W 2010 roku twórcy gier wykorzystaja pełne możliwości Xboxów 360?

Kilka dni temu w serwisie Gamasutra pojawił się wywiad z Rodem Fergusson, starszym producentem odpowiadającym za Gears of War 2. Oprócz informacji na temat tej produkcji możemy przeczytać co sądzi on o możliwościach technicznych Xboxów 360.

futurebeat.pl

Dorota Drużko

Komentarze

Kilka dni temu w serwisie Gamasutra pojawił się wywiad z Rodem Fergusson, starszym producentem odpowiadającym za Gears of War 2. Oprócz informacji na temat tej produkcji możemy przeczytać co sądzi on o możliwościach technicznych Xboxów 360.

Według Fergusona twórcy gier są już coraz bliżej wykorzystania pełnego potencjału konsol Microsoftu, przynajmniej do takich właśnie wniosków doszedł na podstawie prezentowanych teraz dem zarówno jego firmę, Epic Games, jak i konkurencję. Dodał, że prawdopodobnie jeszcze przez najbliższe dwa-trzy lata deweloperzy będą pracować nad coraz lepszą optymalizacją swoich dzieł pod kątem Xboxów 360 i tytuły, które ukażą się w okolicach 2010 roku będą zapewne robiły ogromne wrażenie, jednak jednocześnie dotrą one do szczytu możliwości graficznych tych konsol.

Przypomnijmy jeszcze, że to właśnie studio Epic Games stworzyło Unreal Engine 3 - jeden z najbardziej zaawansowanych silników graficznych wykorzystywanych do tworzenia gier na Xboxa 360.

Znamy cenę polskiego abonamentu do Age of Conan

Następny
Znamy cenę polskiego abonamentu do Age of Conan

Trzy filmy z DeathSpank - nowej gry twórcy Monkey Island

Poprzedni
Trzy filmy z DeathSpank - nowej gry twórcy Monkey Island

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl