Reset to imponująca graficznie gra logiczno-zręcznościowa, której debiut zaplanowany został na przyszły rok. Choć do premiery jest jeszcze sporo czasu, to twórcy ze studia Theory Interactive starają się na bieżąco informować o swojej produkcji – od wczoraj możemy zobaczyć klimatyczny teaser z fragmentami rozgrywki.

Theory Interactive to dwuosobowe studio z Finlandii, które obecnie pracuje nad grą logiczno-zręcznościową w klimatach noir sci-fi. W Reset, bo o tej produkcji mowa, gracze zyskają interesującą możliwość manipulowania czasoprzestrzenią – np. kopiując siebie z przeszłości, można pomagać samemu sobie w rozwiązywaniu zagadek. Widać to na samym teaserze, gdy kilka razy gracz popycha ten sam przedmiot wspólnie… ze sobą. Pierwszoosobowa gra logiczno-zręcznościowa zachwyca piękną oprawą graficzną od momentu, gdy pojawiły się o niej pierwsze informacje. Świeżo wypuszczony teaser tylko potwierdził te przekonania.
Teaser ukazuje zalety gry, na które zwracaliśmy już wcześniej uwagę: piękna oprawa graficzna buduje klimat mrocznego świata science fiction. Zobaczyliśmy także sposób obsługi mecha kierowanego przez gracza i praktyczne zastosowanie możliwości cofania czasu.
Warto podkreślić, że Reset jest ciągle we wczesnej fazie produkcji, a premiera zaplanowana została na przyszły rok i – jak można się domyślić – raczej nie na jego początek. Miesiąc temu gra weszła na platformę Steam Greenlight, gdzie w przyszłości powalczy o miejsce na Steamie. Wraz z wypuszczeniem teasera studio Theory Interactive planowało rozpoczęcie kampanii crowdfundingowej, ale – jak poinformowano na stronie oficjalnej gry – opóźni się ona o kilka dni.
Oprawa graficzna gry Reset sprawia świetne wrażenie, a teaser tylko utwierdził w przekonaniu, że może to być jedna z najładniejszych gier niezależnych ostatnich lat. Nie powinno to dziwić, gdyż twórcy tego tytułu – Theory Interactive – to dwuosobowe studio z Finlandii, które zostało założone przez byłych pracowników firmy Futuremark, znanej głównie z benchmarków 3DMark i strzelanki Shattered Horizon.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google

Autor: Adam Zechenter
W GRYOnline.pl pojawił się w 2014 roku jako specjalista od gier mobilnych i free-to-play. Potem przez wiele lat prowadził publicystykę, a od 2018 do 2025 roku pełni funkcję zastępcy redaktora naczelnego; szefował też działowi wideo i prowadził podcast GRYOnline.pl. Studiował filologię klasyczną i historię (gdzie został szefem Koła Naukowego); wcześniej stworzył fanowską stronę o Tolkienie. Uwielbia gry akcji, RPG-i, strzelanki i strategie. Kiedyś kochał Baldur’s Gate 1 i 2, dziś najczęściej zagrywa się na PS5 i od myszki woli pada. Najwięcej godzin (bo blisko 2000) nabił w World of Tanks. Miłośnik książek i historii, czasami grywa w squasha, stara się też nie jeść mięsa.