Elex 2: Koniec ze szczurzym mięsem (Carakis) - solucja, opis przejścia

Ta strona poradnika do Elex 2 zawiera opis przejścia misji Koniec ze szczurzym mięsem. Wybory podjęte w trakcie polowania mają wpływ na zadanie Wartości Morkonów.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na niniejszej stronie poradnika do gry Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Koniec ze szczurzym mięsem (No More Rat Meat). Otrzymacie ją od Vlada w Piwnicy w Grocie. Z kolei do Piwnicy dostaniecie się po ukończeniu zadania Porządki w Grocie (Cleaning up the Grotto).

Opisywana misja ma duży wpływ na inne zadanie - Wartości Morkonów (Morkon Value). W ostatniej fazie misji staniecie przed pewnym wyborem - zła decyzja sprawi, że przyłączenie się do frakcji Morkonów stanie się niemożliwe.

Droga na polowanie

Początkowa faza misja polega na podążaniu za Vladem - Elex 2: Koniec ze szczurzym mięsem (Carakis) - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Początkowa faza misja polega na podążaniu za Vladem. Vlad kilka razy zatrzyma Jaxa i rozpocznie rozmowę - wybrane opcje dialogowe będą potem powtórzone przez Vlada w rozmowie z Khanem, ale nie mają one wpływu na ostateczny przebieg misji Wartości Morkonów. Ważny wybór podejmowany jest dopiero w trakcie powrotu z polowania.

Podczas podróży traficie na kilku przeciwników. Jeśli Wasza postać jest jeszcze na niskim poziomie, to część z wrogów będzie trudna do pokonania w pojedynkę, ale w takich przypadkach wystarczy pozostawić to Vladowi.

Walka z Krzykaczami

Po dotarciu do celu, będziecie musieli pokonać 10 Krzykaczy (Screamer) - Elex 2: Koniec ze szczurzym mięsem (Carakis) - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po dotarciu do celu, będziecie musieli pokonać 10 Krzykaczy (Screamer). Nie są to trudni przeciwnicy - bez problemu pokonacie ich niskopoziomową postacią z niezbyt dobrym wyposażeniem. Lokalizacje wrogów zostaną oznaczone na mapie, a z lewej strony ekranu będzie wyświetlał się licznik pozostałych Krzykaczy.

Opcjonalnie: polowanie na Cyklopa

Po pokonaniu Krzykaczy, Vlad zaproponuje polowanie na Cyklopa - Elex 2: Koniec ze szczurzym mięsem (Carakis) - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po pokonaniu Krzykaczy, Vlad zaproponuje polowanie na Cyklopa. Zgoda będzie skutkować dodatkowymi punktami doświadczenia, ale pokonanie Cyklopa jest bardzo trudne i wymaga rozwiniętej postaci. Nie możecie też liczyć, że Vlad sam pokona przeciwnika - co kilka ciosów będzie on ogłuszany, a Cyklop skupi się na Was. Walka z Cyklopem jest opcjonalnie, więc jeśli dopiero rozpoczęliście zabawę z Elex 2, lepiej odmówcie polowania.

Ważny wybór: spotkanie z Ilgurem

Ostatnim etapem misji jest powrót do Groty - Elex 2: Koniec ze szczurzym mięsem (Carakis) - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Ostatnim etapem misji jest powrót do Groty. Traficie wtedy na Ilgura, którego Vlad będzie chciał zabić. Jeśli chcecie pomyślnie ukończyć zadanie Wartości Morkonów i zyskać możliwość dołączenia do frakcji Morkonów, nie możecie przerwać egzekucji. Niezależnie od wyboru, po powrocie do miasta zadanie zostanie ukończone.

Podobało się?

0

Elex 2

1 marca 2022

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2023-06-14
11:39

Galgart Junior

Galgart

Troche późno tak wiem dostanę złotą łopatę 2022 :P Batulga nie jest wcale trudnym przeciwnikiem XD wystarczy build pod strzelby i na 5-6 poziomie ubierasz 1 strzelbe którą defacto dostajesz z oddziału morkonów na samym początku wystarczy tylko 1 poziom ulepszania broni.

Wątek Batulgi jest o tyle spoko, że po jego pokonaniu odnosi się z ogromnym szacunkiem do Bohatera, i jak robisz zakłady z piwnicy to aktywuje się 2 zadanie o nazwie: Drugi pojedynek z Batulgą fajne teksty są jak go wcześniej sklepałeś XD (Nie masz szans go pokonać 2 raz :P u mnie to wyglądało 4 pestki w magazynku i Batulga lezy XD)

Striker przy bramie nie bierze kasy za oprowadzenie jeśli będziesz miły dasz mu piwo i bez gadania dasz mu opłatę za oprowadzenie. Po chwili zwraca Ci kryształki.

Komentarz: Galgart
2023-06-28
14:44

Necross123 Konsul

Spokojnie - nie dostaniesz złotej łopaty. Jako, że gra jest od niedawna w PS+ Extra, to już zaczyna się szukanie tych części w zadaniach, które nie zostały opisane. No to zaczynamy (na razie tylko z jednym)

Moja pierwsza uwaga - zadanie od Thorhildy przy zadaniu ze wstępem do Fortu. Zabrakło informacji o tym, że jeśli podarujemy temu gościowi (który rozmawiał z Thorhildą) 50 kryształków, to strażnik cię nie przepuści do Fortu, chociaż potrzebne informacje do zadania zdobędziesz na miejscu (będziesz zmuszony zrobić zadanie dla Złomusia, by wejść do Fortu)

Komentarz: Necross123
2023-07-01
20:42

Necross123 Konsul

Jednak mała poprawka co do tej sytuacji - Jednak nawet bez tej rozmowy strażnik cię nie przepuści przy pierwszym zadaniu z Thorhildą. Więc zadanie trzeba kontynuować u Złomka.

Co do Draba:
"Drab powinien zaczepić głównego bohatera po odbytym spotkaniu z Baxterem. Konfrontację z Drabem możecie zakończyć na dwa główne sposoby - podarowując mu trochę elexitu lub przystępując do walki z nim."

Mnie wówczas Drab i tak atakuje przy próbie wręczenia elexitu (Wyraża stanowczą dezaprobatę). Przy trzech odpowiedziach i tak kończy się to walką. Serio, nie ma bezkrwawego wyjścia z tej sytuacji? (aż przypomina mi się sytuacja z Hakonem w części pierwszej, gdzie przy trzech odpowiedziach i tak ktoś ginie (bądź giną, jeśli Hakona okłamaliśmy))

Komentarz: Necross123
2023-07-04
15:44

Necross123 Konsul

Zadanie Problemy z haraczem - zabrakło informacji o tym, że da radę rozwiązać sprawę z Brzeszczotem bez użycia siły, wystarczy mieć 40 punktów inteligencji oraz nie zgadzać się na walkę z nim.

Generalnie tłumaczenie ok (dobrze że znikło tryb obrazu, gdy chcemy usiąść), ale pojawiły się nowe babole tłumaczeniowe:

- Mina lądowa - Kopalnia
- Kuchnia - Serce.

P.S. W Bastionie w jednym z bydynków na dachu (jak dobrze pamiętam) jest sejf, którego nie da się shakować. Da się znaleźć kod do niego?

Komentarz: Necross123
2023-07-09
12:13

Necross123 Konsul

Widzę, że autor nie do końca rozeznał się, jeśli chodzi o Sida w zadaniu "Ku karierze wojownika". Jeśli to jego daliśmy jako ucznia Tilasa, to w tym zadaniu Sid najpierw zwieje z Fortu, a my musimy go odszukać. Możemy albo odwiedzić Krater albo (co jest rozsądniejsze) odwiedzić Yasmę, by dowiedzieć się, gdzie jest Sid. Po spotkaniu z nim możemy zdecydować, czy chcemy odczekać tydzień, aż Sid sporządzi notatki czy też nie.

A tak w ogóle mam pytanie - jak przypisać broń magiczną do koła szybkiego dostępu? Mam trzeci poziom płonącego łuku, a nie mogę tego czegoś przypisać do szybkiego dostępu. Ktoś może mi pomóc? Gram na PS4.

Komentarz: Necross123
2023-07-17
13:20

Necross123 Konsul

Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))

I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).

Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).

Komentarz: Necross123
2023-08-30
10:47

lakiluk Junior

Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.

Komentarz: lakiluk
2023-11-26
19:23

Necross123 Konsul

Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):

Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).

Komentarz: Necross123
2024-01-06
22:02

norbertz2 Junior

Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)

Komentarz: norbertz2
2024-07-30
16:36

Darek12346 Centurion

Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.

Komentarz: Darek12346

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl