Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

kulisy produkcji (gry) - newsy i ciekawostki (6)

Dragon Age 4 powstaje na bazie kodu Anthem
Dragon Age 4 powstaje na bazie kodu Anthem

Adrian Werner, 3 kwietnia 2019, 13:32

Studio BioWare zamierza zbudować Dragon Age IV na bazie kodu gry Anthem. Powinno to ułatwić produkcję, gdyż jednym z powodów problemów drugiego z tych projektów była konieczność mocnego zmodyfikowania silnika Frostbite.

Kotaku ujawnia dramat produkcji Anthem. Demo z E3 2017 było ściemą
Kotaku ujawnia dramat produkcji Anthem. Demo z E3 2017 było ściemą

Bartosz Świątek, 3 kwietnia 2019, 11:44

Dziennikarz Kotaku Jason Schreier przeprowadził wywiady z 19 obecnymi i byłymi pracownikami BioWare. Napisany w oparciu o rozmowy artykuł przedstawia kulisy powstawania najnowszej produkcji studia, czyli borykającego się z licznymi problemami Anthem.

Od hejtu do uznania – Sean Murray o No Man's Sky
Od hejtu do uznania – Sean Murray o No Man's Sky

Bartosz Krawcewicz, 25 marca 2019, 14:53

Sean Murray, współzałożyciel i szef studia Hello Games, podczas wystąpienia na tegorocznym GDC podsumował wzloty i upadki najambitniejszego projektu firmy – gry No Man's Sky.

„Zawsze będziemy popełniali błędy
„Zawsze będziemy popełniali błędy" – deweloper Cyberpunk 2077 o pułapkach tworzenia gier

Bartosz Świątek, 25 marca 2019, 14:36

Deweloperzy ze studia CD Projekt RED – Philipp Weber i Miles Tost – opowiedzieli w czasie niedawnego podcastu o swoich doświadczeniach z pracy nad Wiedźminem 3: Dzikim Gonem. Jednym z tematów rozmowy była pasja i jej możliwy negatywny wpływ na proces twórczy.

Death Stranding wchodzi w „krytyczną fazę” produkcji
Death Stranding wchodzi w „krytyczną fazę” produkcji

Bartosz Świątek, 25 marca 2019, 08:15

Hideo Kojima poinformował, że tworzona przez niego przygodowa gra akcji Death Stranding wkracza w krytyczną fazę procesu produkcji. Twórca codziennie gra w swój tytuł na platformie docelowej – konsoli PlayStation 4.

Epic Games odsłania koszty dystrybucji cyfrowej. Valve bierze za dużo?
Epic Games odsłania koszty dystrybucji cyfrowej. Valve bierze za dużo?

Adrian Werner, 22 marca 2019, 13:53

Prezes studia Epic Games zdradził, jakie koszty ponoszą serwisy dystrybucji cyfrowej. Z jego obliczeń wynika, że 12-procentowa marża wystarczy do zarabiania dużych pieniędzy, a standardowe w branży 30% jest przesadzone.

„Myśleliśmy, że Wiedźmin 3 okaże się katastrofą” - projektant z CDP RED
„Myśleliśmy, że Wiedźmin 3 okaże się katastrofą” - projektant z CDP RED

Bartosz Świątek, 20 marca 2019, 14:14

Miles Tost – projektant poziomów gry Wiedźmin 3: Dziki Gon – przyznał w czasie niedawnego podcastu, że w pewnym momencie twórcy byli przekonani, że ich dzieło okaże się katastrofą.

Redaktor Kotaku: „Studia pod EA mają sporą autonomię”
Redaktor Kotaku: „Studia pod EA mają sporą autonomię”

Bartosz Świątek, 15 marca 2019, 12:19

Zdaniem dziennikarza serwisu Kotaku, Jasona Schreiera, Electronic Arts pozostawia swoim deweloperom znacznie więcej swobody, niż na ogół sądzą gracze. Presja ze strony wydawcy podobno jest nieco bardziej subtelna i przybiera postać pytań w stylu: „Gdzie jest Wasza wersja FIFA Ultimate Team?”.

Kulisy produkcji gry Cyberpunk 2077
Kulisy produkcji gry Cyberpunk 2077

Krystian Pieniążek, 7 marca 2019, 19:47

Po materiałach wideo poświęconych początkom działalności studia CD projekt RED, grom z serii Wiedźmin, a także Gwintowi i Wojnie Krwi, na youtube'owym kanale PlayStation opublikowano film, w którym gracze mogą zajrzeć za kulisy produkcji Cyberpunka 2077 i posłuchać deweloperów pracujących nad tym projektem.

Mortal Kombat 11 wciąż na Unreal Engine 3
Mortal Kombat 11 wciąż na Unreal Engine 3

Adrian Werner, 7 marca 2019, 10:47

NetherRealm Studios wypuściło świeży zwiastun bijatyki Mortal Kombat 11, koncentrujący się na fabule gry. Dowiedzieliśmy się także, że produkcja powstaje na bazie silnika Unreal Engine 3, a nie jego nowszej, czwartej generacji.

Horizon Zero Dawn - 10 mln sprzedanych kopii i ciekawostki na drugie urodziny gry
Horizon Zero Dawn - 10 mln sprzedanych kopii i ciekawostki na drugie urodziny gry

Konrad Serafiński, 28 lutego 2019, 18:25

Dziś drugie urodziny obchodzi Horizon Zero Dawn. Przy okazji tej rocznicy, twórcy pochwalili się, że jak dotąd sprzedano już ponad 10 milionów kopii gry. Nie zabrakło także ciekawostek związanych z procesem powstawania produkcji.

PUBG wykorzystuje AI do wyszukiwania cheaterów
PUBG wykorzystuje AI do wyszukiwania cheaterów

Bartosz Świątek, 28 lutego 2019, 12:39

Studio PUBG Corp. opublikowało notkę, w której przedstawia podsumowanie działań podejmowanych w walce z cheaterami. Deweloperzy wykorzystują kilka zewnętrznych programów, a także własne technologie oraz zespoły, by zminimalizować problem.

Apex Legends z milionem graczy w kilka godzin. EA nie przyłożyło ręki do gry
Apex Legends z milionem graczy w kilka godzin. EA nie przyłożyło ręki do gry

Agnieszka Adamus, 5 lutego 2019, 12:10

Apex Legends zaliczyło udany start - w niecałe 8 godzin po premierze liczba unikalnych graczy przekroczyła milion. Wynik ten stanowi niemały sukces dla Respawn Entertainment oraz Electronic Arts... mimo że wydawca, jak się okazuje, ledwie kiwnął palcem przy produkcji tej gry.

Strzelanka RPG Atomic Heart powstaje w bólach; prezes studia nie ma pojęcia o tworzeniu gier
Strzelanka RPG Atomic Heart powstaje w bólach; prezes studia nie ma pojęcia o tworzeniu gier

Krystian Pieniążek, 29 stycznia 2019, 14:50

Niepokojące wieści docierają do nas z Moskwy, gdzie studio Mundfish pracuje nad Atomic Heart – FPS-em wyglądającym niczym hybryda Dooma i BioShocka, której akcję osadzono w Związku Radzieckim. Prace nad projektem nie idą podobno tak, jak powinny… co jest tylko wierzchołkiem istnej góry lodowej trapiących go problemów.

CD Projekt RED: nad Cyberpunkiem 2077 pracuje ponad 400 osób
CD Projekt RED: nad Cyberpunkiem 2077 pracuje ponad 400 osób

Konrad Serafiński, 28 stycznia 2019, 15:32

Jeżeli po odejściu z zespołu CD Projekt RED Sebastiana Stępnia zastanawialiście się nad przyszłością Cyberpunka 2077, to możecie być spokojni. Firma informuje, że prace nad tytułem trwają w najlepsze, a w produkcji bierze udział ponad 400 osób.

Metroid Prime 4 powstaje od nowa pod okiem twórców serii
Metroid Prime 4 powstaje od nowa pod okiem twórców serii

Jakub Błażewicz, 25 stycznia 2019, 20:02

Firma Nintendo poinformowała o ponownym rozpoczęciu produkcji gry Metroid Prime 4. Dotychczasowa wersja projektu trafiła do kosza, jako że nie spełniała standardów japońskiego koncernu.

Assassin's Creed Odyssey mogło być spin-offem
Assassin's Creed Odyssey mogło być spin-offem

Bartosz Krawcewicz, 21 stycznia 2019, 14:40

Grafiki udostępnione przez dyrektora artystycznego najnowszej części Assassin's Creed sugerują, że Ubisoft przez pewien czas rozważał uczynienie z Odyssey samodzielnego tytułu, niepowiązanego z główną serią.

Star Citizen - w 2017 roku produkcja pochłaniała 4 mln dolarów miesięcznie
Star Citizen - w 2017 roku produkcja pochłaniała 4 mln dolarów miesięcznie

Konrad Serafiński, 20 stycznia 2019, 12:45

Wydaje się, że pieniądze i Star Citizen to dwa nierozłączne tematy. Studio Cloud Imperium Games, odpowiedzialne za produkcję, opublikowało dokument, w którym dzieli się ze społecznością danymi na temat gospodarowania środkami finansowymi. Liczby są zawrotne.

BioWare próbowało kilkukrotnie rozpocząć prace nad KOTOR 3
BioWare próbowało kilkukrotnie rozpocząć prace nad KOTOR 3

Michał Kułakowski, 19 stycznia 2019, 17:55

Według Jasona Schreiera z Kotaku, BioWare wiele razy próbowało rozpocząć prace nad trzecią częścią serii Star Wars: Knights of the Old Republic. Studio nie miało jednak szczęścia, bowiem projekt był raz za razem odrzucany przez wydawcę. Dowiedzieliśmy się także więcej o problemach, jakie Electronic Arts ma z produkcją gier ze Star Wars w tytule.

Twórca Steam Spy wyjaśnia, jak Epic Games Store pozyskuje influencerów
Twórca Steam Spy wyjaśnia, jak Epic Games Store pozyskuje influencerów

Bartosz Świątek, 15 stycznia 2019, 13:58

Sergey Galyonkin, pełniący obecnie funkcję dyrektora odpowiedzialnego za przygotowanie strategii wydawniczej Epic Games Store, był gościem podcastu How Games Are Made. W czasie programu przedstawił sporo informacji o kulisach działania platformy.

Witchfire - nowa produkcja Adriana Chmielarza miała być symulatorem przetrwania
Witchfire - nowa produkcja Adriana Chmielarza miała być symulatorem przetrwania

Konrad Serafiński, 10 stycznia 2019, 11:25

Ciekawych wieści na temat nadchodzącej gry studia The Astronauts możemy dowiedzieć się z nowego posta Adriana Chmielarza, szefa firmy. Producent zdradza, że Witchfire pierwotnie miało być symulatorem przetrwania. Przy okazji tłumaczy, dlaczego tytuł zobaczymy najwcześniej za rok.

Gry jako terapia dla żołnierzy? Weterani pomagają przy tworzeniu Squad
Gry jako terapia dla żołnierzy? Weterani pomagają przy tworzeniu Squad

Jakub Błażewicz, 7 stycznia 2019, 20:01

Ponad połowa weteranów wojskowych korzysta z gier wideo po powrocie z wojny – twierdzi brytyjska gazeta Daily Mail. Dziennikarze donoszą też o byłych żołnierzach, którzy zaangażowali się w produkcję sieciowej strzelanki Squad.

Rośnie wpływ Activision na Blizzarda. Atmosfera w studiu nie jest dobra
Rośnie wpływ Activision na Blizzarda. Atmosfera w studiu nie jest dobra

Bartosz Świątek, 23 listopada 2018, 10:42

Niedawny raport Kotaku na temat Blizzard Entertainment ukazuje obraz studia, które boryka się z coraz większymi problemami, będącymi skutkiem nacisków ze strony swojego wydawcy i właściciela. Wszystko przez pieniądze i wielkie sukcesy.

Blizzard pracuje nad grą Warcraft w stylu Pokemon GO?
Blizzard pracuje nad grą Warcraft w stylu Pokemon GO?

Adrian Werner, 22 listopada 2018, 12:02

W artykule na Kotaku pojawiły się doniesienia, że jednym z mobilnych projektów, nad którymi obecnie pracuje Blizzard, jest gra AR osadzona w uniwersum serii Warcraft, zainspirowana popularnym Pokemon GO. Dowiedzieliśmy się również, co właściwie oznacza oddelegowanie "najlepszych programistów" do robienia mobilnych konwersji znanych marek firmy.

W Diablo 4 studio Blizzard może powrócić do mrocznego klimatu Diablo 2
W Diablo 4 studio Blizzard może powrócić do mrocznego klimatu Diablo 2

Adrian Werner, 22 listopada 2018, 11:16

W serwisie Kotaku pojawiły się ciekawe doniesienia odnośnie losów marki Diablo. Według nich Blizzard pracuje obecnie nad Diablo 4 (nazwa kodowa: Fenris), które stylistyką przypomina bardziej mroczną "dwójkę". Ponadto wyszło na jaw, że deweloper planował drugi duży dodatek do Diablo III, a czwarta część serii początkowo miała przypominać Dark Souls.

Resident Evil 2 tworzy armia deweloperów. Nowy gameplay z Claire Redfield
Resident Evil 2 tworzy armia deweloperów. Nowy gameplay z Claire Redfield

Jakub Błażewicz, 20 listopada 2018, 19:48

Pojawił się kolejny gameplay z Resident Evil 2. Nowy materiał powraca do Claire Redfield, samotnie eksplorującej komisariat miasta Racoon City. Dowiedzieliśmy się też, że nad grą pracuje istny tłum twórców, a producenci nie wykluczyli odświeżenia swoich innych klasycznych gier.

Twórcy Red Dead Redemption 2 o warunkach pracy w Rockstar Games
Twórcy Red Dead Redemption 2 o warunkach pracy w Rockstar Games

Jakub Błażewicz, 24 października 2018, 20:53

Serwis Kotaku przeprowadził rozmowy z pracownikami Rockstar Games w sprawie niedawnych kontrowersji w związku z produkcją Red Dead Redemption 2. Jakkolwiek zdementowali oni doniesienia o stu godzinach pracy tygodniowo, niektórzy z nich byli dalecy od zachwalania swojego pracodawcy.

Pracownicy Rockstar komentują 100 godzin pracy tygodniowo przy RDR2
Pracownicy Rockstar komentują 100 godzin pracy tygodniowo przy RDR2

Krystian Pieniążek, 18 października 2018, 16:38

Niedawno gruchnęła wiadomość, że twórcy gry Red Dead Redemption II są zmuszani do pracy po sto godzin tygodniowo. Okazuje się, że Dan Houser został źle zrozumiany, co potwierdzają wypowiedzi samych zainteresowanych.

Jak wyglądała wczesna wersja Marvel's Spider-Man?
Jak wyglądała wczesna wersja Marvel's Spider-Man?

Miłosz Szubert, 18 października 2018, 13:20

Jeden z pracowników Insomniac Games opublikował na Twitterze screeny prezentujące wczesną wersję Marvel's Spider-Man. Zdradził również kilka zakulisowych informacji na temat tworzenia projektu.

Dan Houser o produkcji Red Dead Redemption 2 - 100 godzin pracy w tygodniu?
Dan Houser o produkcji Red Dead Redemption 2 - 100 godzin pracy w tygodniu?

Jakub Błażewicz, 15 października 2018, 22:36

W sieci wybuchła wrzawa po ostatnim wywiadzie dotyczącym Red Dead Redemption II. Dan Houser z firmy Rockstar Games miał powiedzieć w rozmowie z serwisem Vulture, jakoby twórcy pracowali 100 godzin tygodniowo. Sprawę postanowił wyjaśnić serwis Kotaku.

Red Dead Redemption 2 to gra na co najmniej 60 godzin
Red Dead Redemption 2 to gra na co najmniej 60 godzin

Bartosz Świątek, 15 października 2018, 11:30

Dan Houser – współtwórca studia Rockstar Games i wiceprezes odpowiedzialny za dział kreatywny – zdradził w wywiadzie dla serwisu Vulture, że Red Dead Redemption II zaoferuje co najmniej 60 godzin zabawy. Podzielił się też innymi ciekawostkami dotyczącymi produkcji.

The Walking Dead The Final Season dokończą byli pracownicy Telltale Games?
The Walking Dead The Final Season dokończą byli pracownicy Telltale Games?

Adrian Werner, 4 października 2018, 09:44

Pojawiły się nowe informacje związane z The Walking Dead: The Final Season. Okazuje się, że plan dokończenia sezonu zakłada zaangażowanie do tego innego studia, które zatrudniłoby byłych pracowników Telltale Games.

Prace nad Bayonettą 3 przebiegają bardzo dobrze
Prace nad Bayonettą 3 przebiegają bardzo dobrze

Bartosz Świątek, 20 września 2018, 14:26

Hideki Kamiya i Atsushi Inaba z firmy PlatinumGames podzielili się w czasie wydarzenia Bitsummit Roadshow:Tokio informacjami na temat procesu tworzenia trzeciej części serii Bayonetta.

 Call of Duty Black Ops 4 – twórcy zapytani o brak kampanii
Call of Duty Black Ops 4 – twórcy zapytani o brak kampanii

Krzysztof Sobiepan, 18 września 2018, 12:10

Dziennikarz serwisu Game Informer zapytał dwóch przedstawicieli studia Treyarch o zamieszanie związane z nieobecną w Call of Duty: Black Ops IIII kampanią dla pojedynczego gracza. Twórcy dość okrężnie odpowiadają na stawiane im pytania, zwracając uwagę na ewolucyjny charakter tworzenia gier.

Spider-Man na PS4 nie powstałby, gdyby nie wsparcie Sony
Spider-Man na PS4 nie powstałby, gdyby nie wsparcie Sony

Miłosz Szubert, 13 września 2018, 10:20

Bryan Intihar, dyrektor kreatywny w studiu Insomniac Games, zdradził w jednym z wywiadów, że Spider-Man prawdopodobnie nigdy by nie powstał, gdyby nie wsparcie Sony. Według dewelopera, wielu chwaląc najnowszą produkcję o Człowieku-Pająku, trochę niesprawiedliwie umniejsza udział japońskiego giganta w produkcji.

Soulcalibur 6 może być ostatnią grą z serii
Soulcalibur 6 może być ostatnią grą z serii

Bartosz Świątek, 27 sierpnia 2018, 10:13

Soulcalibur VI może okazać się ostatnią grą z cieszącego się uznaniem fanów cyklu trójwymiarowych bijatyk. Decydującym czynnikiem będzie – oczywiście – sprzedaż najnowszej odsłony.

Były profesjonalny gracz CS pomaga w pracach nad Cyberpunkiem 2077
Były profesjonalny gracz CS pomaga w pracach nad Cyberpunkiem 2077

Bartosz Świątek, 27 sierpnia 2018, 08:58

W prace nad futurystycznym RPG-iem akcji studia CD Projekt RED – czyli Cyberpunkiem 2077 – zaangażowany jest były profesjonalista Counter-Strike’a – Łukasz „Luq” Wnęk.

Quantic Dream przegrało w sądzie z byłym pracownikiem
Quantic Dream przegrało w sądzie z byłym pracownikiem

Krystian Pieniążek, 26 lipca 2018, 21:54

Studio Quantic Dream, które dostarczyło między innymi takie gry jak Detroit: Become Human, Beyond: Two Souls oraz Heavy Rain, przegrało sądową batalię wytoczoną przez swojego byłego pracownika. Styczniowe kontrowersje, jakie narosły wokół tej firmy, mają więc ciąg dalszy.

BioWare nie jest naciskane przez EA podczas tworzenia Anthem
BioWare nie jest naciskane przez EA podczas tworzenia Anthem

Michał Ostiak, 25 lipca 2018, 10:58

Jeden z byłych pracowników studia BioWare zdradza, że Electronic Arts nigdy nie naciskał twórców w pracach nad Anthem.

Amy Hennig poza EA; jej gra w świecie Gwiezdnych wojen to już historia
Amy Hennig poza EA; jej gra w świecie Gwiezdnych wojen to już historia

Konrad Serafiński, 28 czerwca 2018, 20:45

Amy Hennig, reżyserka gry Star Wars tworzonej pierwotnie przez Visceral Games, nie pracuje już w Electronic Arts. Nadzorowana przez nią produkcja została przemieniona w coś zupełnie innego. Wciąż nie wiadomo, w jakiej postaci - i czy w ogóle - tytuł o kodowej nazwie Project Ragtag ujrzy światło dzienne.

Cyberpunk 2077 jest obecnie w fazie pre-alfa
Cyberpunk 2077 jest obecnie w fazie pre-alfa

Adrian Werner, 28 czerwca 2018, 10:21

Studio CD Projekt RED poinformowało, że Cyberpunk 2077 znajduje się dopiero w fazie pre-alfa. Sugeruje to, że do ukończenia produkcji jeszcze długa droga. Ponadto zdradzono, ile osób liczy obecnie zespół deweloperski.

Josh Sawyer ze studia Obisidian zdradza, czemu skasowano RPG w świecie Obcego
Josh Sawyer ze studia Obisidian zdradza, czemu skasowano RPG w świecie Obcego

Bartosz Świątek, 26 czerwca 2018, 14:53

W wywiadzie dla serwisu IGN Josh Sawyer ze studia Obsidian Entertainment zdradza, na czym miała się skupiać tworzona niegdyś przez jego firmę gra RPG w świecie Obcego – i dlaczego nigdy nie ujrzała światła dziennego.

Telltale przesiada się na Unity; kiepska kondycja studia
Telltale przesiada się na Unity; kiepska kondycja studia

Jakub Błażewicz, 25 czerwca 2018, 19:38

Magazyn Variety uzyskał kolejne informacje na temat kondycji studia Telltale Games w ostatnich latach. Anonimowe źródła wtórują wcześniejszym pogłoskom o problemach z niezdrową atmosferą w firmie oraz błędnymi decyzjami zarządu. Przy okazji potwierdzono też rezygnację z Telltale Tool – autorskiego silnika, wykorzystywanego od 2006 roku.

STALKER 2 jest jeszcze na bardzo wczesnym etapie produkcji
STALKER 2 jest jeszcze na bardzo wczesnym etapie produkcji

Krystian Pieniążek, 29 maja 2018, 17:57

Do premiery gry S.T.A.L.K.E.R. 2 wciąż daleka droga – Siergiej Galjonkin z Epic Games twierdzi, że tytuł został zapowiedziany na trzy lata przed premierą w celu znalezienia wydawcy podczas tegorocznych targów E3; projekt wciąż ma podobno istnieć tylko na papierze.

Twórca Dragon Age: Inquisition żałuje, że gra nie była bardziej podobna do Wiedźmina 3
Twórca Dragon Age: Inquisition żałuje, że gra nie była bardziej podobna do Wiedźmina 3

Bartosz Świątek, 28 maja 2018, 09:55

Mike Laidlaw – były pracownik BioWare i szef ekipy, która pracowała nad grą RPG Dragon Age: Inkwizycja – żałuje, że jego zespół nie wpadł na niektóre z pomysłów zastosowanych w Wiedźminie 3: Dzikim Gonie.

Shadow of the Tomb Raider może kosztować nawet 135 mln dolarów
Shadow of the Tomb Raider może kosztować nawet 135 mln dolarów

Adrian Werner, 12 maja 2018, 09:27

Szef studia Eidos Montreal dał do zrozumienia, że budżet Shadow of the Tomb Raider może wynieść nawet 135 mln dolarów, z czego 100 mln poszłoby na samą produkcję, a 35 mln na marketing.

Chris Avellone twierdzi, że Obsidian Entertainment chciało uniemożliwić mu tworzenie gier RPG

Jakub Mirowski, 6 maja 2018, 12:22

Chris Avellone ostro skrytykował Obsidian Entertainment - studio, które sam pomagał zakładać. Według niego firma (w osobie Feargusa Urquharta i reszty zarządu) próbowała wykorzystać jego ciężką sytuację finansową, by uciszyć go i uniemożliwić mu pracę nad grami RPG.

Farm Manager 2018 - ciąg dalszy sporu PlayWay z UIG Entertainment GmbH
Farm Manager 2018 - ciąg dalszy sporu PlayWay z UIG Entertainment GmbH

Kamil Zwijacz, 25 kwietnia 2018, 20:55

Poznaliśmy nowe informacje w sprawie sporu polskiej firmy PlayWay z niemieckim UIG Entertainment GmbH. Sprawa dotyczy usunięcia ze Steama gry Farm Manager 2018.

Twórca Everspace o influencerach: „to często kompletna katastrofa”
Twórca Everspace o influencerach: „to często kompletna katastrofa”

Bartosz Świątek, 20 kwietnia 2018, 09:32

W czasie konferencji Reboot Develop współzałożyciel studia Rockfish Games, Michael Schade, stwierdził, że znakomita większość profesjonalnych streamerów, z którymi współpracowała jego firma, zupełnie nie potrafiła grać w Everspace. Tym samym firma wyrzuciła w błoto ciężkie pieniądze na promowanie gry.

Nad Fortnite pracuje już połowa Epic Games
Nad Fortnite pracuje już połowa Epic Games

Kamil Zwijacz, 9 kwietnia 2018, 16:44

Tim Sweeney, założyciel studia Epic Games, wyjawił podczas niedawnego wywiadu, że większość z około 700 pracujących w firmie osób rozwija Fortnite i Fortnite: Battle Royale. Mniejsze grupki deweloperów rozwijają też nadal projekty Spyjinx i Battle Breakers.