W sierpniowym raporcie studia Crytek, Crysis Monthly Update #4, możemy przeczytać kilka informacji na temat nowego modułu multiplayer w Crysis: Warhead określanego mianem Crysis Wars. Twórcy gry uważają nawet, że stanowi on w zasadzie odrębną produkcję sprzedawaną po prostu w jednym pudełku ze wspomniana grą. Zresztą za jego przygotowanie odpowiedzialne jest studio dewelopeskie z Frankfurtu, nie zaś ekipa z Budapesztu pracująca nad kampanią dla jednego gracza w Warhead.
Dorota Drużko
W sierpniowym raporcie studia Crytek, Crysis Monthly Update #4, możemy przeczytać kilka informacji na temat nowego modułu multiplayer w Crysis: Warhead określanego mianem Crysis Wars. Twórcy gry uważają nawet, że stanowi on w zasadzie odrębną produkcję sprzedawaną po prostu w jednym pudełku ze wspomniana grą. Zresztą za jego przygotowanie odpowiedzialne jest studio dewelopeskie z Frankfurtu, nie zaś ekipa z Budapesztu pracująca nad kampanią dla jednego gracza w Warhead.
Z pewnością najważniejszą zmianą w porównaniu do multiplayera z oryginalnego Crysisa będzie wprowadzenie nowego trybu rozgrywki -TeamInstantAction, a wraz z nim ulepszonego systemu spawnów. Teraz gracze będą pojawiać się jak najbliżej swoich sojuszników i możliwie jak najdalej od wrogów. Twórcy obiecują też, że mapy stworzone z myślą o TeamInstantAction mają być tak zaprojektowane, aby użytkownicy mogli jak najlepiej wykorzystać możliwości zbroi nanosuit. Pewnym zmianom ulegną same zasady rozgrywki - w przypadku, gdy żadna ze stron nie zdoła zniszczyć bazy przeciwnika, wygra ta, której baza posiada więcej energii, natomiast jeżeli obydwie mają jej tyle samo, czas potyczki zostanie wydłużony dopóki któraś z drużyn nie zdobędzie przewagi. Na mapie wyznaczone zostaną specjalne miejsca, z których zniszczenie wrogiej bazy będzie łatwiejsze.
W momencie wydania gry dostępnych będzie 21 map, w tym 9 przeznaczonych do trybu PowerStruggle i 12 do InstantAction i TeamInstantAction. Wśród nich znajdzie się siedem zupełnie nowych plansz i pięć zmodyfikowanych poziomów pochodzących z Crysis Christmas Map Pack, pozostałe zaś to zbalansowane mapy znane z oryginalnego Crysisa.
Do walki będziemy mogli wykorzystać dwie nowe bronie - FGL-40 oraz AY-69. Crytek obiecał też, że działanie tych już znanych graczom zostanie trochę zmodyfikowane, przez co teraz każda z nich powinna znaleźć zastosowanie w odmiennych sytuacjach. Poprawie ma ulec także system prowadzenia pojazdów oraz zadawanych przez nie obrażeń. W dodatku wszystkie będą posiadać pewne słabe punkty, dzięki którym możliwe będzie zniszczenie ich przy użyciu zwykłej broni.
Crytek zapewnił, że naprawione zostaną wszystkie większe błędy zgłaszane przez społeczność graczy. W Crysis Wars powinna pojawić się funkcja umożliwiająca automatyczne pobieranie map do gry oraz sprawdzanie czy dostępna jest już nowa wersja programu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam