World in Conflict doczeka się pierwszego dodatku
Wydana przed ponad sześcioma miesiącami strategia czasu rzeczywistego World in Conflict była z całą pewnością jedną z ciekawszych pecetowych propozycji ubiegłorocznej jesieni. W każdym razie graczom spodobała się na tyle, że oprócz zapowiadanej już wersji konsolowej, wszystko wskazuje na to, iż już wkrótce będziemy mieli do czynienia pierwszym dodatkiem.
Wydana przed ponad sześcioma miesiącami strategia czasu rzeczywistego World in Conflict była z całą pewnością jedną z ciekawszych pecetowych propozycji ubiegłorocznej jesieni. W każdym razie graczom spodobała się na tyle, że oprócz zapowiadanej już wersji konsolowej, wszystko wskazuje na to, iż już wkrótce będziemy mieli do czynienia pierwszym dodatkiem.
Pierwszą przesłanką skłaniającą nas ku tej myśli są dwie nowe tapety przeznaczone na pulpit ekranu komputera, które pojawiły się w serwisie Gamewallpapers przedstawiające produkt o nazwie World in Conflict: Soviet Assault. Drugą, znacznie już poważniejszą przesłanką jest materiał zamieszczony w czeskim serwisie Tiscali Games, powstały na podstawie tamtejszego odpowiednika pisma Official Xbox 360 Magazine. Autor artykułu nie tylko wzmiankuje o nowej odsłonie serii, ale również podaje takie szczegóły, jak fakt, iż tym razem zimną wojnę obejrzymy z tej drugiej strony, jako jeden z sowieckich żołnierzy. A co ciekawego możemy dowiedzieć się z innych źródeł?
- Autorem fabuły dodatku, która rozpoczyna się w 1989 roku jest Larry Bond, amerykański pisarz współpracujący m.in. z Tomem Clancy’m i designer takiego klasyka, jak znany wszystkim prawdziwym strategom Harpoon.
- Najnowsza wersja silnika graficznego o nazwie Masstech pozwala na jeszcze wierniejsze oddanie wszystkich szczegółów rzeczywistego świata – włącznie z zaawansowanym oświetleniem scen i efektami fizycznymi.
- Otoczenie (budynki, pojazdy, lasy) całkowicie podatne na zniszczenie.
- Wsparcie dla szesnastu graczy w rozgrywkach multiplayerowych. Tryby Domination, Assault i Tug-of-War.
- Możliwość kontrolowania wielu jednostek występujących w rzeczywistości należących do armii sowieckiej, amerykańskiej, a także jednostek NATO. Nie zabraknie broni jądrowej.
- Gracz będzie mógł wybrać, czy wcielić się w żołnierza piechoty, pancerniaka, czy też pilota. W multiplayerze, dla maksymalnego podniesienia efektywności konieczne stanie się bardzo dobre wyszkolenie w każdej z tych ról.
- Zoptymalizowana rozgrywka ułatwiająca grę posiadaczom konsol wykorzystującym do sterowania pada, a co za tym idzie nowy i bardziej funkcjonalny interfejs wyświetlający na ekranie wszystkie informacje (HUD).
Według Oficiální Xbox 360 Magazín CZ, gra jako samodzielny produkt trafi do właścicieli konsol Xbox 360 i PlayStation 3, natomiast aby zagrać w Soviet Assault na pececie niezbędne będzie posiadanie wersji podstawowej. Jako datę premiery pismo podaje koniec października obecnego roku. Poniżej znajdziecie miniaturki dwóch wspomnianych w drugim akapicie tapet..



GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
Miniu Senator

finfafin prosze nie osmieszaj sie . W Coha multi nie grales chyba wogole , bez wzajemnego uzupelniania sie i wspolnej taktyki to daleko w tej grze nie zajedziesz .
patchu odpalic to sobie mozesz papierosa . Nie mam zamiaru kupic gry ktora mnie po becie odrzucila. Odnioslem wtedy wrazenie ze gram w GC super light rozgrywka totalnie nastawiona na mikro. Jesli nie gralo sie z klanem lub znajomymi to kazdy robil co chcial . Z tego co widze na forum gr.org nic pod tym wzgledem sie nie zmienilo i pubow trzeba unikac . Istnieje mozliwosc zobaczenia gdzies video replayow z najnowszej wersji gry?
zanonimizowany471757 Centurion
Miniu z wzajemnoscia prosze cie bys sie nie osmieszal nt. wic'a, o ktorym najwyrazniej nie masz pojecia. Tylko ze ja moge miec nikle pojecie nt. CoH ale badz co badz gralem w niego troche dluzej niz ty w wica i to bynajmniej nie w bete.
Wyjasnij mi tez jakie to w wicu moze byc mikro gdzie dowodzi sie max 8 jednostkami?
patchu Chorąży
ja nie mam zamiaru sie klucic. nie gralem w CoH i zlego zdania o nim nie powiem bo NIE MAM PODSTAW. ale jak ktos nie gra obecnie w WiC w multi a tymbardzjej mecze klanowe to prosze by zrobił to samo.
Miniu Senator

patchu poczytaj wyzej to zobaczysz ze pisalem ze mecze klanowe w Wic sa fajne i tam gra pokazuje swoje pazury . Problem mialem z pubami. Sa jakies video replaye? Naprawde chcialbym zobaczyc czy od publicznej bety ta gra zmienila sie tak bardzo jak twierdzicie . Jesli nie ma to chociaz napisz co uleglo zmianie .
finfafin wiesz wogole co to mikro? Akurat im mniej jednostek masz tym wieksze ma znaczenie niz makro . Szczegolnie w takiej grze jak Wic gdzie to drugie jest ograniczone do minimum. Im mniej ich masz tym wieksze znaczenie na polu walki odgrywa pojedyczna jednostka i jej zdolnosc wiec optymalne nimi zarzadzanie przeklada sie na wieksze szanse na zwyciestwo.
patchu Chorąży
postaram sie zalatwic kilka od naszego lidera klanowego bo zbiera wszystkie.
w od bety zmienilo sie praktycznie wszystko co zwiazene z obrazeniami, czyli sila zadawanych obrazen, zasieg AntyAir... takie tam :D najlepiej przeczytac change log. dobrze ze massive dba o fanow WiC. jest juz 7 patchy wyrownujacych rozgrywke.