Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

multiplayer - newsy i ciekawostki (7)

Call of Duty: Ghosts – dodatek Onslaught oficjalnie zapowiedziany
Call of Duty: Ghosts – dodatek Onslaught oficjalnie zapowiedziany

Łukasz Szliselman, 14 stycznia 2014, 09:18

Onslaught, czyli pierwsze DLC do Call of Duty: Ghosts, zostało zapowiedziane przez firmę Activision. Wraz z nim moduł wieloosobowy rozszerzy się o cztery nowe mapy, dodatkowy karabin oraz fabularną mini-kampanię dla trybu Extinction. Rozszerzenie zadebiutuje 28 stycznia na konsolach Xbox 360 i Xbox One.

Titanfall zaoferuje starcia dla maksymalnie 12 graczy
Titanfall zaoferuje starcia dla maksymalnie 12 graczy

Łukasz Szliselman, 8 stycznia 2014, 11:51

Titanfall pozwoli na wspólną rozgrywkę maksymalnie 12 osobom. Twórcy zapewniają, że starcia 6 na 6 zapewniają najwięcej zabawy. W meczach wezmą również udział postaci sterowane przez SI, którym gracze będą mogli wydawać rozkazy.

Ujawniono Evolve – nowego multiplayerowego FPS-a kooperacyjnego od twórców Left 4 Dead
Ujawniono Evolve – nowego multiplayerowego FPS-a kooperacyjnego od twórców Left 4 Dead

Krzysztof Mysiak, 7 stycznia 2014, 20:25

Ujawniono grę Evolve, stawiający na kooperację multiplayerowy shooter od studia Turtle Rock, czyli twórców Left 4 Dead. Nowy tytuł będzie koncentrował się na walce czterech kosmicznych łowców z potężnym obcym, który potrafi zmieniać swoją postać. Evolve powstaje przy użyciu technologii CryEngine i ukaże się jesienią na pecetach oraz konsolach nowej generacji.

Ujawniono Outrise - multiplayerową mieszankę Left 4 Dead i Shadow of the Colossus
Ujawniono Outrise - multiplayerową mieszankę Left 4 Dead i Shadow of the Colossus

Adrian Werner, 7 stycznia 2014, 08:50

Grupa weteranów branży ujawniła projekt Outrise, opisywany jako skrzyżowanie Left 4 Dead i Shadow of the Colossus. Będzie to multiplayerowa strzelanka, w której po jednej stronie stanie kilkunastu żołnierzy, a po drugiej jeden olbrzymi mech.

Electronic Arts pozwane przez inwestorów z powodu gry Battlefield 4
Electronic Arts pozwane przez inwestorów z powodu gry Battlefield 4

Łukasz Szliselman, 19 grudnia 2013, 12:54

Firma Electronic Arts została pozwana do sądu przez niezadowolonych inwestorów. Twierdzą oni, że wydawca Battlefield 4 wprowadził ich w błąd, świadomie kłamiąc na temat wysokiej jakości gry, doprowadzając do strat finansowych dla akcjonariuszy.

Grand Theft Auto Online doczekało się kreatora deathmatchów i wyścigów
Grand Theft Auto Online doczekało się kreatora deathmatchów i wyścigów

Łukasz Szliselman, 12 grudnia 2013, 13:47

Fani Grand Theft Auto Online mogą samodzielnie tworzyć własne deathmatche i wyścigi. Zapowiadany kreator zawartości pojawił się w grze w ramach aktualizacji 1.07, która wprowadziła również szereg innych poprawek.

Battlefield 4: Chińska Nawałnica dostępna dla posiadaczy edycji Premium
Battlefield 4: Chińska Nawałnica dostępna dla posiadaczy edycji Premium

Łukasz Szliselman, 4 grudnia 2013, 11:51

Nabywcy Battlefield 4 w edycji Premium mogą już grać w dodatek Chińska Nawałnica. Niestety, samo DLC nie jest wolne od przeróżnych błędów, przez które wielu graczy nie może w pełni cieszyć się rozgrywką na nowych mapach.

Path of Exile z 4 milionami zarejestrowanych użytkowników
Path of Exile z 4 milionami zarejestrowanych użytkowników

Łukasz Szliselman, 4 grudnia 2013, 09:59

Path of Exile może pochwalić się 4 milionami kont graczy. Codziennie hack-and-slash studia Grinding Gear Games dostarcza rozrywki 250 tysiącom osób. Ostatnio gra została zaktualizowana do wersji 1.0.2.

Battlefield 4 – porównanie graficzne wersji na Xboksa One i PlayStation 4
Battlefield 4 – porównanie graficzne wersji na Xboksa One i PlayStation 4

Michał Orlikowski, 29 listopada 2013, 12:00

Serwis Eurogamer przyszykował test graficzny Battlefield 4 – tym razem zestawiono ze sobą wersje na Xboksa One i PlayStation 4.

Call of Duty: Ghosts z mocnym startem na konsolach nowej generacji
Call of Duty: Ghosts z mocnym startem na konsolach nowej generacji

Łukasz Szliselman, 27 listopada 2013, 10:47

Call of Duty: Ghosts poczyna sobie śmiało na konsolach nowej generacji. Obecnie gra w wersji na PlayStation 4 i Xboksa One bije rekordy sprzedaży w sklepach amerykańskich i brytyjskich, a także wiedzie prym, jeśli chodzi o ilość spędzonego przy niej czasu.

Call of Duty: Ghosts – Wojny Klanów rozpoczną się w poniedziałek
Call of Duty: Ghosts – Wojny Klanów rozpoczną się w poniedziałek

Łukasz Szliselman, 21 listopada 2013, 13:32

Od 25 listopada, czyli od przyszłego poniedziałku, fani Call of Duty: Ghosts należący do multiplayerowych klanów będą mogli brać udział w metagrze Wojny Klanów. Dostęp do mapy tego trybu będzie dostępny z poziomu darmowej aplikacji mobilnej.

Być może w piątej odsłonie Assassin’s Creed będziemy dzielili świat gry z innymi graczami
Być może w piątej odsłonie Assassin’s Creed będziemy dzielili świat gry z innymi graczami

Krzysztof Mysiak, 19 listopada 2013, 19:54

Game designer ze studia Ubisoft Montreal ujawnił, że następna odsłona serii Assassin’s Creed mogłaby inspirować się grą Watch Dogs pod względem łączenia zabawy dla jednego gracza z multiplayerem. Deweloper podzielił się również kilkoma innymi uwagami na temat przyszłości marki.

Battlefield 4 – znamy szczegóły dodatków Chińska Nawałnica i Drugie uderzenie
Battlefield 4 – znamy szczegóły dodatków Chińska Nawałnica i Drugie uderzenie

Łukasz Szliselman, 18 listopada 2013, 09:50

Poznaliśmy zawartość dwóch pierwszych DLC do Battlefield 4 – Chińska Nawałnica i Drugie uderzenie. Oba zapewnią graczom po 4 nowe mapy i dodatkowy tryb rozgrywki, a także poszerzą wachlarz broni, gadżetów i pojazdów.

Chivalry: Deadliest Warrior zadebiutuje 14 listopada
Chivalry: Deadliest Warrior zadebiutuje 14 listopada

Bartosz Woldański, 8 listopada 2013, 17:27

Zespół deweloperski Torn Banner Studios ogłosił datę premiery pierwszego dodatku do całkiem dobrzej przyjętej gry sieciowej Chivalry. Deadliest Warrior, bo o nim mowa, pozwoli graczom wcielić się w postać samuraja czy wikinga.

Premiera Call of Duty: Ghosts
Premiera Call of Duty: Ghosts

Łukasz Szliselman, 5 listopada 2013, 09:40

Dziś premierę światową ma Call of Duty: Ghosts – najnowsza odsłona cyklu FPS-ów, którego kolejne części od ośmiu lat ukazują się niezmiennie każdej jesieni. Choć graficzne fajerwerki wersji PC okupione zostały wysokimi wymaganiami sprzętowymi, istnieją nieoficjalne sposoby na ich obniżenie.

Titanfall bez opóźnień na PC. Walki mechów nie tylko dla posiadaczy Windows 8
Titanfall bez opóźnień na PC. Walki mechów nie tylko dla posiadaczy Windows 8

Łukasz Szliselman, 4 listopada 2013, 12:39

Wbrew powszechnym trendom Titanfall ukaże się w tym samym czasie w wersji na konsole z rodziny Xbox oraz na PC. Ponadto wydanie na komputery osobiste nie zostanie ograniczone do systemu Windows 8.

Call of Duty: Ghosts – ujawniono więcej szczegółów na temat systemu perków
Call of Duty: Ghosts – ujawniono więcej szczegółów na temat systemu perków

Krzysztof Mysiak, 31 października 2013, 11:17

Ujawniono więcej szczegółów na temat systemu perków, który znajdzie zastosowanie w rozgrywce wieloosobowej w Call of Duty: Ghosts. Znamy łączną liczbę zdolności, przedstawiono też sposoby ich zdobwania i nowe przykłady perków.

Titanfall nie ukaże się na PlayStation 4
Titanfall nie ukaże się na PlayStation 4

Łukasz Szliselman, 30 października 2013, 09:28

Przedstawiciel firmy Electronic Arts otwarcie przyznał, że Titanfall ukaże się wyłącznie na PC, Xboksie One oraz Xboksie 360. Gra zostanie wydana ekskluzywnie na platformach sprzętowych firmy Microsoft i nie planuje się przenoszenia jej na konsolę PlayStation 4.

Call of Duty: Ghosts w 1080p na PlayStation 4 i 720p na Xboksie One – pogłoski
Call of Duty: Ghosts w 1080p na PlayStation 4 i 720p na Xboksie One – pogłoski

Łukasz Szliselman, 29 października 2013, 11:35

W Internecie krążą plotki, jakoby na Xboksie One Call of Duty: Ghosts miało działać w niższej rozdzielczości, niż na PlayStation 4. Podczas gdy na konsoli Sony gra ma hulać w jakości 1080p, chodzą słuchy, że na XONE nie wyciśnie więcej niż 720p.

Trine 2: Complete Story tytułem startowym PlayStation 4
Trine 2: Complete Story tytułem startowym PlayStation 4

Łukasz Szliselman, 29 października 2013, 09:33

Trine 2: Complete Story ukaże się na PlayStation 4 jako tytuł startowy konsoli. Oprócz dodatkowych poziomów, wersja na PS4 zawierać ma wparcie dla stereoskopowego 3D oraz obsługę płytki dotykowej Dual Shock 4.

EVE: Valkyrie – wersja PC pod znakiem zapytania
EVE: Valkyrie – wersja PC pod znakiem zapytania

Łukasz Szliselman, 25 października 2013, 12:00

Twórcy EVE: Valkyrie – kosmicznego symulatora obsługującego okulary do wirtualnej rzeczywistości – poddali w wątpliwość wydanie gry na PC. Co więcej, studio CCP uniezależniło się od Oculus Rift, twierdząc, że w EVE: Valkyrie będzie się dało grać przy użyciu podobnych urządzeń.

Fable Legends „pierwszym sezonem gry” – kolejne „odcinki” w formie DLC
Fable Legends „pierwszym sezonem gry” – kolejne „odcinki” w formie DLC

Łukasz Szliselman, 22 października 2013, 09:56

Studio Lionhead zamierza przez długi czas rozbudowywać Fable Legends za sprawą zawartości popremierowej. Nowe rozdziały opowieści będą ukazywać się przez lata, najprawdopodobniej jako dodatki DLC.

DriveClub dopiero w 2014 roku [UAKTUALNIENIE]
DriveClub dopiero w 2014 roku [UAKTUALNIENIE]

Łukasz Szliselman, 18 października 2013, 11:17

Choć nie zostało to oficjalnie potwierdzone, z różnych źródeł napływają doniesienia o przesunięciu premiery DriveClub na wiosnę 2014 roku. Grę zapowiadano jako tytuł startowy PlayStation 4, a jej uszczuplona edycja miała być dołączana do subskrypcji PS Plus.

GTA Online - utracone postacie i postępy nie zostaną przywrócone
GTA Online - utracone postacie i postępy nie zostaną przywrócone

Marcin Skierski, 15 października 2013, 11:47

Jeśli w pierwszych dniach funkcjonowania GTA Online straciliście postacie lub postępy uzyskane w trybie multiplayer w grze Grand Theft Auto V, to nie zostaną Wam one już przywrócone. Firma Rockstar Games nie jest w stanie odzyskać tych danych.

10 małych rzeczy, które cieszą w GTA Online
10 małych rzeczy, które cieszą w GTA Online

Szymon Liebert, 13 października 2013, 18:01

W GTA Online jest mnóstwo małych rzeczy, które bawią i sprawiają, że tryb wieloosobowy GTA V potrafi wciągnąć. Nawet mimo błędów i problemów, których wciąż jest sporo. Co najbardziej cieszy w sieciowej wersji Los Santos?

Grand Theft Auto Online – pół miliona wirtualnych dolarów w prezencie dla graczy
Grand Theft Auto Online – pół miliona wirtualnych dolarów w prezencie dla graczy

Michał Kułakowski, 11 października 2013, 17:51

W ramach rekompensaty dla wszystkich osób, które musiały zmagać się z problemami technicznymi w Grand Theft Auto Online, Rockstar ma zamiar przesłać po pół miliona dolarów na wirtualne konta bankowe postaci. Pieniądze ułatwią życie graczom, którzy mogą przeznaczyć je na co tylko zechcą.

Battlefield 4 – ostatni weekend beta-testów i nowy tryb rozgrywki
Battlefield 4 – ostatni weekend beta-testów i nowy tryb rozgrywki

Łukasz Szliselman, 11 października 2013, 13:15

Przed nami już tylko kilka dni beta-testów gry Battlefield 4 – ostatecznie zakończą się one we wtorek w południe. Aby dodatkowo zmotywować graczy do udziału w zabawie, firma Electronic Arts uruchomiła nowy tryb gry nazwany Unicestwienie.

Call of Duty: Ghosts – Wojny Klanów i nowa aplikacja towarzysząca
Call of Duty: Ghosts – Wojny Klanów i nowa aplikacja towarzysząca

Łukasz Szliselman, 11 października 2013, 11:45

Ghosts zaoferuje obszerne wsparcie graczom należącym do klanów. Będą oni mogli m.in. wziąć udział w tzw. Wojnie Klanów, czyli międzyklanowej metagrze, dostępnej za pośrednictwem nowej aplikacji mobilnej.

ShootMania: Storm doczekało się dema
ShootMania: Storm doczekało się dema

Łukasz Szliselman, 10 października 2013, 10:32

Studio Nadeo wypuściło demo zręcznościowego FPS-a ShootMania: Storm. Wersja demonstracyjna pozwala brać udział w sieciowych rozgrywkach w trybie Elite. Na zachętę twórcy przygotowali dla graczy konkurs, w którym można zgarnąć PlayStation 4.

Grand Theft Auto Online – Rockstar próbuje rozwiązać problem utraconych postaci
Grand Theft Auto Online – Rockstar próbuje rozwiązać problem utraconych postaci

Michał Kułakowski, 8 października 2013, 20:50

Rockstar opublikował wskazówki dla graczy, którzy informowali o tym, że utracili swój postęp w Grand Theft Auto Online. Deweloper ostrzega w nim, by nie tworzyć nowych postaci na slotach zaginionych protagonistów, ponieważ w ten sposób możemy na zawsze pożegnać się ze swoimi wcześniejszymi save'ami.

Twórcy Call of Duty: Ghosts o trybie Squads – film z polskimi napisami
Twórcy Call of Duty: Ghosts o trybie Squads – film z polskimi napisami

Łukasz Szliselman, 4 października 2013, 11:25

Poza tradycyjnym multiplayerem Call of Duty: Ghosts zaoferuje tryb Squads, w którym gracz stworzy własny oddział i przetestuje go na polu walki. Więcej szczegółów znajdziecie w filmie przygotowanym przez studio Infinity Ward.

Grand Theft Auto Online ugina się pod własnym ciężarem – Rockstar przeprasza za problemy z serwerami
Grand Theft Auto Online ugina się pod własnym ciężarem – Rockstar przeprasza za problemy z serwerami

Łukasz Szliselman, 2 października 2013, 14:18

Serwery Grand Theft Auto Online nie sprostały miażdżącemu zainteresowaniu graczy. Studio Rockstar Games przeprasza wszystkich, którzy doświadczają trudności z dołączeniem do gry i obiecuje rychłą poprawę sytuacji.

Grand Theft Auto Online już dostępne [UAKTUALNIENIE]
Grand Theft Auto Online już dostępne [UAKTUALNIENIE]

Łukasz Szliselman, 1 października 2013, 10:20

Pora rozpętać chaos w sieciowym Grand Theft Auto Online – studio Rockstar otworzło już serwery gry. Posiadacze GTA V mogą pobierać z Xbox LIVE lub PlayStation Network darmową aktualizację, otwierającą dostęp do rozgrywki wieloosobowej.

The Last of Us – ujawniono plany związane z DLC
The Last of Us – ujawniono plany związane z DLC

Bartosz Woldański, 27 września 2013, 18:52

Studio Naughty Dog podzieliło się szczegółami na temat nadchodzących dodatków DLC do jednej z najlepszych gier tego roku – The Last of Us. Zgodnie z tym, o czym wcześniej informowano, dwa z nich będą dotyczyć trybu wieloosobowego, natomiast pozostały rozbuduje wątek fabularny.

Call of Duty: Ghosts z większymi i bardziej otwartymi lokacjami
Call of Duty: Ghosts z większymi i bardziej otwartymi lokacjami

Łukasz Szliselman, 27 września 2013, 15:15

Studio Infinity Ward zamierza wprowadzić do kampanii fabularnej w Call of Duty: Ghosts lokacje, które będą większe i mniej liniowe, niż to, co znamy z wcześniejszych odsłon serii. W podobny schemat wpisuje się także świeżo ujawniona multiplayerowa mapa Stonehaven, dedykowana snajperom.

Battlefield 4 - beta testy tylko dla 64-bitowych systemów operacyjnych
Battlefield 4 - beta testy tylko dla 64-bitowych systemów operacyjnych

Marcin Skierski, 27 września 2013, 11:20

Na oficjalnym blogu serii Battlefield pojawiła się informacja, że beta testy gry Battlefield 4 będą dostępne tylko dla użytkowników 64-bitowych systemów operacyjnych. Oprócz tego do sieci wyciekła lista wszystkich dziesięciu map występujących w trybie multiplayer.

GTA V – w GTA Online rzeczywiście pojawią się mikrotransakcje [news zaktualizowany]
GTA V – w GTA Online rzeczywiście pojawią się mikrotransakcje [news zaktualizowany]

Szymon Liebert, 26 września 2013, 10:25

Wygląda na to, że w trybie sieciowym GTA V, zatytułowanym GTA Online, rzeczywiście pojawią się mikrotransakcje. Plotki sprzed kilku dni potwierdził jeden z zagranicznych serwisów, który twierdzi, że za prawdziwe pieniądze kupimy pakiety wirtualnej waluty.

Grand Theft Auto Online – nowe szczegóły prosto od twórców
Grand Theft Auto Online – nowe szczegóły prosto od twórców

Michał Orlikowski, 26 września 2013, 10:00

Na kilka dni przed uruchomieniem GTA Online studio Rockstar opublikowało nowe informacje na temat trybów rozgrywki i sposobów zaangażowania graczy w kreowanie kształtu gry. Start trybu multiplayer już 1 października.

Killzone: Shadow Fall – nowy trailer i informacje o trybie multiplayer
Killzone: Shadow Fall – nowy trailer i informacje o trybie multiplayer

Michał Kułakowski, 24 września 2013, 20:07

Sony opublikowało nowy trailer Killzone: Shadow Fall oraz podało informacje związane z planowanym Season Passem, gwarantującym graczom dostęp do wydawanych po premierze gry zestawów DLC dla rozgrywek wieloosobowych.

Dota 2 otrzyma aktualizację First Blood z grą po LAN-ie
Dota 2 otrzyma aktualizację First Blood z grą po LAN-ie

Łukasz Szliselman, 20 września 2013, 15:32

W przyszłym tygodniu pojawi się łatka do gry Dota 2 zatytułowana First Blood. Wprowadzi ona m.in. możliwość toczenia bitew w sieci LAN dla 10 osób. Ponadto patch zaktualizuje sklep gry o tzw. Portal Pack, dodający do listy komentatorów sztuczną inteligencję GLaDOS.

Battlefield 4 – nowe daty startu otwartych testów beta
Battlefield 4 – nowe daty startu otwartych testów beta

Michał Kułakowski, 17 września 2013, 19:40

Electronic Arts podało nowe daty startu otwartych testów beta gry Battlefield 4. Wiemy też z jakim wyprzedzeniem w testach wezmą udział posiadacze kont premium w Battlefield 3 oraz gry Medal of Honor Warfighter, a także osoby składające pre-ordery na edycję deluxe Battlefield 4.

Battlefield 4 – beta dla wszystkich od 1 października
Battlefield 4 – beta dla wszystkich od 1 października

Bartosz Woldański, 14 września 2013, 11:01

Firma Electronic Arts poinformowała, że beta Battlefielda 4, jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku, zostanie udostępniona wszystkim graczom na początku października, na miesiąc przed premierą pełnej wersji.

Battlefield 4 – obejrzyj transmisję z rozgrywki wieloosobowej w najbliższą sobotę
Battlefield 4 – obejrzyj transmisję z rozgrywki wieloosobowej w najbliższą sobotę

Łukasz Szliselman, 12 września 2013, 13:08

W ten weekend, 14 września, będzie można oglądać transmisję na żywo z rozgrywek wieloosobowych w Battlefield 4. Gracze z Polski wezmą udział w starciach na mapie Sztorm na Paracelach, zaprezentowanej podczas tegorocznego gamescomu.

Grand Theft Auto Online – nowe szczegóły rozgrywki
Grand Theft Auto Online – nowe szczegóły rozgrywki

Michał Kułakowski, 11 września 2013, 19:50

W magazynie Game Informer pojawiła się masa nowych szczegółów związanych z trybem multiplayer w grze Grand Thef Auto V. Twórcy zdradzili wiele informacji związanych z mechaniką zabawy oraz liczbą i kształtem dostępnych misji.

Deep Down z akcją osadzoną w przyszłości i proceduralnie generowaną zawartością
Deep Down z akcją osadzoną w przyszłości i proceduralnie generowaną zawartością

Łukasz Szliselman, 9 września 2013, 12:06

Ku zaskoczeniu graczy studio Capcom wyjawiło, że fabuła Deep Down zostanie osadzona w 2094 roku. Elementy fantasy i science fiction będą przeplatały się wokół motywu odgrywania wspomnień. Silnik gry umożliwi proceduralne generowanie zawartości, w tym lokacji i potworów.

Grand Theft Auto Online – bliskie spojrzenie na rozgrywkę
Grand Theft Auto Online – bliskie spojrzenie na rozgrywkę

Łukasz Szliselman, 5 września 2013, 10:00

Studio Rockstar zakończyło już prace nad Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online, czas zatem na pierwsze wrażenia. Opisał je m.in. serwis IGN, dzięki czemu poznaliśmy soczyste nowinki na temat rozgrywki w sieciowym GTA.

Battlefield 4 ze specjalną mapą do nauki latania
Battlefield 4 ze specjalną mapą do nauki latania

Michał Orlikowski, 5 września 2013, 09:20

Studio DICE, w odpowiedzi na opinie fanów, zdecydowało się zaprojektować tryb przeznaczony wyłącznie do nauki pilotowania. Tego typu możliwość pojawia się w serii po raz pierwszy.

Killzone: Shadow Fall – nowe szczegóły na temat trybu wieloosobowego
Killzone: Shadow Fall – nowe szczegóły na temat trybu wieloosobowego

Łukasz Szliselman, 3 września 2013, 11:37

Studio Guerrilla Games zdradziło kilka nowinek dotyczących trybu multiplayer w nadchodzącym Killzone: Shadow Fall. Kolejna odsłona serii postawi na dostosowywanie zabawy do indywidualnych zachcianek gracza.

The Last of Us ma nowy tryb rozgrywki multiplayer
The Last of Us ma nowy tryb rozgrywki multiplayer

Szymon Liebert, 29 sierpnia 2013, 13:23

The Last of Us, jedna z najlepiej ocenianych gier tego roku, doczekała się nowego trybu rozgrywki multiplayer, zatytułowanego Interrogation. Został on wprowadzony w najnowszej łatce, która przy okazji poprawiła wiele pomniejszych elementów.

The Division to przede wszystkim RPG – twórcy o charakterze gry
The Division to przede wszystkim RPG – twórcy o charakterze gry

Szymon Liebert, 29 sierpnia 2013, 10:54

Twórcy The Division przekonują, że w ich grze najważniejsze będą elementy RPG. Z odpowiedzi na pytania fanów dowiedzieliśmy się też paru innych ciekawostek.