Sporo czasu minęło od pierwszych zapowiedzi dotyczących publikacji ścieżki dźwiękowej do gry Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse. Płyta miała pierwotnie ukazać się na rynku w marcu tego roku, ale firmie Wideload Games nie udało się zrealizować tych planów.
Sporo czasu minęło od pierwszych zapowiedzi dotyczących publikacji ścieżki dźwiękowej do gry Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse. Płyta miała pierwotnie ukazać się na rynku w marcu tego roku, ale firmie Wideload Games nie udało się zrealizować tych planów.
Dziś wiemy już, że soundtrack zostanie wydany nakładem wytwórni Shout! Factory 18 października bieżącego roku. Tego samego dnia na rynek trafi też na rynek gra – dotychczas data jej publikacji również nie była znana. Przypomnijmy, jakie utwory znajdą się na wspomnianej płycie:
Ileż to razy głównym tematem gier, była eksterminacja zombie? W produkcie Wideload Games (firmy założonej przez Alexandra Seropiana – niegdysiejszego twórcy potęgi Bungie Software), będziesz miał okazję spojrzeć na problem z drugiej strony i wykorzystując szeroki wachlarz możliwości, walczyć z ludźmi. W dokonywaniu masakry na ulicach metropolii z pewnością pomoże Ci bogaty arsenał broni: eksplodujące granaty stworzone z jelit, zombie’a plwocina do ataków na odległość, odrywana ręka, która potrafi przedostać się przez ciasne przejścia, czy odseparowana od reszty ciała głowa, która służy Stubbsowi jako bluźniercza i siejąca zniszczenie kula do kręgli. Jakby tego wszystkiego było mało, nasz bohater może wgryzać się w mózgi żywych ludzi i w ten sposób powiększać szeregi powłóczącej nogami hordy.
Więcej informacji na temat Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.
GRYOnline
Gracze

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.