Titanfall zaoferuje starcia dla maksymalnie 12 graczy
Titanfall pozwoli na wspólną rozgrywkę maksymalnie 12 osobom. Twórcy zapewniają, że starcia 6 na 6 zapewniają najwięcej zabawy. W meczach wezmą również udział postaci sterowane przez SI, którym gracze będą mogli wydawać rozkazy.
Łukasz Szliselman
- Producent: Respawn Entertainment (studio założone przez ojców serii Call of Duty)
- Wydawca: Electronic Arts
- Gatunek: sieciowy FPS
- Platformy docelowe: PC, X360, XONE
- Data premiery: 11 marca 2014 roku (USA), 13 marca (Europa)
Vince Zampella ze studia Respawn Entertainment poinformował, że w grze Titanfall w jednym meczu weźmie udział maksymalnie 12 graczy. W dobie FPS-ów pokroju Battlefield 4 czy Call of Duty: Ghosts, gdzie naraz może bawić się od kilkunastu do kilkudziesięciu osób, informacja ta może być zaskakująca. Jak jednak zapewnia ojciec produkcji starcia 6 na 6 okazały się być najlepiej zbalansowane. Póki co pozostaje uwierzyć mu na słowo – a są ku temu podstawy. Wszak Zampella, jako współtwórca serii Call of Duty, ma spore doświadczenie w produkcji wieloosobowych strzelanin.
Oprócz graczy, w bitwach walczyć będą postaci sterowane przez sztuczną inteligencję. Każdy z uczestników zabawy będzie miał komputerowego towarzysza. Wspierającym nas tytanom wydamy proste polecenia, typu „podążaj za mną” lub „broń pozycji”.
Podczas prezentacji Titanfall na zeszłorocznych targach E3 pokazywano starcia 7 na 7, ale twórcy zaznaczali, że liczba graczy nie jest jeszcze ustalona. Niewielu pewnie jednak spodziewało się, że zostanie ona zawężona, zamiast powiększona. Przedstawiciel Respawn Entertainment wypowiedział się wówczas w ten sposób:
„Nie jest to problem technologiczny – testowaliśmy rozgrywkę z udziałem naprawdę wielu graczy – to raczej kwestia wizji kreatywnej oraz projektu gry.”
Titanfall ukaże się w Polsce 13 marca 2014 roku. Gra pojawi się równocześnie na PC, Xboksie 360 i Xboksie One. Ze względu na umowę na wyłączność z firmą Microsoft nie przewiduje się wersji na konsole z rodziny PlayStation.
- Graliśmy w Titanfall - kolosalnie dobry multiplayer na targach gamescom 2013
- Oficjalna strona internetowa gry Titanfall

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- EA / Electronic Arts
- multiplayer
- Respawn Entertainment
- mechy
- Vince Zampella
- strzelanki FPP (FPS)
- PC
- X360
- XONE
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Marder Senator

Dziś już wiemy, że będą oprócz graczy także boty. Pomysł średnio mi się podoba. Wolałbym raczej zamiast sześcio osobowych drużyn + boty, drużyn np. 12-sto osobowych bez botów.
mateuszx20 Centurion
Niektórzy zdają się nie rozumieć jednej podstawowej rzeczy, mianowicie, że ilość nie zawsze idzie w parze z jakością, powiedziałbym, że jest wręcz odwrotnie. Jeśli byłoby inaczej, to wszyscy graliby w 256 osobowy MAG na PS3, a z kolei nikt nie grałby w bijące rekordy sprzedaży Call of Duty, gdzie grać w można w... uwaga... 12 osób.
dj_sasek Legend

Marzyciele. Dopóki gry będą wychodziły pod szyldem EA, dopóty wsparcia modderskiego w nich nie uświadczycie.
kaszanka9 Legend

Wielka_Wieśniara [22] https://www.gry-online.pl/newsroom/titanfall-zaoferuje-starcia-dla-maksymalnie-12-graczy/komentarze/ze14234?N=1#post0-13068165
jedno z najgorszych to pusta duża mapa i bieg do jakiejkolwiek akcji minimum 5 minut by dostać strzała po sekundzie
i jak zwykle ankieta w newsie, żałosna
zanonimizowany158587 Senator
Hmm, w sumie jeśli dobre mapki to może i słusznie. Ale wolał bym jednak standardowo 8x8.