Elex 2: Kwestia interpretacji - solucja, opis przejścia
Na tej stronie poradnika do Elex 2 dowiecie się, jak przejść ostatnią misję drugiego rozdziału o nazwie Kwestia interpretacji (It’s a Matter of Interpretation). Nasze porady pomogą Wam w powstrzymaniu Morkonów przed atakiem na Fort.
Aktualizacja:
Kwestia interpretacji (It's a Matter of Interpretation) to ostatnia misja drugiego rozdziału w Elex 2. Otrzymacie ją od Thialga w Bastionie po wykonaniu zadania Sojusznicy Szóstej Siły (Companions for the 6th Power). Waszym celem jest powstrzymanie ataku Morkonów na Fort. Nasz poradnik pokaże Wam wszystkie decyzje i konsekwencje.
Jeśli nie dołączyliście do frakcji Morkonów, dobrze się przygotujcie przed rozpoczęciem misji - konieczna będzie walka z dużą liczbą wrogów. Zaopatrzcie się w mikstury, zabierzcie ze sobą towarzysza i w jak największym stopniu ulepszcie postać.
- Spotkanie z dowódcą ataku
 - Wariant 1 - okłamanie dowódcy
 - Wariant 2 - walka z Morkonami
 - Zakończenie zadania
 
Spotkanie z dowódcą ataku

Udajcie się do miejsca, w którym Morkoni szykują się do ataku - każdy Morkon zostanie oznaczony na mapie. Możecie tu porozmawiać z Victorem, ale nie jest to wymagane.

Najważniejszą rozmowę odbędziecie z Liderem Krucjaty. Opcja przekupienia go lub zachęcenia do negocjacji kończy się natychmiastowym atakiem ze strony Morkonów. Wariant pokojowy, który odbywa się bez walki jest dostępny, tylko wtedy, gdy w pierwszym rozdziale dołączyliście do frakcji Morkonów.
Wariant 1 - okłamanie dowódcy

Jeśli jesteście Morkonem, możecie po prostu okłamać dowódcę, że atak został odwołany. Uwierzy on w to i przerwie przygotowania do oblężenia.
Wariant 2 - walka z Morkonami

Jeśli nie dołączyliście do Morkonów, musicie stoczyć walkę z łącznie 17 przeciwnikami. Najtrudniejszy do pokonania jest Lider Krucjaty, ale musicie uważać na wszystkich pobliskich Morkonów. W trakcie walki z jedną grupą starajcie nie poruszać się zbyt daleko, aby nie zostać zauważanym przez innych wrogów. Dzięki temu uniknięcie starcia ze wszystkimi przeciwnikami jednocześnie i podzielicie walkę na mniejsze etapy.
Zakończenie zadania

Niezależnie od sposobu zakończenie konfliktu, porozmawiajcie z Victorem, by ukończyć misję. Tym samym zakończycie zadanie Ograniczenie szkód (Damage Reduction) i jednocześnie drugi rozdział głównego wątku fabularnego w Elex 2.
0
- Elex 2 - poradnik do gry
- Elex 2: Opis przejścia
	
- Elex 2: Zadania główne
		
- Elex 2: Rozdział 2
			
- Elex 2: Bez litości - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Szał maszyn - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Błąd systemu - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Zagrożenia dla Szóstej Siły - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Symbole starego świata - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Wiedza to potęga - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Sojusznicy Szóstej Siły - solucja, opis przejścia
 - Elex 2: Kwestia interpretacji - solucja, opis przejścia
 
 
 - Elex 2: Rozdział 2
			
 
 - Elex 2: Zadania główne
		
 
 - Elex 2: Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
Galgart Junior
Troche późno tak wiem dostanę złotą łopatę 2022 :P Batulga nie jest wcale trudnym przeciwnikiem XD wystarczy build pod strzelby i na 5-6 poziomie ubierasz 1 strzelbe którą defacto dostajesz z oddziału morkonów na samym początku wystarczy tylko 1 poziom ulepszania broni.
Wątek Batulgi jest o tyle spoko, że po jego pokonaniu odnosi się z ogromnym szacunkiem do Bohatera, i jak robisz zakłady z piwnicy to aktywuje się 2 zadanie o nazwie: Drugi pojedynek z Batulgą fajne teksty są jak go wcześniej sklepałeś XD (Nie masz szans go pokonać 2 raz :P u mnie to wyglądało 4 pestki w magazynku i Batulga lezy XD)
Striker przy bramie nie bierze kasy za oprowadzenie jeśli będziesz miły dasz mu piwo i bez gadania dasz mu opłatę za oprowadzenie. Po chwili zwraca Ci kryształki.
Necross123 Konsul
Spokojnie - nie dostaniesz złotej łopaty. Jako, że gra jest od niedawna w PS+ Extra, to już zaczyna się szukanie tych części w zadaniach, które nie zostały opisane. No to zaczynamy (na razie tylko z jednym)
Moja pierwsza uwaga - zadanie od Thorhildy przy zadaniu ze wstępem do Fortu. Zabrakło informacji o tym, że jeśli podarujemy temu gościowi (który rozmawiał z Thorhildą) 50 kryształków, to strażnik cię nie przepuści do Fortu, chociaż potrzebne informacje do zadania zdobędziesz na miejscu (będziesz zmuszony zrobić zadanie dla Złomusia, by wejść do Fortu)
Necross123 Konsul
Jednak mała poprawka co do tej sytuacji - Jednak nawet bez tej rozmowy strażnik cię nie przepuści przy pierwszym zadaniu z Thorhildą. Więc zadanie trzeba kontynuować u Złomka.
Co do Draba:
"Drab powinien zaczepić głównego bohatera po odbytym spotkaniu z Baxterem. Konfrontację z Drabem możecie zakończyć na dwa główne sposoby - podarowując mu trochę elexitu lub przystępując do walki z nim."
Mnie wówczas Drab i tak atakuje przy próbie wręczenia elexitu (Wyraża stanowczą dezaprobatę). Przy trzech odpowiedziach i tak kończy się to walką. Serio, nie ma bezkrwawego wyjścia z tej sytuacji? (aż przypomina mi się sytuacja z Hakonem w części pierwszej, gdzie przy trzech odpowiedziach i tak ktoś ginie (bądź giną, jeśli Hakona okłamaliśmy))
Necross123 Konsul
Zadanie Problemy z haraczem - zabrakło informacji o tym, że da radę rozwiązać sprawę z Brzeszczotem bez użycia siły, wystarczy mieć 40 punktów inteligencji oraz nie zgadzać się na walkę z nim.
Generalnie tłumaczenie ok (dobrze że znikło tryb obrazu, gdy chcemy usiąść), ale pojawiły się nowe babole tłumaczeniowe:
- Mina lądowa - Kopalnia
- Kuchnia - Serce.
P.S. W Bastionie w jednym z bydynków na dachu (jak dobrze pamiętam) jest sejf, którego nie da się shakować. Da się znaleźć kod do niego?
Necross123 Konsul
Widzę, że autor nie do końca rozeznał się, jeśli chodzi o Sida w zadaniu "Ku karierze wojownika". Jeśli to jego daliśmy jako ucznia Tilasa, to w tym zadaniu Sid najpierw zwieje z Fortu, a my musimy go odszukać. Możemy albo odwiedzić Krater albo (co jest rozsądniejsze) odwiedzić Yasmę, by dowiedzieć się, gdzie jest Sid. Po spotkaniu z nim możemy zdecydować, czy chcemy odczekać tydzień, aż Sid sporządzi notatki czy też nie.
A tak w ogóle mam pytanie - jak przypisać broń magiczną do koła szybkiego dostępu? Mam trzeci poziom płonącego łuku, a nie mogę tego czegoś przypisać do szybkiego dostępu. Ktoś może mi pomóc? Gram na PS4.
Necross123 Konsul
Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))
I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).
Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).
lakiluk Junior
Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.
Necross123 Konsul
Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):
Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).
norbertz2 Junior
Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)
Darek12346 Centurion
Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
