Titanfall pozwoli na wspólną rozgrywkę maksymalnie 12 osobom. Twórcy zapewniają, że starcia 6 na 6 zapewniają najwięcej zabawy. W meczach wezmą również udział postaci sterowane przez SI, którym gracze będą mogli wydawać rozkazy.
Łukasz Szliselman
Vince Zampella ze studia Respawn Entertainment poinformował, że w grze Titanfall w jednym meczu weźmie udział maksymalnie 12 graczy. W dobie FPS-ów pokroju Battlefield 4 czy Call of Duty: Ghosts, gdzie naraz może bawić się od kilkunastu do kilkudziesięciu osób, informacja ta może być zaskakująca. Jak jednak zapewnia ojciec produkcji starcia 6 na 6 okazały się być najlepiej zbalansowane. Póki co pozostaje uwierzyć mu na słowo – a są ku temu podstawy. Wszak Zampella, jako współtwórca serii Call of Duty, ma spore doświadczenie w produkcji wieloosobowych strzelanin.
Oprócz graczy, w bitwach walczyć będą postaci sterowane przez sztuczną inteligencję. Każdy z uczestników zabawy będzie miał komputerowego towarzysza. Wspierającym nas tytanom wydamy proste polecenia, typu „podążaj za mną” lub „broń pozycji”.
Podczas prezentacji Titanfall na zeszłorocznych targach E3 pokazywano starcia 7 na 7, ale twórcy zaznaczali, że liczba graczy nie jest jeszcze ustalona. Niewielu pewnie jednak spodziewało się, że zostanie ona zawężona, zamiast powiększona. Przedstawiciel Respawn Entertainment wypowiedział się wówczas w ten sposób:
„Nie jest to problem technologiczny – testowaliśmy rozgrywkę z udziałem naprawdę wielu graczy – to raczej kwestia wizji kreatywnej oraz projektu gry.”
Titanfall ukaże się w Polsce 13 marca 2014 roku. Gra pojawi się równocześnie na PC, Xboksie 360 i Xboksie One. Ze względu na umowę na wyłączność z firmą Microsoft nie przewiduje się wersji na konsole z rodziny PlayStation.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0