UFO: Aftermath - wywiad z twórcami gry

Na serwisie Computer Games Romania pojawił się ciekawy wywiad z panem Jirim Rydlem z firmy ALTAR Interactive, pracującej obecnie nad wzbudzającą dużo emocji grą - UFO: Aftermath. Wywiad jest godny przeczytania, ponieważ padają w nim konkretne stwierdzenia dotyczące budowy gry, zastosowanego silnika graficznego, typu rozgrywki, ilości broni, itd. Opublikowano także nowe screeny z gry.

Przemysław Bartula

Na serwisie Computer Games Romania pojawił się ciekawy wywiad z panem Jirim Rydlem z firmy ALTAR Interactive, pracującej obecnie nad wzbudzającą dużo emocji grą - UFO: Aftermath. Wywiad jest godny przeczytania, ponieważ padają w nim konkretne stwierdzenia dotyczące budowy gry, zastosowanego silnika graficznego, typu rozgrywki, ilości broni, itd. Opublikowano także nowe screeny z gry.

Zgodnie z wypowiedziami pana Rydla UFO: Aftermath połączy najlepsze cechy takich tytułów jak: Jagged Alliance, UFO, Fallout oraz Original War, a mówiąc dosłownie będzie to klasyczne UFO w nowej trójwymiarowej oprawie graficznej własnej produkcji, z dodatkiem kilku nowych cech i innowacji.

Obejmiemy, więc dowodzenia nad bazami, w których sztab naukowców, techników i innego personelu pomocniczego, będzie pracował nad rozwojem naszego zaplecza militarno-technologicznego, a jak wykryjemy wrogów do akcji wkroczą żołnierze. Pod naszym dowództwem znajdą się żołnierze kilku rodzajów, m.in. snajperzy, specjaliści od broni ciężkiej, medycy, i zmierzą się z około 20 rodzajami przeciwników, w tym obcych i mutantów (transgenants). Nasze siły dysponować będą arsenałem 50 broni. Oczywiście początkowo dostępne będzie jedynie standardowe znane nam dziś wyposażenie, jak: MP5, AK-47, M-16, a dopiero z postępem prac nad obcą technologią gama uzbrojenia rozszerzy się o nowe, wymyślne „zabawki”, typu broń laserowa, plazmowa, PSI, itd. Stopniowo będzie też rosło doświadczenie naszych wojaków i ich cechy osobowe, tj. Strength, Agility, Dexterity, Willpower, Intelligence oraz Perception.

Misje bojowe rozgrywać się będą w zmiennych warunkach atmosferycznych (deszcz, mgła, śnieg, itp.) i o różnych porach dnia i nocy. Twórcy zastosowali tu symultaniczny system turowy rozgrywki, znaczy to, że rozkazy będziemy wydać równocześnie z komputerowym oponentem, a następnie w czasie rzeczywistym nasi podwładni będą je wykonywać. Przy czym, w odróżnieniu od np. systemu „We Go” stosowanego w grach firmy Battlefront, podczas fazy ruchu możliwe stanie się dokonanie korekty naszych wytycznych.

W zależności od stopnia trudności gry, UFO: Aftermath zagwarantuje nam od 12 godzin rozgrywki (tryb najłatwiejszy) do około 50 godzin (tryb najtrudniejszy). Termin ukończenia gry określony został na pierwszy kwartał 2003 roku. Więcej szczegółów znajdziecie w oryginalnym artykule – zapraszam.

UFO: Aftermath

UFO: Kolejne Starcie

UFO: Aftermath

PC
po premierze

Data wydania: 3 października 2003

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

7.6

Gracze

7.9

Steam

OCEŃ
Oceny
  • 1C Company
  • PC
Podobało się?

0

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl