Elex 2 - Kody do sejfów
Elex 2 - Kody do sejfów
Kod: 5126
Kod: 8472
Kod: 6942
Kod: 5461
Kod: 3468
Sejf Szczura. Kod: 4781
Kod: 4632
Sejf Fenrisa. Kod: 8696
Sejf Tilasa. Kod: 0000
Kod: 3712
Kod: 2681
Kod: 1657
Kod: 6241
Kod: 3457
Kod: 7153
Kod: 2847
Kod: 3708
Kod: 3871
Kod: 4017
Kod: 6214
Kod: 4725
Kod: 9864
Kod: 6905
Kod: 9310
Kod: 6666
Kod: 0423
Kod: 1243
Kod: 7368
Kod: 6938
Kod: 8514
Kod: 3071
Kod: 3659
Kod: 5978
Grota. Kod: 3859
Kod: 3572
Grota. Kod: 0815
Grota. Kod: 2063
Grota. Kod: 3814
Grota. Kod: 3514
Kod: 0975
Kod: 1487
Grota. Kod: 1490
Kod: 8726
Kod: 4895
Kod: 9086
Kod: 4729
Kod: 3954
Kod: 7485
Kod: 0175
Kod: 5063
Kod: 3167
Kod: 4356
Kod: 5472
Kod: 0195
Kod: 6582
Kod: 2106
Kod: 1234
Kod: 7862
Kod: 7508
Kod: 8924
Kod: 5706
Kod: 4952
Kod: 8542
Kod: 4736
Kod: 0568
Kod: 4378
Kod: 7256
Kod: 8526
Kod: 1928
Kod: 1490
Kod: 7062
Kod: 6750
Kod: 3068
Kod: 7413
Kod: 5978
Kod: 8936
Kod: 2386
Sejf Skibora. Kod: 2314
Kod: 7260
Kod: 0761
Kod: 7562
Kod: 5973
Kod: 8250
Kod: 8432
Kod: 2954
Kod: 3519
Kod: 6083
Kod: 3928
Kod: 1984
Kod: 4260

Elex 2: Kody do sejfów i sejfy - lokalizacje

Na tej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie kody do sejfów wraz z lokalizacją danego sejfu.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera kody do sejfów. Na powyższej mapie znajdziecie lokalizację danego sejfu, a po najechaniu na punkt ujrzycie kod do niego. Dzięki temu z łatwością otworzycie wszystkie sejfy bez konieczności hakowania.

Jak otwierać sejfy?

1 - Elex 2: Kody do sejfów i sejfy - lokalizacje - Elex 2 - poradnik do gry
Każdy sejf w Elex 2 ma z góry ustaloną kombinację otwierającą zamek - Elex 2: Kody do sejfów i sejfy - lokalizacje - Elex 2 - poradnik do gry

Każdy sejf w Elex 2 ma z góry ustaloną kombinację otwierającą zamek. Jeśli więc znacie kod do sejfu (np. dzięki powyższej mapie), to po prostu go wpiszcie - sejf zostanie otwarty. W grze dostępna jest też umiejętność Hakuj (Hack), dzięki której odblokujecie mini-grę polegającą na rozwiązywaniu prostych równań i tym samym odkrywaniu kodu. Proces ten szczegółowo opisaliśmy na osobnej stronie poradnika: Hakowanie i otwieranie sejfów.

Elex 2

1 marca 2022

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2023-06-14
11:39

Galgart Junior

Galgart

Troche późno tak wiem dostanę złotą łopatę 2022 :P Batulga nie jest wcale trudnym przeciwnikiem XD wystarczy build pod strzelby i na 5-6 poziomie ubierasz 1 strzelbe którą defacto dostajesz z oddziału morkonów na samym początku wystarczy tylko 1 poziom ulepszania broni.

Wątek Batulgi jest o tyle spoko, że po jego pokonaniu odnosi się z ogromnym szacunkiem do Bohatera, i jak robisz zakłady z piwnicy to aktywuje się 2 zadanie o nazwie: Drugi pojedynek z Batulgą fajne teksty są jak go wcześniej sklepałeś XD (Nie masz szans go pokonać 2 raz :P u mnie to wyglądało 4 pestki w magazynku i Batulga lezy XD)

Striker przy bramie nie bierze kasy za oprowadzenie jeśli będziesz miły dasz mu piwo i bez gadania dasz mu opłatę za oprowadzenie. Po chwili zwraca Ci kryształki.

Komentarz: Galgart
2023-06-28
14:44

Necross123 Konsul

Spokojnie - nie dostaniesz złotej łopaty. Jako, że gra jest od niedawna w PS+ Extra, to już zaczyna się szukanie tych części w zadaniach, które nie zostały opisane. No to zaczynamy (na razie tylko z jednym)

Moja pierwsza uwaga - zadanie od Thorhildy przy zadaniu ze wstępem do Fortu. Zabrakło informacji o tym, że jeśli podarujemy temu gościowi (który rozmawiał z Thorhildą) 50 kryształków, to strażnik cię nie przepuści do Fortu, chociaż potrzebne informacje do zadania zdobędziesz na miejscu (będziesz zmuszony zrobić zadanie dla Złomusia, by wejść do Fortu)

Komentarz: Necross123
2023-07-01
20:42

Necross123 Konsul

Jednak mała poprawka co do tej sytuacji - Jednak nawet bez tej rozmowy strażnik cię nie przepuści przy pierwszym zadaniu z Thorhildą. Więc zadanie trzeba kontynuować u Złomka.

Co do Draba:
"Drab powinien zaczepić głównego bohatera po odbytym spotkaniu z Baxterem. Konfrontację z Drabem możecie zakończyć na dwa główne sposoby - podarowując mu trochę elexitu lub przystępując do walki z nim."

Mnie wówczas Drab i tak atakuje przy próbie wręczenia elexitu (Wyraża stanowczą dezaprobatę). Przy trzech odpowiedziach i tak kończy się to walką. Serio, nie ma bezkrwawego wyjścia z tej sytuacji? (aż przypomina mi się sytuacja z Hakonem w części pierwszej, gdzie przy trzech odpowiedziach i tak ktoś ginie (bądź giną, jeśli Hakona okłamaliśmy))

Komentarz: Necross123
2023-07-04
15:44

Necross123 Konsul

Zadanie Problemy z haraczem - zabrakło informacji o tym, że da radę rozwiązać sprawę z Brzeszczotem bez użycia siły, wystarczy mieć 40 punktów inteligencji oraz nie zgadzać się na walkę z nim.

Generalnie tłumaczenie ok (dobrze że znikło tryb obrazu, gdy chcemy usiąść), ale pojawiły się nowe babole tłumaczeniowe:

- Mina lądowa - Kopalnia
- Kuchnia - Serce.

P.S. W Bastionie w jednym z bydynków na dachu (jak dobrze pamiętam) jest sejf, którego nie da się shakować. Da się znaleźć kod do niego?

Komentarz: Necross123
2023-07-09
12:13

Necross123 Konsul

Widzę, że autor nie do końca rozeznał się, jeśli chodzi o Sida w zadaniu "Ku karierze wojownika". Jeśli to jego daliśmy jako ucznia Tilasa, to w tym zadaniu Sid najpierw zwieje z Fortu, a my musimy go odszukać. Możemy albo odwiedzić Krater albo (co jest rozsądniejsze) odwiedzić Yasmę, by dowiedzieć się, gdzie jest Sid. Po spotkaniu z nim możemy zdecydować, czy chcemy odczekać tydzień, aż Sid sporządzi notatki czy też nie.

A tak w ogóle mam pytanie - jak przypisać broń magiczną do koła szybkiego dostępu? Mam trzeci poziom płonącego łuku, a nie mogę tego czegoś przypisać do szybkiego dostępu. Ktoś może mi pomóc? Gram na PS4.

Komentarz: Necross123
2023-07-17
13:20

Necross123 Konsul

Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))

I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).

Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).

Komentarz: Necross123
2023-08-30
10:47

lakiluk Junior

Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.

Komentarz: lakiluk
2023-11-26
19:23

Necross123 Konsul

Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):

Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).

Komentarz: Necross123
2024-01-06
22:02

norbertz2 Junior

Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)

Komentarz: norbertz2
2024-07-30
16:36

Darek12346 Centurion

Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.

Komentarz: Darek12346

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl