Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 kwietnia 2009, 10:32

autor: Filip Grabski

Twórcy Project Gotham Racing pracują nad nowymi wyścigami

Po wykupieniu przez Activision studio Bizarre Creations oddało swoją najbardziej znaną serię, Project Gotham Racing, w inne ręce. O tym zaś, że tak utalentowani twórcy muszą zająć się produkcją innej gry wyścigowej wiedzieliśmy w zasadzie już wcześniej. I oto pierwsze informacje o tym projekcie.

Po wykupieniu przez Activision studio Bizarre Creations oddało swoją najbardziej znaną serię, Project Gotham Racing, w inne ręce. O tym zaś, że tak utalentowani twórcy muszą zająć się produkcją innej gry wyścigowej wiedzieliśmy w zasadzie już wcześniej. I oto pierwsze informacje o tym projekcie.

Francuski magazyn Joypad ogłosił w krótkim materiale, że chłopaki z Bizarre pracują nad grą zatytułowaną Blur. W niej znaleźć się ma wszystko to, co tak świetnie sprawdzało się w serii PGR – pięknie wymodelowane szybkie samochody, egzotyczne lokacje i dopracowany model zniszczeń. No i jeden, dosyć istotny dodatek – broń. Jeśli kiedykolwiek marzyłeś, żeby tego wrednego komputerowego przeciwnika, który wyprzedza cię na ostatniej prostej, posłać do piachu, to teraz będziesz miał ku temu okazję. Wszystkie dostępne w grze samochody będzie można przyozdobić opancerzeniem i przeróżnymi narzędziami destrukcji. Mając na uwadze niechęć wielu producentów samochodów do oglądania rozpadających się wirtualnych aut z ich logo, można sądzić, że Blur posiadać będzie pojazdy bez licencji. Ale to jedynie domysły.

Tak naprawdę w tym momencie nie wiadomo nic więcej (czy jest szansa na ujrzenie Blur poza konsolami?). Miejmy nadzieję, że najpóźniej na targach E3 zobaczymy pierwsze obrazki i dowiemy się czegoś więcej o tej grze (póki co w sieci dostępne są jedynie niewyraźne skany wspomnianego magazynu).

Twórcy Project Gotham Racing pracują nad nowymi wyścigami - ilustracja #1
Teraz samochody nie będą strzelać pachołkami, a rakietami!

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej

gry