Ujawniono więcej szczegółów na temat systemu perków, który znajdzie zastosowanie w rozgrywce wieloosobowej w Call of Duty: Ghosts. Znamy łączną liczbę zdolności, przedstawiono też sposoby ich zdobwania i nowe przykłady perków.
Jednym z istotnych elementów trybu multiplayer w Call of Duty: Ghosts będzie system perków, umożliwiający dostosowanie umiejętności postaci do własnych preferencji. Już wcześniej dowiedzieliśmy się sporo na jego temat, lecz twórcy nie poprzestali na tym i podzielili się nowymi informacjami.
Przede wszystkim – perków będzie łącznie 35. Jak wiemy, koszt każdego z nich wyniesie od 1 do 5 punktów, a na starcie będziemy dysponowali pulą 8 punktów. Jednak nic nie stanie na przeszkodzie, by nieco ją zwiększyć, rezygnując z części bądź nawet całości ekwipunku – za każdy rodzaj broni, bez którego ruszymy do walki, otrzymamy 1 punkt więcej (zatem maksymalnie będziemy mogli mieć ich 12).
Podzielono się też informacjami na temat tego, w jaki sposób uzyskamy dostęp do kolejnych zdolności. Każdemu perkowi przypisany zostanie poziom, na którym nastąpi jego odblokowanie, toteż jedną metodą będzie metodyczne zdobywanie punktów doświadczenia, aż osiągniemy odpowiedni stopień zaawansowania. Jednak będziemy mogli też przyspieszyć nieco ten proces, poświęcając w tym celu określoną liczbę Squad Points, tym większą, im więcej brakujących poziomów chcemy „przeskoczyć”.

Oto wszystkie perki w grze. Niestety, możemy tylko zgadywać, jakie zdolności kryją się pod większością tych symboli.
Następne zagadnienie – podział perków na siedem kategorii – został opisany stosunkowo wnikliwie już wcześniej, lecz twórcy podzielili się nowymi przykładami zdolności. Dlatego przypomnimy, jakie grupy perków zostaną wyszczególnione w Call of Duty: Ghosts:
Więcej informacji na temat rozgrywki wieloosobowej w Call of Duty: Ghosts poznacie za pośrednictwem niedawnej wiadomości, podającej między innymi listę map i trybów. Premiera gry w wersji na pecety oraz konsole Xbox 360, PlayStation 3 i Wii U nastąpi 5 listopada bieżącego roku. Omawiana produkcja będzie też tytułem startowym Xboksa One i PlayStation 4. Edycje next-genowe zadebiutują – odpowiednio – 22 listopada (w trzynastu wybranych krajach na świecie) i 29 listopada (w Europie).
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Krzysztof Mysiak
Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.