Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Obowiązki zwiadowcy (The Duties of a Scout). Otrzymacie ją po dołączeniu do frakcji Albów.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia misji Obowiązki zwiadowcy (The Duties of a Scout). Zadanie otrzymacie od Azoka po dołączeniu do frakcji Albów - z kolei możliwość wejścia w szeregi Albów uzyskacie po ukończeniu misji Agent Albów (An Alb Agent).

Spotkanie z Kellem

Na początek zostaniecie skierowani do Alba imieniem Kell - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Na początek zostaniecie skierowani do Alba imieniem Kell. Przebywa on w hangarze obok budynku, w którym stacjonuje Azok. Porozmawiajcie z nim i poinformujcie, że zostaliście do niego skierowani na szkolenie. Musicie przekonać Kella do rozpoczęcia treningu. Możecie to zrobić przy pomocy opcji dialogowych, jeśli posiadacie przynajmniej 20 punktów Inteligencji lub przynajmniej 40 punktów Sprytu. Innym rozwiązaniem jest zdobycie schematów mecha bojowego.

Zdobycie schematów

Po schematy zostaniecie wysłani do Zamku, a konkretnie do kobiety imieniem Ewa - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po schematy zostaniecie wysłani do Zamku, a konkretnie do kobiety imieniem Ewa. Porozmawiajcie z nią dwukrotnie. Dopiero podczas drugiego dialogu uzyskacie lokalizację poszukiwanego przedmiotu.

1 - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry
Na Waszej mapie zostanie oznaczony niewielki obszar na wschód od Depozytorium - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Na Waszej mapie zostanie oznaczony niewielki obszar na wschód od Depozytorium. Szukajcie skrzyń widocznych na powyższych obrazkach - to tam znajdziecie schematy. W okolicy przebywa kilku wysokopoziomowych przeciwników - jeśli nie jesteście w stanie ich pokonać, szybko zabierzcie schematy i ucieknijcie. Teraz możecie wrócić do Kella, a następnie do Azoka.

Źródło ataków mutantów

2 - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry
Od Azoka otrzymacie kolejne zadanie - Źródło ataków mutantów (Source of the Mutant Attack) - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Od Azoka otrzymacie kolejne zadanie - Źródło ataków mutantów (Source of the Mutant Attack). Waszym celem będzie znalezienie przyczyny kolejnych ataków mutantów. Udajcie się do domu oznaczonego na mapie i wejdźcie do piwnicy.

Włączcie latarkę i kierujcie się w głąb pomieszczenia - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Włączcie latarkę i kierujcie się w głąb pomieszczenia. Szybko traficie na rudy Elexu. Jax skomentuje sytuację - możecie wracać do Azoka.

Po powrocie do Azoka, Wasza drużyna zostanie powiększona o 3 Albów - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po powrocie do Azoka, Wasza drużyna zostanie powiększona o 3 Albów. Teraz musicie ponownie udać się do odnalezionych rud Elexu. Wystarczy, że zbliżycie się do rud, a dowódca Albów rozpocznie rozmowę. Możecie teraz wracać do Azoka.

Gromadzenie informacji

Od Azoka otrzymacie ostatnie zlecenie, tym razem o tytule Gromadzenie informacji (Information Procurement) - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Od Azoka otrzymacie ostatnie zlecenie, tym razem o tytule Gromadzenie informacji (Information Procurement). Na Waszej mapie zostanie oznaczona lokalizacja Alba imieniem Vakis. Waszym zadaniem jest pomóc mu w szpiegowaniu frakcji Berserków. Porozmawiajcie z Vakisem - niezależnie od wyborów w trakcie dialogu, kolejnym etapem misji jest wejście do Fortu.

Wejście do Fortu

Razem z Vakisem zbliżcie się do bramy Fortu - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Razem z Vakisem zbliżcie się do bramy Fortu. Zostaniecie zatrzymani przez Gardara. Jeśli wcześniej wykonaliście misję Wstęp do Fortu, to po krótkiej rozmowie, Vakis zostanie wpuszczony do środka. Jeśli jednak jeszcze nie odwiedziliście siedziby Berserków, to najpierw musicie wykonać wyżej wspomniane zadanie.

Znalezienie pracy dla Vakisa

Po wejściu do Fortu ponownie porozmawiajcie z Vakisem - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po wejściu do Fortu ponownie porozmawiajcie z Vakisem. Musicie mu pomóc w znalezieniu pracy dla Berserków. W tym celu zostaniecie skierowani do Fenrisa. Od niego dowiecie się, że pracę może zaoferować Chloe, Lasse lub Tilas. Możecie od razu udać się do Tilasa - pozostałe postacie nie zaproponują pracy (nie otrzymacie od nich też żadnego doświadczenia).

Tilas zgodzi się na przyjęcia Vakisa do pracy, ale musicie uzgodnić z nim warunki zapłaty - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Tilas zgodzi się na przyjęcia Vakisa do pracy, ale musicie uzgodnić z nim warunki zapłaty. Jeśli posiadacie przynajmniej 50 punktów Inteligencji lub przynajmniej 20 punktów Sprytu, to problem rozwiążecie bez uszczuplania swoich zasobów. W przeciwnym razie, musicie zapłacić 1000 kryształków Elexitu. Niezależnie od wyboru, wróćcie do Vakisa i porozmawiajcie z nim.

Zakończenie zadania

Na koniec wróćcie do Azoka, by ostatecznie zakończyć misję Obowiązki zwiadowcy w Elex 2 - Elex 2: Obowiązki zwiadowcy - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Na koniec wróćcie do Azoka, by ostatecznie zakończyć misję Obowiązki zwiadowcy w Elex 2. Zadanie zostanie ukończone po awansie do wyższej rangi - musicie więc osiągnąć przynajmniej 20 poziom postaci. Po awansie misja się zakończy, a Wy otrzymacie dostęp do lepszego uzbrojenia (przede wszystkim pancerza) u Askila. Możecie też rozpocząć kolejne zadanie Albów - Obowiązki piechura (The Duties of a Trooper).

Podobało się?

0

Elex 2

1 marca 2022

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2023-06-14
11:39

Galgart Junior

Galgart

Troche późno tak wiem dostanę złotą łopatę 2022 :P Batulga nie jest wcale trudnym przeciwnikiem XD wystarczy build pod strzelby i na 5-6 poziomie ubierasz 1 strzelbe którą defacto dostajesz z oddziału morkonów na samym początku wystarczy tylko 1 poziom ulepszania broni.

Wątek Batulgi jest o tyle spoko, że po jego pokonaniu odnosi się z ogromnym szacunkiem do Bohatera, i jak robisz zakłady z piwnicy to aktywuje się 2 zadanie o nazwie: Drugi pojedynek z Batulgą fajne teksty są jak go wcześniej sklepałeś XD (Nie masz szans go pokonać 2 raz :P u mnie to wyglądało 4 pestki w magazynku i Batulga lezy XD)

Striker przy bramie nie bierze kasy za oprowadzenie jeśli będziesz miły dasz mu piwo i bez gadania dasz mu opłatę za oprowadzenie. Po chwili zwraca Ci kryształki.

Komentarz: Galgart
2023-06-28
14:44

Necross123 Konsul

Spokojnie - nie dostaniesz złotej łopaty. Jako, że gra jest od niedawna w PS+ Extra, to już zaczyna się szukanie tych części w zadaniach, które nie zostały opisane. No to zaczynamy (na razie tylko z jednym)

Moja pierwsza uwaga - zadanie od Thorhildy przy zadaniu ze wstępem do Fortu. Zabrakło informacji o tym, że jeśli podarujemy temu gościowi (który rozmawiał z Thorhildą) 50 kryształków, to strażnik cię nie przepuści do Fortu, chociaż potrzebne informacje do zadania zdobędziesz na miejscu (będziesz zmuszony zrobić zadanie dla Złomusia, by wejść do Fortu)

Komentarz: Necross123
2023-07-01
20:42

Necross123 Konsul

Jednak mała poprawka co do tej sytuacji - Jednak nawet bez tej rozmowy strażnik cię nie przepuści przy pierwszym zadaniu z Thorhildą. Więc zadanie trzeba kontynuować u Złomka.

Co do Draba:
"Drab powinien zaczepić głównego bohatera po odbytym spotkaniu z Baxterem. Konfrontację z Drabem możecie zakończyć na dwa główne sposoby - podarowując mu trochę elexitu lub przystępując do walki z nim."

Mnie wówczas Drab i tak atakuje przy próbie wręczenia elexitu (Wyraża stanowczą dezaprobatę). Przy trzech odpowiedziach i tak kończy się to walką. Serio, nie ma bezkrwawego wyjścia z tej sytuacji? (aż przypomina mi się sytuacja z Hakonem w części pierwszej, gdzie przy trzech odpowiedziach i tak ktoś ginie (bądź giną, jeśli Hakona okłamaliśmy))

Komentarz: Necross123
2023-07-04
15:44

Necross123 Konsul

Zadanie Problemy z haraczem - zabrakło informacji o tym, że da radę rozwiązać sprawę z Brzeszczotem bez użycia siły, wystarczy mieć 40 punktów inteligencji oraz nie zgadzać się na walkę z nim.

Generalnie tłumaczenie ok (dobrze że znikło tryb obrazu, gdy chcemy usiąść), ale pojawiły się nowe babole tłumaczeniowe:

- Mina lądowa - Kopalnia
- Kuchnia - Serce.

P.S. W Bastionie w jednym z bydynków na dachu (jak dobrze pamiętam) jest sejf, którego nie da się shakować. Da się znaleźć kod do niego?

Komentarz: Necross123
2023-07-09
12:13

Necross123 Konsul

Widzę, że autor nie do końca rozeznał się, jeśli chodzi o Sida w zadaniu "Ku karierze wojownika". Jeśli to jego daliśmy jako ucznia Tilasa, to w tym zadaniu Sid najpierw zwieje z Fortu, a my musimy go odszukać. Możemy albo odwiedzić Krater albo (co jest rozsądniejsze) odwiedzić Yasmę, by dowiedzieć się, gdzie jest Sid. Po spotkaniu z nim możemy zdecydować, czy chcemy odczekać tydzień, aż Sid sporządzi notatki czy też nie.

A tak w ogóle mam pytanie - jak przypisać broń magiczną do koła szybkiego dostępu? Mam trzeci poziom płonącego łuku, a nie mogę tego czegoś przypisać do szybkiego dostępu. Ktoś może mi pomóc? Gram na PS4.

Komentarz: Necross123
2023-07-17
13:20

Necross123 Konsul

Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))

I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).

Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).

Komentarz: Necross123
2023-08-30
10:47

lakiluk Junior

Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.

Komentarz: lakiluk
2023-11-26
19:23

Necross123 Konsul

Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):

Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).

Komentarz: Necross123
2024-01-06
22:02

norbertz2 Junior

Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)

Komentarz: norbertz2
2024-07-30
16:36

Darek12346 Centurion

Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.

Komentarz: Darek12346

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl