komputer.
Komputer Centralny Gammary

Komputer Cetralny Gammary (Central Computer Gammara) znajdziecie w lokacji na prawo od Groty. Standardowo, po zejściu w dół skierujcie się do tunelu i podążajcie cały czas przed siebie.

Następnie skręćcie w prawo, a przy najbliższym rozwidleniu wybierzcie drogę w lewo.

Na kolejnym rozwidleniu skierujcie się w prawo i idźcie cały czas zgodnie z drogą, aż traficie do ostatniego rozwidlenia. Na nim skręćcie w prawo, by dotrzeć do komputera.
Komputer Centralny Deltary

Podobnie jak poprzednio, Komputer Cetralny Deltary (Central Computer Deltara) znajdziecie w okolicach Groty. Po zejściu na dół udajcie się do tunelu widocznego na powyższym obrazku i kierujcie się do jego końca.

Następnie skręćcie w lewo, a potem od razu w prawo.

Na końcu drogi znajdziecie kolejny komputer centralny w Elex 2.
Komputer Centralny Epsilary

Z kolei Komputer Cetralny Epsilary (Central Computer Epsilara) znajdziecie w skrajnej lewej stronie mapy. Na początek zejdźcie do wnętrza lokacji i zlokalizujcie tunel. Tunelem podążajcie do ostatniego rozwidlenia. Tam skręćcie w prawo.

Na pierwszym napotkanym rozwidleniu skierujcie w lewo, aż dojdziecie do sporej wielkości pomieszczenia.

W pomieszczeniu widocznym na powyższym obrazku skierujcie się prosto, a następnie w prawo. Trzymając się drogi dojdziecie do komputera centralnego.
Komputer Centralny Betary

Komputer Cetralny Betary (Central Computer Betara) jest położony niedaleko Depozytorium. Po zejściu na dół wypatrujcie tunelu do dalszej części lokacji i kierujcie się nim do samego końca.

Następnie skręćcie w prawo i podążajcie zgodnie z drogą. Po drodze napotkacie kilka rozwidleń, ale na każdym idźcie prosto. W ten sposób dotrzecie do komputera centralnego.
W pomieszczeniu z komputerem centralnym znajduje się legendarna tarcza. Warto ją zabrać nawet jeśli nie korzystacie z tego typu uzbrojenia, bo jest wiele warta.
Zakończenie zadania

Po przejęciu przynajmniej dwóch komputerów centralnych udajcie się do Wardeka, by ukończyć misję Antybiotyki (Antibiotics) w Elex 2.
0
- Elex 2 - poradnik do gry
- Elex 2: Opis przejścia
	
- Elex 2: Zadania główne
		
- Elex 2: Rozdział 3
			
- Elex 2: Zaginiony ojciec - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Niezdecydowani sojusznicy - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Głosy w ciemności - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Zupa była za słona - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Antybiotyki - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Ofensywa przeciwko Berserkom - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Kłopoty w dolinie - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Poczucie obowiązku - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Szkolenie - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Partner Szóstej Siły - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Odkrycia - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Wspomnienia - solucja, opis przejścia
 
 
 - Elex 2: Rozdział 3
			
 
 - Elex 2: Zadania główne
		
 
 - Elex 2: Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
Galgart Junior
Troche późno tak wiem dostanę złotą łopatę 2022 :P Batulga nie jest wcale trudnym przeciwnikiem XD wystarczy build pod strzelby i na 5-6 poziomie ubierasz 1 strzelbe którą defacto dostajesz z oddziału morkonów na samym początku wystarczy tylko 1 poziom ulepszania broni.
Wątek Batulgi jest o tyle spoko, że po jego pokonaniu odnosi się z ogromnym szacunkiem do Bohatera, i jak robisz zakłady z piwnicy to aktywuje się 2 zadanie o nazwie: Drugi pojedynek z Batulgą fajne teksty są jak go wcześniej sklepałeś XD (Nie masz szans go pokonać 2 raz :P u mnie to wyglądało 4 pestki w magazynku i Batulga lezy XD)
Striker przy bramie nie bierze kasy za oprowadzenie jeśli będziesz miły dasz mu piwo i bez gadania dasz mu opłatę za oprowadzenie. Po chwili zwraca Ci kryształki.
Necross123 Konsul
Spokojnie - nie dostaniesz złotej łopaty. Jako, że gra jest od niedawna w PS+ Extra, to już zaczyna się szukanie tych części w zadaniach, które nie zostały opisane. No to zaczynamy (na razie tylko z jednym)
Moja pierwsza uwaga - zadanie od Thorhildy przy zadaniu ze wstępem do Fortu. Zabrakło informacji o tym, że jeśli podarujemy temu gościowi (który rozmawiał z Thorhildą) 50 kryształków, to strażnik cię nie przepuści do Fortu, chociaż potrzebne informacje do zadania zdobędziesz na miejscu (będziesz zmuszony zrobić zadanie dla Złomusia, by wejść do Fortu)
Necross123 Konsul
Jednak mała poprawka co do tej sytuacji - Jednak nawet bez tej rozmowy strażnik cię nie przepuści przy pierwszym zadaniu z Thorhildą. Więc zadanie trzeba kontynuować u Złomka.
Co do Draba:
"Drab powinien zaczepić głównego bohatera po odbytym spotkaniu z Baxterem. Konfrontację z Drabem możecie zakończyć na dwa główne sposoby - podarowując mu trochę elexitu lub przystępując do walki z nim."
Mnie wówczas Drab i tak atakuje przy próbie wręczenia elexitu (Wyraża stanowczą dezaprobatę). Przy trzech odpowiedziach i tak kończy się to walką. Serio, nie ma bezkrwawego wyjścia z tej sytuacji? (aż przypomina mi się sytuacja z Hakonem w części pierwszej, gdzie przy trzech odpowiedziach i tak ktoś ginie (bądź giną, jeśli Hakona okłamaliśmy))
Necross123 Konsul
Zadanie Problemy z haraczem - zabrakło informacji o tym, że da radę rozwiązać sprawę z Brzeszczotem bez użycia siły, wystarczy mieć 40 punktów inteligencji oraz nie zgadzać się na walkę z nim.
Generalnie tłumaczenie ok (dobrze że znikło tryb obrazu, gdy chcemy usiąść), ale pojawiły się nowe babole tłumaczeniowe:
- Mina lądowa - Kopalnia
- Kuchnia - Serce.
P.S. W Bastionie w jednym z bydynków na dachu (jak dobrze pamiętam) jest sejf, którego nie da się shakować. Da się znaleźć kod do niego?
Necross123 Konsul
Widzę, że autor nie do końca rozeznał się, jeśli chodzi o Sida w zadaniu "Ku karierze wojownika". Jeśli to jego daliśmy jako ucznia Tilasa, to w tym zadaniu Sid najpierw zwieje z Fortu, a my musimy go odszukać. Możemy albo odwiedzić Krater albo (co jest rozsądniejsze) odwiedzić Yasmę, by dowiedzieć się, gdzie jest Sid. Po spotkaniu z nim możemy zdecydować, czy chcemy odczekać tydzień, aż Sid sporządzi notatki czy też nie.
A tak w ogóle mam pytanie - jak przypisać broń magiczną do koła szybkiego dostępu? Mam trzeci poziom płonącego łuku, a nie mogę tego czegoś przypisać do szybkiego dostępu. Ktoś może mi pomóc? Gram na PS4.
Necross123 Konsul
Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))
I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).
Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).
lakiluk Junior
Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.
Necross123 Konsul
Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):
Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).
norbertz2 Junior
Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)
Darek12346 Centurion
Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
