Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia

Na tej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Ograniczenie szkód (Damage Reduction). Jest to rozbudowane zadanie składające się między innymi z misji: Zagrożenia dla Szóstej Siły (Danger to the 6th Power), Wiedza to potęga (Knowledge is Power) czy Sojusznicy Szóstej Siły (Companions for the 6th Power).

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia rozbudowanej misji głównej o nazwie Ograniczenie szkód (Damage Reduction). Otrzymacie ją w drugim rozdziale po wykonaniu zadania Bez litości (Without Mercy). W ramach misji konieczne jest ukończenie 7 innych zadań:

  1. Szał maszyn (Machines Run Amok),
  2. Błąd systemu (System Error),
  3. Zagrożenia dla Szóstej Siły (Danger to the 6th Power),
  4. Symbole starego świata (Symbol of the Old World),
  5. Wiedza to potęga (Knowledge is Power),
  6. Sojusznicy Szóstej Siły (Companions for the 6th Power).
  7. Kwestia interpretacji (It's a Matter of Interpretation).

Czekają na Was walki z Niebianidami (Skyanids) i zbuntowanymi robotami Kleryków. Będziecie musieli też powstrzymać Morkonów przed pochopną decyzją, a także zyskacie kilku nowych towarzyszów. Dokładny opis przejścia każdego zadania znajdziecie na osobnych stronach poradnika. Ukończenie wszystkich wymienionych misji przeniesie wątek fabularny Elex 2 do trzeciego rozdziału.

Szał maszyn

W misji Szał maszyn otrzymywanej po rozmowie z Adamem w Bastionie, Waszym celem są zbuntowane roboty stacjonujące w okolicach Zamku, czyli siedziby Kleryków - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

W misji Szał maszyn otrzymywanej po rozmowie z Adamem w Bastionie, Waszym celem są zbuntowane roboty stacjonujące w okolicach Zamku, czyli siedziby Kleryków. Warto zabrać ze sobą towarzysza, bo do pokonania jest łącznie 12 robotów. Pozbycie się wrogów skutkuje automatycznym ukończeniem zadania i otrzymaniem misji Błąd systemu.

Błąd systemu

Kolejny krokiem jest rozmowa z dronem CRONY U4 - jeśli z nim nie podróżujecie, to będzie przebywał w Bastionie - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Kolejny krokiem jest rozmowa z dronem CRONY U4 - jeśli z nim nie podróżujecie, to będzie przebywał w Bastionie. Udajcie się z nim do Zamku, a dokładnie do ołtarza Caalana.

Zagrożenia dla Szóstej Siły

W trakcie przebywania w Bastionie automatycznie może rozpocząć się misja Zagrożenia dla Szóstej Siły - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

W trakcie przebywania w Bastionie automatycznie może rozpocząć się misja Zagrożenia dla Szóstej Siły. Wasza siedziba zostanie zaatakowana przez kilkunastu silnych przeciwników, ale w walce uczestniczą wszystkie postacie w Bastionie, więc nie powinniście mieć problemów z odparciem wrogów. Jeśli misja nie uruchomi się automatycznie, porozmawiajcie z Thialgiem.

Symbole starego świata

Celem misji Symbole starego świata jest pokonanie grupy Agitatorów i Kuratorów przebywających w okolicy Groty - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Celem misji Symbole starego świata jest pokonanie grupy Agitatorów i Kuratorów przebywających w okolicy Groty. Zabierzcie ze sobą towarzysza i wszelkie pomoce w postaci mikstur czy granatów, bo wrogowie potrafią być problematyczni.

Wiedza to potęga

Z kolei w misji Wiedza to potęga Waszym celem jest zdobywanie Gromad Komórek Niebianidów (Cluster of Skyanid Cell), doprowadzenie Adama do miejsca badań i odnalazienie Dexa - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Z kolei w misji Wiedza to potęga Waszym celem jest zdobywanie Gromad Komórek Niebianidów (Cluster of Skyanid Cell), doprowadzenie Adama do miejsca badań i odnalazienie Dexa.

Sojusznicy Szóstej Siły

Po wykonaniu wymienionych wcześniej misji, Thialg zleci Wam zadanie Sojusznicy Szóstej Siły polegające na zdobyciu nowych towarzyszy - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po wykonaniu wymienionych wcześniej misji, Thialg zleci Wam zadanie Sojusznicy Szóstej Siły polegające na zdobyciu nowych towarzyszy. Do drużyny musicie przyłączyć następujące postacie: Drab (Bully), Zołza (Nasty), Fox, Falk i Nyra.

Kwestia interpretacji

Ostatnie zadanie otrzymacie od Thialga po wykonaniu misji Sojusznicy Szóstej Siły - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Ostatnie zadanie otrzymacie od Thialga po wykonaniu misji Sojusznicy Szóstej Siły. W ramach zadania Kwestia interpretacji musicie powstrzymać Morkonów przed atakiem na Fort. Jeśli wcześniej dołączyliście do frakcji Morkonów, konflikt można rozwiązać poprzez dialog. W przeciwnym razie, musicie pokonać 17 Morkonów.

Po wykonaniu wszystkich powyższych misji, wróćcie do Victora w Grocie, by ukończyć zadanie Ograniczenie szkód. Wiąże się to też z rozpoczęciem trzeciego rozdziału w Elex 2.

Podobało się?

0

Elex 2

1 marca 2022

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2023-06-14
11:39

Galgart Junior

Galgart

Troche późno tak wiem dostanę złotą łopatę 2022 :P Batulga nie jest wcale trudnym przeciwnikiem XD wystarczy build pod strzelby i na 5-6 poziomie ubierasz 1 strzelbe którą defacto dostajesz z oddziału morkonów na samym początku wystarczy tylko 1 poziom ulepszania broni.

Wątek Batulgi jest o tyle spoko, że po jego pokonaniu odnosi się z ogromnym szacunkiem do Bohatera, i jak robisz zakłady z piwnicy to aktywuje się 2 zadanie o nazwie: Drugi pojedynek z Batulgą fajne teksty są jak go wcześniej sklepałeś XD (Nie masz szans go pokonać 2 raz :P u mnie to wyglądało 4 pestki w magazynku i Batulga lezy XD)

Striker przy bramie nie bierze kasy za oprowadzenie jeśli będziesz miły dasz mu piwo i bez gadania dasz mu opłatę za oprowadzenie. Po chwili zwraca Ci kryształki.

Komentarz: Galgart
2023-06-28
14:44

Necross123 Konsul

Spokojnie - nie dostaniesz złotej łopaty. Jako, że gra jest od niedawna w PS+ Extra, to już zaczyna się szukanie tych części w zadaniach, które nie zostały opisane. No to zaczynamy (na razie tylko z jednym)

Moja pierwsza uwaga - zadanie od Thorhildy przy zadaniu ze wstępem do Fortu. Zabrakło informacji o tym, że jeśli podarujemy temu gościowi (który rozmawiał z Thorhildą) 50 kryształków, to strażnik cię nie przepuści do Fortu, chociaż potrzebne informacje do zadania zdobędziesz na miejscu (będziesz zmuszony zrobić zadanie dla Złomusia, by wejść do Fortu)

Komentarz: Necross123
2023-07-01
20:42

Necross123 Konsul

Jednak mała poprawka co do tej sytuacji - Jednak nawet bez tej rozmowy strażnik cię nie przepuści przy pierwszym zadaniu z Thorhildą. Więc zadanie trzeba kontynuować u Złomka.

Co do Draba:
"Drab powinien zaczepić głównego bohatera po odbytym spotkaniu z Baxterem. Konfrontację z Drabem możecie zakończyć na dwa główne sposoby - podarowując mu trochę elexitu lub przystępując do walki z nim."

Mnie wówczas Drab i tak atakuje przy próbie wręczenia elexitu (Wyraża stanowczą dezaprobatę). Przy trzech odpowiedziach i tak kończy się to walką. Serio, nie ma bezkrwawego wyjścia z tej sytuacji? (aż przypomina mi się sytuacja z Hakonem w części pierwszej, gdzie przy trzech odpowiedziach i tak ktoś ginie (bądź giną, jeśli Hakona okłamaliśmy))

Komentarz: Necross123
2023-07-04
15:44

Necross123 Konsul

Zadanie Problemy z haraczem - zabrakło informacji o tym, że da radę rozwiązać sprawę z Brzeszczotem bez użycia siły, wystarczy mieć 40 punktów inteligencji oraz nie zgadzać się na walkę z nim.

Generalnie tłumaczenie ok (dobrze że znikło tryb obrazu, gdy chcemy usiąść), ale pojawiły się nowe babole tłumaczeniowe:

- Mina lądowa - Kopalnia
- Kuchnia - Serce.

P.S. W Bastionie w jednym z bydynków na dachu (jak dobrze pamiętam) jest sejf, którego nie da się shakować. Da się znaleźć kod do niego?

Komentarz: Necross123
2023-07-09
12:13

Necross123 Konsul

Widzę, że autor nie do końca rozeznał się, jeśli chodzi o Sida w zadaniu "Ku karierze wojownika". Jeśli to jego daliśmy jako ucznia Tilasa, to w tym zadaniu Sid najpierw zwieje z Fortu, a my musimy go odszukać. Możemy albo odwiedzić Krater albo (co jest rozsądniejsze) odwiedzić Yasmę, by dowiedzieć się, gdzie jest Sid. Po spotkaniu z nim możemy zdecydować, czy chcemy odczekać tydzień, aż Sid sporządzi notatki czy też nie.

A tak w ogóle mam pytanie - jak przypisać broń magiczną do koła szybkiego dostępu? Mam trzeci poziom płonącego łuku, a nie mogę tego czegoś przypisać do szybkiego dostępu. Ktoś może mi pomóc? Gram na PS4.

Komentarz: Necross123
2023-07-17
13:20

Necross123 Konsul

Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))

I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).

Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).

Komentarz: Necross123
2023-08-30
10:47

lakiluk Junior

Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.

Komentarz: lakiluk
2023-11-26
19:23

Necross123 Konsul

Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):

Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).

Komentarz: Necross123
2024-01-06
22:02

norbertz2 Junior

Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)

Komentarz: norbertz2
2024-07-30
16:36

Darek12346 Centurion

Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.

Komentarz: Darek12346

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl