Elex 2: Odprowadź Ivana do Groty (Tavar) - solucja opis przejścia
Niniejsza strona poradnika do Elex 2 zawiera opis przejścia misji Odprowadź Ivana do Groty. Otrzymacie ją po wykonaniu zadania Niepożądany Morkon.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Odprowadź Ivana do Groty (Escort Ivan to the Grotto) otrzymywanej po wykonaniu zadania Niepożądany Morkon (An Unwelcome Morkon). Ukończenie misji jest konieczne do kontynuowania fabuły misji Osąd Tengisa (Tengis' Judgment).
Podróż z Ivanem

W trakcie misji będziecie musieli podążać za Ivanem. Co jakiś czas będzie się on zatrzymywał na rozmowę. W pewnym momencie zaproponuje Wam zabicie pobliskich (niskopoziomowych) potworów i zebrania z nich mięsa. Zróbcie to i wróćcie do Ivana, który będzie czekał w ruinach w okolicy.

W ruinach rozmowa będzie kontynuowana. Od Ivana otrzymacie przepis i prośbę o ugotowaniu posiłku przy pobliskiej kuchni. Następnie możecie iść spać - łóżko znajdziecie w ruinach.
Przejście przez tunel

Rano podróż będzie kontynuowana. Potwory spotykane po drodze nie powinny sprawić Wam problemu - w szczególności, że Ivan jest świetną pomocą w walce. Kłopotliwe może być przejścia przez tunel - tam spotkacie dość silnych bandytów. Można jednak ich łatwo zabić poprzez strzelenie w beczkę z olejem. Pamiętajcie jednak o zachowaniu dystansu, bo wybuch ma duży zasięg.
Spotkanie z Ratiborem

Zbliżając się do Groty spotkacie Ratibora poszukającego Ivana. Teraz musicie podjąć wybór czy potwierdzacie wersję Ivana czy wyjawicie prawdę i powiecie, że Ivan nie wykonuje poleceń frakcji.
- Potwierdzenie wersji Ivana - misja Odprowadź Ivana do Groty będzie kontynuowana.
 - Wyjawienie prawdy - Ivan trafi do więzienia, a misja Odprowadź Ivana do Groty zakończy się niepowodzeniem. W tej opcji możecie już teraz wrócić do Tengisa, by ukończyć zadanie Osąd Tengisa.
 
Jeśli chcecie zdobyć więcej punktów doświadczenia, stańcie po stronie Ivana. Wyjawienie prawdy pozwala szybciej wykonać misję Osąd Tengisa, ale oprócz tego nie niesie za sobą żadnych dodatkowych bonusów.
Dotarcie do Groty

Jeśli stanęliście po stronie Ivana, droga do Groty będzie kontynuowana. Niedaleko Groty Ivan stwierdzi, że w okolicy przebywa troll - możecie na niego zapolować, ale Ivan nie będzie uczestniczył w walce, więc jest to opcja tylko dla rozwiniętych postaci. Po dotarciu do Groty misja zostanie zakończona, a Wy możecie kontynuować zadanie Osąd Tengisa.
0
- Elex 2 - poradnik do gry
- Elex 2: Opis przejścia
	
- Elex 2: Zadania poboczne
		
- Elex 2: Tavar (Misje w Forcie)
			
- Elex 2: Wstęp do Fortu (Tavar) - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Niebezpieczny napad (Tavar) - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Plaga szczurów (Tavar) - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Zaufanie Berserków (Tavar) - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Ogrodnicy Thorhildy (Tavar) - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Uczeń Tilasa (Tavar) - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Gaz w kopalni (Tavar) - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Górnicy dla Złomusia (Tavar) - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Niepożądany Morkon (Tavar) - solucja opis przejścia
 - Elex 2: Odprowadź Ivana do Groty (Tavar) - solucja opis przejścia
 - Elex 2: Wyeliminuj trolla (Tavar) - solucja opis przejścia
 - Elex 2: Handel z Hankiem (Tavar) - solucja opis przejścia
 - Elex 2: Paranoja Szczura (Tavar) - solucja opis przejścia
 - Elex 2: Arcydzieło kowalstwa - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Złodziej dla Halvara - solucja, opis przejścia
 
 
 - Elex 2: Tavar (Misje w Forcie)
			
 
 - Elex 2: Zadania poboczne
		
 
 - Elex 2: Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
Galgart Junior
Troche późno tak wiem dostanę złotą łopatę 2022 :P Batulga nie jest wcale trudnym przeciwnikiem XD wystarczy build pod strzelby i na 5-6 poziomie ubierasz 1 strzelbe którą defacto dostajesz z oddziału morkonów na samym początku wystarczy tylko 1 poziom ulepszania broni.
Wątek Batulgi jest o tyle spoko, że po jego pokonaniu odnosi się z ogromnym szacunkiem do Bohatera, i jak robisz zakłady z piwnicy to aktywuje się 2 zadanie o nazwie: Drugi pojedynek z Batulgą fajne teksty są jak go wcześniej sklepałeś XD (Nie masz szans go pokonać 2 raz :P u mnie to wyglądało 4 pestki w magazynku i Batulga lezy XD)
Striker przy bramie nie bierze kasy za oprowadzenie jeśli będziesz miły dasz mu piwo i bez gadania dasz mu opłatę za oprowadzenie. Po chwili zwraca Ci kryształki.
Necross123 Konsul
Spokojnie - nie dostaniesz złotej łopaty. Jako, że gra jest od niedawna w PS+ Extra, to już zaczyna się szukanie tych części w zadaniach, które nie zostały opisane. No to zaczynamy (na razie tylko z jednym)
Moja pierwsza uwaga - zadanie od Thorhildy przy zadaniu ze wstępem do Fortu. Zabrakło informacji o tym, że jeśli podarujemy temu gościowi (który rozmawiał z Thorhildą) 50 kryształków, to strażnik cię nie przepuści do Fortu, chociaż potrzebne informacje do zadania zdobędziesz na miejscu (będziesz zmuszony zrobić zadanie dla Złomusia, by wejść do Fortu)
Necross123 Konsul
Jednak mała poprawka co do tej sytuacji - Jednak nawet bez tej rozmowy strażnik cię nie przepuści przy pierwszym zadaniu z Thorhildą. Więc zadanie trzeba kontynuować u Złomka.
Co do Draba:
"Drab powinien zaczepić głównego bohatera po odbytym spotkaniu z Baxterem. Konfrontację z Drabem możecie zakończyć na dwa główne sposoby - podarowując mu trochę elexitu lub przystępując do walki z nim."
Mnie wówczas Drab i tak atakuje przy próbie wręczenia elexitu (Wyraża stanowczą dezaprobatę). Przy trzech odpowiedziach i tak kończy się to walką. Serio, nie ma bezkrwawego wyjścia z tej sytuacji? (aż przypomina mi się sytuacja z Hakonem w części pierwszej, gdzie przy trzech odpowiedziach i tak ktoś ginie (bądź giną, jeśli Hakona okłamaliśmy))
Necross123 Konsul
Zadanie Problemy z haraczem - zabrakło informacji o tym, że da radę rozwiązać sprawę z Brzeszczotem bez użycia siły, wystarczy mieć 40 punktów inteligencji oraz nie zgadzać się na walkę z nim.
Generalnie tłumaczenie ok (dobrze że znikło tryb obrazu, gdy chcemy usiąść), ale pojawiły się nowe babole tłumaczeniowe:
- Mina lądowa - Kopalnia
- Kuchnia - Serce.
P.S. W Bastionie w jednym z bydynków na dachu (jak dobrze pamiętam) jest sejf, którego nie da się shakować. Da się znaleźć kod do niego?
Necross123 Konsul
Widzę, że autor nie do końca rozeznał się, jeśli chodzi o Sida w zadaniu "Ku karierze wojownika". Jeśli to jego daliśmy jako ucznia Tilasa, to w tym zadaniu Sid najpierw zwieje z Fortu, a my musimy go odszukać. Możemy albo odwiedzić Krater albo (co jest rozsądniejsze) odwiedzić Yasmę, by dowiedzieć się, gdzie jest Sid. Po spotkaniu z nim możemy zdecydować, czy chcemy odczekać tydzień, aż Sid sporządzi notatki czy też nie.
A tak w ogóle mam pytanie - jak przypisać broń magiczną do koła szybkiego dostępu? Mam trzeci poziom płonącego łuku, a nie mogę tego czegoś przypisać do szybkiego dostępu. Ktoś może mi pomóc? Gram na PS4.
Necross123 Konsul
Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))
I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).
Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).
lakiluk Junior
Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.
Necross123 Konsul
Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):
Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).
norbertz2 Junior
Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)
Darek12346 Centurion
Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
