Call of Duty: Ghosts w 1080p na PlayStation 4 i 720p na Xboksie One – pogłoski
W Internecie krążą plotki, jakoby na Xboksie One Call of Duty: Ghosts miało działać w niższej rozdzielczości, niż na PlayStation 4. Podczas gdy na konsoli Sony gra ma hulać w jakości 1080p, chodzą słuchy, że na XONE nie wyciśnie więcej niż 720p.
Łukasz Szliselman
- PC, PS3, X360 – 5 listopada 2013 roku
- PS4 – 29 listopada 2013 roku
- XONE – luty 2014 roku
Z różnych źródeł dochodzą plotki na temat różnicy w grafice w Call of Duty: Ghosts pomiędzy wydaniem na PlayStation 4 a wersją na Xboksa One. Gra w edycji na konsolę firmy Sony będzie działać w natywnej rozdzielczości 1080p, podczas gdy jej xboksowy odpowiednik podobno tylko w 720p.
Początkowo wątpliwości w tej kwestii podnieśli użytkownicy forum NeoGAF, zastanawiając się dlaczego Call of Duty: Ghosts było prezentowane w Brazylii na PS4, mimo że seria jest mocno związana z konsolą firmy Microsoft. Według nich powodem był fakt, że wersja na PS4 jest po prostu ładniejsza.
Może nie brzmi to zbyt przekonująco, ale warto wziąć pod uwagę kilka innych faktów. Zapytany o sprawę Albert Penello z Microsoftu nie odpowiedział bezpośrednio na pytanie o rozdzielczość obrazu. Powiedział tylko:
„Widziałem Call of Duty: Ghosts odpalone na Xboksie One i wyglądał zaje**ście. Poczekajcie na gameplay, a potem osądźcie sami.”
Jeszcze mniej konkretnie wyraził się Phil Spencer:
„Nie mam wglądu w produkcje stron trzecich. Wiem za to, co potrafią gry bezpośrednio podległych nam deweloperów.”
W porównaniu z przechwałkami Adama Boyesa, który wyraźnie podkreślał, że Call of Duty: Ghosts będzie działał na PS4 w natywnej rozdzielczości 1080p, wymijające wypowiedzi przedstawicieli Microsoftu mogą budzić zdziwienie. Co więcej, niektórzy dziennikarze twierdzą, że znają prawdziwą rozdzielczość gry na Xboksie One, ale ze względu na embargo Microsoftu, nie mogą puścić pary z ust. Prawdę o xboksowej wersji produkcji poznamy dopiero 12 listopada, kiedy pojawią się pierwsze recenzje.
Pete Dodd, który jako jeden z pierwszych wysunął podejrzenie, że oba wydania gry się od siebie różnią, napisał na swoim blogu, że firma Activision do tej pory zachowuje milczenie, ponieważ stara się podkręcić rozdzielczość produkcji na XONE do 1080p – albo w premierowym patchu, albo nieco później. Cała sytuacja może sugerować, że jeśli chodzi o konsole nowej generacji, to PlayStation 4 jest przyjaźniejsze dla deweloperów.
- Testujemy multiplayer w Call of Duty: Ghosts - więcej, szybciej, lepiej
- Oficjalna strona gry Call of Duty: Ghosts

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Activision
- Infinity Ward
- multiplayer
- strzelanki FPP (FPS)
- rozdzielczość
- ósma generacja
- PC
- X360
- PS3
- WiiU
- PS4
- XONE
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Bezi2598 Legend
Macie te swoje super szybkie konsole.
up
Tak, wiemy. Już przeczytaliśmy w newsie xd.
Kazioo Senator
Potwierdzone przez Infinity Ward: http://www.twitlonger.com/show/n_1rqqa5o
k4m Generał

Zacząłem już coś podejrzewać, kiedy wszystkie trailery gier na XONE były robione w 720p, a na PS4 w 1080p. Teraz się tylko utwierdziłem w przekonaniu, że różnica w grach multiplatformowych będzie polegać na wyższej rozdzielczości na PS4, więc historie o podobnym wyglądzie gier na obu konsolach można między bajki włożyć.
lordpilot Legend

@Soplic,
Bzdury i tyle,
^^ Dokładnie tak można podsumować jakieś 99% Twoich postów. Chłopie czy Ty w ogóle miałeś styczność z konsolami ? Grałeś w jakieś gry konsolowe ? Rzadko, bardzo rzadko się zgadzam z minus jeden, ale tym razem podpisuje się pod jego postami oburącz - po prostu wyczerpał temat. BF4 i nowy CoD, to naprędce robione porty z PC pod niedokończone/zmieniające się narzędzia deweloperskie i nawet krótko przed premierą niedomkniętą specyfikację sprzętu (vide PS4 które dostało 8 GB Ramu zamiast 4, czy Xone gdzie tuż przed premierą podkręcano proca). Przestań więc już chłopcze kochany srać ogniem, tym bardziej że w swojej ślepocie zupełnie pomijasz tytuły, które na PS4 (częściej) i na Xone (rzadziej) będą te 1080 p trzymały - vide: Tom Clancy's Division, Killzone: Shadow Fall, Watch Dogs (tutaj jeszcze przed przesunięciem premiery Ubi potwierdzało, że PS4 trzyma 60 klatek z palcem w dupie przy Full HD, na Xie były spadki, ale że przesunęli premierę o pół roku to pewnie to ogarną), MGS V Phantom Pain, NBA 2K14 (1080 p, 60 klatek - graficznie cudo masakrujące wersje na current geny, w tym pecetową), AC IV, Infamous: Second Son, Forza Motorsport V, itd....
Co do jakichś kosmicznych bzdur jakie sadzisz na temat tego, że "PS3 i X360 nie dostały kopa" to idź do jakiegoś znajomego, który ma konsole i niech Ci odpali chociażby Halo 3 (640 p) i zaraz potem Halo 4 (720 p), to od razu przestaniesz pierdolić bzdury. Jeśli nie zauważysz różnicy, to od razu do okulisty - w takim wypadku już tylko on może pomóc. Mogą być też inne tytuły (Gears of War 1,2,3 - tutaj KOSMICZNY progress też widać gołym okiem). Tytuły z PS3 poda Ci zapewne minus jeden - ja widziałem tylko Uncharted 1, 2 i 3 - już między jedynką a dwójką jest graficzna przepaść, a przypominam że to ten sam sprzęt.
Kiss Generał
Niektórym chyba się wydaje, ze jak już ktoś ogarnie pedal gazu w polonezie to i 250km/h pojedzie...a do setki w 3 sek.
Mozliwosci konsol sa znane. Takiej matematyki ucza w podstawówce.