Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

kulisy produkcji - gry i ciekawostki

Last of Us 2 początkowo miało mieć otwarty świat
Last of Us 2 początkowo miało mieć otwarty świat

Adrian Werner, 6 lipca 2020, 12:56

Neil Druckmann ze studia Naughty Dog zdradził, że na wczesnych etapach produkcji gra The Last of Us: Part 2 mocno różniła się od finalnego produktu. Wśród wprowadzonych zmian znalazło się m.in. porzucenie otwartej struktury świata.

Duża gra Harry Potter na PS5 i XSX powstaje w niewesołej atmosferze
Duża gra Harry Potter na PS5 i XSX powstaje w niewesołej atmosferze

Entelarmer, 29 czerwca 2020, 21:44

Jason Schreier dostarczył nowych informacji na temat niezapowiedzianej gry w uniwersum Harry'ego Pottera. Dziennikarz agencji Bloomberg zdradził m.in. termin premiery oraz niektóre platformy sprzętowe, ale wspomniał też o niewesołej atmosferze w studiu tworzącym produkcję.

Były szef studiów PlayStation o zbyt drogiej produkcji gier: „To nie może trwać”
Były szef studiów PlayStation o zbyt drogiej produkcji gier: „To nie może trwać”

Aquma, 25 czerwca 2020, 14:29

Shawn Layden – były prezes SIE Worldwide Studios, który pracował w Sony przez 25 lat – twierdzi, że koszty tworzenia gier stają się zbyt wysokie i w branży coś musi się zmienić. Jego zdaniem wyjściem mogłoby być postawienie na krótsze, bardziej skondensowane produkcje.

Silent Hills pożyczyło budżet Metal Gear Solid 5? Kojima komentuje
Silent Hills pożyczyło budżet Metal Gear Solid 5? Kojima komentuje

Entelarmer, 25 czerwca 2020, 12:41

Studio Kojima Productions odniosło się do ostatnich pogłosek na temat Silent Hills. Chodzi o artykuł serwisu Gameblog.fr, według którego twórcy wzięli pieniądze na projekt z budżetu Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, a demo powstało bez wiedzy Konami.

Co Cowboy Bebop Netflixa zaczerpnie z oryginału?
Co Cowboy Bebop Netflixa zaczerpnie z oryginału?

Entelarmer, 5 czerwca 2020, 15:40

Serwis io9 przeprowadził wywiad z Javierem Grillo-Marxuachem, współscenarzystą serialu Cowboy Bebop platformy Netflix.

Schreier: nieczysta gra Take-Two zabiła twórców Kerbal Space Program 2
Schreier: nieczysta gra Take-Two zabiła twórców Kerbal Space Program 2

Entelarmer, 3 czerwca 2020, 19:53

Jason Schreier z agencji Bloomberg zdradził historię stojącą za zmianą dewelopera gry Kerbal Space Program 2. Oryginalni twórcy ze Star Theory Games mieli dowiedzieć się o tym w ostatniej chwili, a firma Take-Two zachęcała pracowników do porzucenia studia. To ostatecznie doprowadziło do rozwiązania zespołu, który do grudnia pracował nad KSP2.

Dlaczego skasowano Half-Life 2 Episode 4? Zdradzono powody
Dlaczego skasowano Half-Life 2 Episode 4? Zdradzono powody

Adrian Werner, 29 maja 2020, 09:44

Studio Arkane zdradziło powody skasowania przez Valve projektu Half-Life 2: Episode 4, znanego również jako Ravenholm. Wśród nich znalazł się kryzys kredytowy oraz gra Left 4 Dead.

Assassin’s Creed 1 i misje poboczne - twórca podzielił się historią, teraz żałuje
Assassin’s Creed 1 i misje poboczne - twórca podzielił się historią, teraz żałuje

Aquma, 25 maja 2020, 09:27

Jeden z deweloperów odpowiedzialnych za pierwszą część cyklu Assassin’s Creed – Charles Randall – zdradził na Twitterze, jak powstały aktywności poboczne w tej produkcji. Ze sprawą jest powiązana ciekawa anegdota.

Anthem 2.0 to odległa przyszłość
Anthem 2.0 to odległa przyszłość

Entelarmer, 16 maja 2020, 10:10

Christian Dailey ze studia BioWare Austin wypowiedział się na temat planowanych zmian w Anthem. Deweloper nie pozostawił złudzeń – na modyfikacje mające dać grze drugą młodość poczekamy jeszcze długo.

Dying Light 2 dopiero w 2021 r.? Niepokojące doniesienia z Techlandu
Dying Light 2 dopiero w 2021 r.? Niepokojące doniesienia z Techlandu

Entelarmer, 6 maja 2020, 21:42

PolskiGamedev.pl opublikował artykuł na temat kulisów produkcji Dying Light 2. Wypowiedzi kilku anonimowych pracowników nie napawają optymizmem co do premiery gry w tym roku. Część z tych doniesień skorygował Techland w odpowiedzi na zarzuty serwisu.

AC: Valhalla ma asa w rękawie, to twórcy Black Flag
AC: Valhalla ma asa w rękawie, to twórcy Black Flag

Adrian Werner, 30 kwietnia 2020, 13:42

Dowiedzieliśmy się, że nad Assassin’s Creed: Valhalla pracuje aż piętnaście zespołów. Kluczowe role w produkcji mają pełnić osoby odpowiedzialne za Assassin's Creed IV: Black Flag oraz Assassin's Creed: Origins.

PS5 za słabe na duże gry z otwartym światem - opinia dewelopera Killzone
PS5 za słabe na duże gry z otwartym światem - opinia dewelopera Killzone

Froozyy, 23 kwietnia 2020, 21:01

Chris Grannell, były deweloper studia Guerrilla Games (pracował m.in. przy Killzone), stwierdził, że różnica mocy między PS5 a Xboksem Series X może być odczuwalna przy produkcjach z dużym, otwartym światem. Przy projektowaniu gier konsola Microsoftu oferuje znacznie więcej możliwości, więc deweloperzy będą musieli pójść na kompromis przy tworzeniu tytułów na oba urządzenia.

Ważne zmiany w Rockstar Games. W tle GTA 6
Ważne zmiany w Rockstar Games. W tle GTA 6

Entelarmer, 15 kwietnia 2020, 21:37

Kotaku zamieściło artykuł na temat zmiany w traktowaniu pracowników przez Rockstar Games. Z wypowiedzi zebranych przez serwis wynika, że firma wyraźnie stara się poprawić kulturę pracy. Wspomniano też, że nowe GTA wciąż znajduje się na wczesnym etapie produkcji.

Autentyzm priorytetem dla twórców Land of War - FPS-a o wrześniu 1939
Autentyzm priorytetem dla twórców Land of War - FPS-a o wrześniu 1939

Entelarmer, 6 kwietnia 2020, 16:48

Polskie studio MS Games poruszyło kwestię autentyzmu w grze Land of War. Rodzimy zespół dołożył starań, by jego produkcja była wierna realiom historycznym, a w każdej z ponad 20 prawdziwych historii wybranych przez twórców pojawiły się te same oddziały oraz ekwipunek, co w rzeczywistości.

Left 4 Dead 3, Portal VR? Valve rozwiewa wątpliwości
Left 4 Dead 3, Portal VR? Valve rozwiewa wątpliwości

Pri, 24 marca 2020, 12:13

Chris Remo i Robin Walker, game designerzy z Valve, w wywiadzie dla IGN wyjaśnili, dlaczego wciąż nie powstała ani kolejna odsłona cyklu Left 4 Dead, ani Portal w technologii VR.

Valve wyjaśnia brak Half-Life 2: Episode 3
Valve wyjaśnia brak Half-Life 2: Episode 3

aadamus, 24 marca 2020, 09:12

Half-Life 2: Episode 3 to tytuł, który przeszedł do historii, mimo że nigdy się nie ukazał. Po 12 latach czekania poznaliśmy powody, przez które nie zobaczyliśmy zakończenia przygód Gordona Freemana. Jak się okazuje, decyzja o zaprzestaniu prac nad tytułem była złożona i wynikała z takich rzeczy, jak kryzys twórczy oraz skupienie się na pracach nad silnikiem Source 2.

Twórca Doom Eternal o crunchu - to styl życia
Twórca Doom Eternal o crunchu - to styl życia

Czaruś, 17 marca 2020, 11:00

Kwestia crunchu w branży gier przeważnie jest postrzegana jako coś złego, a głosy, które nie demonizują tego zjawiska, często nikną gdzieś w tłumie. Dyrektor kreatywny id Software Hugo Martin twierdzi, że wielogodzinna praca nad grą niekoniecznie musi być czymś negatywnym – dla wielu to styl życia – i nie jest w tym stwierdzeniu osamotniony.

Plotka: Death Stranding to klapa, gra miała być mroczniejsza
Plotka: Death Stranding to klapa, gra miała być mroczniejsza

aadamus, 13 marca 2020, 18:00

Według plotek Death Stranding okazało się komercyjną porażką. Tytuł sprzedał się gorzej, niż zakładano, a sama produkcja nie wygląda tak, jak to pierwotnie planowano. Ponoć najnowsze dzieło Hideo Kojimy miało być mroczniejsze.

Były pracownik o sukcesie Naughty Dog: wyzysk ludzi i pieniądze Sony
Były pracownik o sukcesie Naughty Dog: wyzysk ludzi i pieniądze Sony

Entelarmer, 13 marca 2020, 16:38

Kolejny były pracownik Naughty Dog wypowiedział się na temat warunków pracy w studiu. Według Jonathana Coopera firma ma wielu utalentowanych, lecz niedoświadczonych twórców, co powoduje opóźnienia w produkcji i konieczność crunchu. Twierdzi też, że sukces zespołu to przede wszystkim zasługa finansowania Sony.

Ostry crunch twórców The Last of Us 2
Ostry crunch twórców The Last of Us 2

Froozyy, 12 marca 2020, 18:44

Z najnowszego tekstu autorstwa Jasona Schreiera dowiadujemy się, że powstanie drugiej odsłony The Last of Us obarczone zostało sporym crunchem wśród pracowników Naughty Dog. Podobna sytuacja miała miejsce przy poprzednich produkcjach tego studia.

Plotka o WoW: Battle for Azeroth - porażka patcha 8.3 to efekt pośpiechu
Plotka o WoW: Battle for Azeroth - porażka patcha 8.3 to efekt pośpiechu

Patryk „PefriX” Manelski, 30 stycznia 2020, 09:11

Polski youtuber Nexos, znany z tworzenia materiałów o WoW-ie, rzucił nowe światło na problemy, z jakimi borykał się Blizzard przy tworzeniu patcha 8.3 do World of Warcraft: Battle for Azeroth.

Problemy z wydajnością Cyberpunk 2077 – twórca God of War komentuje plotki
Problemy z wydajnością Cyberpunk 2077 – twórca God of War komentuje plotki

Frozen, 25 stycznia 2020, 14:15

Cory Barlog, twórca obsypanej nagrodami gry God of War, skomentował nieoficjalne doniesienia o powodach przesunięcia premiery Cyberpunka 2077 z kwietnia na wrzesień tego roku. Na podstawie własnych doświadczeń wyjaśnił, dlaczego plotka nie trzyma się kupy.

Plotka: przy produkcji Cyberpunk 2077 pomaga QLOC i dwa inne studia [Aktualizacja]
Plotka: przy produkcji Cyberpunk 2077 pomaga QLOC i dwa inne studia [Aktualizacja]

Adrian Werner, 24 stycznia 2020, 16:10

Najnowsze doniesienia wskazują na to, że CD Projekt RED nie tworzy gry Cyberpunk 2077 samodzielnie. Studio miało zaangażować do prac nad projektem kilku innych polskich deweloperów, takich jak QLOC, Crunching Koalas czy Testronic.

Doom Eternal - producent przyznaje, że nie obeszło się bez crunchu
Doom Eternal - producent przyznaje, że nie obeszło się bez crunchu

Aquma, 22 stycznia 2020, 10:58

Marty Stratton - producent wykonawczy Doom Eternal - przyznał w wywiadzie udzielonym serwisowi VG24/7, że mimo przesunięcia daty premiery o kilka miesięcy, dopracowanie gry wymagało od deweloperów crunchu.

Cyberpunk 2077 – mimo opóźnienia crunch będzie konieczny
Cyberpunk 2077 – mimo opóźnienia crunch będzie konieczny

Adrian Werner, 17 stycznia 2020, 11:29

Opóźnienie premiery gry Cyberpunk 2077 nie oznacza, że twórcy unikną crunchu. Szefostwo CD Projekt RED spodziewa się, że deweloperzy będą musieli pracować dłużej. Dowiedzieliśmy się także, że grę od wielu miesięcy da się już przejść od początku do końca.

Doom Eternal z kampanią na ponad 20 godzin. Twórca opowiada o pracy nad grą
Doom Eternal z kampanią na ponad 20 godzin. Twórca opowiada o pracy nad grą

Aquma, 17 stycznia 2020, 11:03

Hugo Martin - dyrektor kreatywny znanego studia id Software, które obecnie pracuje nad strzelanką Doom Eternal - poinformował, że przejście kampanii fabularnej wspomnianej produkcji zajmie graczom od 23 do 30 godzin.

Star Wars Jedi: Upadły zakon - Lucasfilm nie chciało gry o Jedi
Star Wars Jedi: Upadły zakon - Lucasfilm nie chciało gry o Jedi

Froozyy, 10 stycznia 2020, 19:26

Z podcastu AIAS Game Maker’s możemy dowiedzieć się, że początkowo wytwórnia posiadająca prawa do marki Gwiezdnych wojen nie chciała zgodzić się, aby dzieło studia Respawn Entertainment skupiało się na rycerzach Jedi. Zamiast tego zaproponowali oparcie go o łowców nagród i walce za pomocą blasterów.

Witchfire - nowy gameplay i kulisy produkcji
Witchfire - nowy gameplay i kulisy produkcji

Serek, 5 grudnia 2019, 10:50

Studio The Astronauts pochwaliło się krótkim materiałem wideo prezentującym rozgrywkę w grze Witchfire. Wraz z filmem pojawił się nowy dziennik deweloperski, w którym Adrian Chmielarz zdradza kulisy produkcji.

Remedy zadowolone z Control. Gra nie jest hitem, ale sprzedaje się dobrze
Remedy zadowolone z Control. Gra nie jest hitem, ale sprzedaje się dobrze

Adrian Werner, 5 grudnia 2019, 09:47

Prezes studia Remedy Entertainment zdradził, że wyprodukowanie gry Control kosztowało niecałe 30 mln euro. Zespół jest zadowolony z dotychczasowych wyników sprzedaży i spodziewa się, że gra będzie radziła sobie dobrze jeszcze przez długi czas.

Frostbite jest jak bolid F1 – Aaryn Flynn o pracy BioWare z silnikiem. „Spowalniał nas”
Frostbite jest jak bolid F1 – Aaryn Flynn o pracy BioWare z silnikiem. „Spowalniał nas”

Vergil, 19 listopada 2019, 17:29

Frostbite to technologia, która napędza większość flagowych tytułów wydawanych przez firmę EA. Aaryn Flynn, który przez lata pracował w studiu BioWare, twierdzi jednak, że korzystanie z niej rodzi problemy porównywalne z okiełznaniem bolidu F1.

Twórcy serii Diablo: „Starego Blizzarda już nie ma
Twórcy serii Diablo: „Starego Blizzarda już nie ma"

Serek, 19 listopada 2019, 10:35

Blizzard od dłuższego czasu boryka się z problemami PR-owymi. Swoją cegiełkę do tego tematu dołożyli byli pracownicy i twórcy serii Diablo, którzy pojawili się na imprezie dla fanów Path of Exile - nie odmawiając sobie okazji do skomentowania działań firmy.

Diablo 2 Remaster nie powstanie rzekomo z powodu utraty kodu źródłowego
Diablo 2 Remaster nie powstanie rzekomo z powodu utraty kodu źródłowego

Bebop, 18 listopada 2019, 19:32

Remaster Diablo II prawdopodobnie nigdy nie nadejdzie przez uszkodzony kod źródłowy. Autorzy oryginału opowiedzieli o problemie, na jaki natrafili, tworząc drugą odsłonę kultowej serii z gatunku hack'n'slash.

Dr DisRespect - streamowanie bardziej opłacalne niż praca przy Call of Duty
Dr DisRespect - streamowanie bardziej opłacalne niż praca przy Call of Duty

Froozyy, 23 października 2019, 12:19

Jeden z najpopularniejszych streamerów, Dr DisRespect, zdradził, dlaczego nie opłaca mu się już wrócić do pracy przy tworzeniu gier wideo. Powód jest banalnie prosty - zarobki. Kilkadziesiąt tysięcy dolarów wypłaty za pracę nad Call of Duty: Advanced Warfare jest śmiesznie małą kwotą przy obecnych dochodach streamera.

Wiedźmin (Netflix) ma unikać CGI - twórcy serialu stawiają na autentyzm
Wiedźmin (Netflix) ma unikać CGI - twórcy serialu stawiają na autentyzm

Entelarmer, 11 października 2019, 11:07

Serial Wiedźmin nie będzie nadużywał CGI. Taką deklarację złożyli producenci Netfliksa (w tym Lauren S. Hissrich), zapewniając, że starano się maksymalnie ograniczyć wykorzystanie obrazów generowanych przez komputer.

Korupcja i upadek wartości - były pracownik Blizzarda opowiada o chińskim wpływie na branżę
Korupcja i upadek wartości - były pracownik Blizzarda opowiada o chińskim wpływie na branżę

Aquma, 11 października 2019, 10:21

Mark Kern - były Team Leader Blizzard Entertainment - odniósł się na Twitterze do głośnej afery powiązanej z protestami w Hongkongu. Jego zdaniem koncern postępuje wbrew własnym wartościom. Deweloper przytacza też kilka historii, które obrazują zasięg wpływów i metody działania chińskich firm w branży gier.

Nagrania głosów do RDR2 trwały pięć lat; ciekawostki z produkcji gry
Nagrania głosów do RDR2 trwały pięć lat; ciekawostki z produkcji gry

Aquma, 9 września 2019, 12:06

W czasie konwentu Fan Expo Canada 2019 odbył się panel z udziałem kilku aktorów, którzy wcielili się w postacie w Red Dead Redemption 2. Dzięki pytaniom zadanym przez fanów poznaliśmy sporo smaczków i detali zza kulis produkcji.

Chucklefish komentuje sprawę wyzysku młodych programistów
Chucklefish komentuje sprawę wyzysku młodych programistów

XxX, 3 września 2019, 15:00

Doczekaliśmy się odpowiedzi studia Chucklefish na oskarżenia o wyzysk młodych programistów w trakcie tworzenia gry eksploracyjnej Starbound. Nie wszyscy są zadowoleni ze słów zawartych w oświadczeniu studia.

Obecność AMD Zen 2 diametralnie skróci czas produkcji gier na PS5
Obecność AMD Zen 2 diametralnie skróci czas produkcji gier na PS5

Serek, 1 września 2019, 08:35

Tim Ash ze studia BoxFrog Games uważa, że procesor AMD Zen 2, który będzie napędzał PlayStation 5 oraz Xboksa Scarlett, jest ogromnym krokiem naprzód i diametralnie skróci czas produkcji gier.

System Shock 2 NewDark, czyli „jak tajemniczy fan wskrzesił kultową grę”
System Shock 2 NewDark, czyli „jak tajemniczy fan wskrzesił kultową grę”

Entelarmer, 14 sierpnia 2019, 21:47

Zapowiedź System Shock 2: Enhanced Edition już za nami, ale to nie pierwszy powrót kultowej produkcji zespołu Looking Glass Studios. Tytuł pojawił się ponownie najpierw dzięki aktualizacji stworzonej przez… anonimowego fana. Do dziś nie odkryto jego tożsamości.

Cyberpunk 2077 ma wyrwać graczy ze strefy komfortu. Wywiad o kiczu i buncie w grze
Cyberpunk 2077 ma wyrwać graczy ze strefy komfortu. Wywiad o kiczu i buncie w grze

Aquma, 9 sierpnia 2019, 13:25

Polskie Radio przeprowadziło obszerny wywiad z jednym z deweloperów ze studia CD Projekt RED. Paweł Sasko opowiedział m.in. o świecie i cyberpunkowej konwencji, procesie produkcji i presji, która towarzyszy gigantycznym oczekiwaniom.

Rockstar Games zaczyna lepiej traktować pracowników
Rockstar Games zaczyna lepiej traktować pracowników

Aquma, 7 sierpnia 2019, 09:49

Firma Rockstar Games zaoferowała testerom swoich gier umowy o pracę na pełny etat, a także zmieniła niektóre drakońskie zasady, skutkujące bardzo złymi warunkami. Zgodnie z zeszłorocznymi doniesieniami, osoby znajdujące się w tej grupie należały do najbardziej wyzyskiwanych pracowników brytyjskiego studia.

Twórcy Uncharted i The Last of Us o crunchu w Naughty Dog
Twórcy Uncharted i The Last of Us o crunchu w Naughty Dog

Serek, 27 lipca 2019, 12:10

Okazuje się, że temat crunchu dotyka nawet najbardziej cenione przez graczy studia deweloperskie. Tak też jest w przypadku Naughty Dog, którego byli i obecni pracownicy podzielili się kilkoma informacjami zza kulis pracy firmy.

Wiedźmin Netflixa to serial dla dorosłych - twórcy o kulisach produkcji
Wiedźmin Netflixa to serial dla dorosłych - twórcy o kulisach produkcji

Entelarmer, 19 lipca 2019, 13:05

Lauren S. Hissrich podzieliła się nowymi informacjami na temat serialu Wiedźmin. Showrunnerka zdradziła, czego możemy spodziewać się po pierwszym sezonie, a także odniosła się do kontrowersji wokół aktorów wcielających się w Geralta oraz Ciri.

AMD wycofuje z produkcji karty Radeon 7
AMD wycofuje z produkcji karty Radeon 7

Serek, 14 lipca 2019, 09:56

Firma AMD zdecydowała się zakończyć produkcję kart graficznych Radeon VII. Takie informacje podaje serwis Cowcotland. Głównym powodem są wysokie koszty produkcji oraz pojawienie się kart z rodziny Navi.

Bohater Star Wars Jedi Fallen Order nie jest kobietą z powodu Rey
Bohater Star Wars Jedi Fallen Order nie jest kobietą z powodu Rey

Entelarmer, 8 lipca 2019, 18:52

Stig Asmussen, reżyser gry Star Wars Jedi: Upadły Zakon, wypowiedział się na temat głównego bohatera produkcji. Według twórcy zespół zdecydował się na ludzkiego mężczyznę z powodu... Rey z nowej trylogii Gwiezdnych wojen.

Sony, Microsoft i Nintendo chcą ograniczyć produkcję konsol w Chinach
Sony, Microsoft i Nintendo chcą ograniczyć produkcję konsol w Chinach

Serek, 7 lipca 2019, 09:40

Według raportu Nikkei Asian Review, Sony oraz Microsoft i Nintendo planują ograniczyć produkcję konsol w Chinach. Wszystko ze względu na impas polityczny pomiędzy USA oraz Chinami, w konsekwencji którego towary z Państwa Środka zostaną obłożone dodatkowym cłem.

Twórcy polskiego Witchfire mówią o inspiracjach Dark Souls
Twórcy polskiego Witchfire mówią o inspiracjach Dark Souls

Entelarmer, 5 lipca 2019, 13:35

Adrian Chmielarz ze studia The Astronauts wypowiedział się na temat podobieństw między Witchfire a serią Dark Souls. Twórca nie ukrywa, że dzieła From Software są inspiracją dla polskiego zespołu. Jednak ekipa nie kopiuje z gier japońskiego dewelopera, lecz korzysta z identycznego podejścia przy tworzeniu swojej produkcji.

Szef Infinity Ward Polska o możliwościach silnika CoD: Modern Warfare
Szef Infinity Ward Polska o możliwościach silnika CoD: Modern Warfare

DM, 27 czerwca 2019, 16:54

Nowy silnik graficzny dla serii Call of Duty, który zostanie wykorzystany w nadchodzącym Modern Warfare, powstaje w Polsce, w krakowskim oddziale studia Infinity Ward. Szef projektu, Michał Drobot, opowiedział ze szczegółami o możliwościach tej technologii.

Były szef Blizzarda: kasujemy 50% gier, nad którymi zaczynamy pracować
Były szef Blizzarda: kasujemy 50% gier, nad którymi zaczynamy pracować

Aquma, 27 czerwca 2019, 16:23

Mike Morhaime – były szef studia Blizzard Entertainment – zdradził w czasie wypowiedzi na konferencji Gamelab w Barcelonie, że jego była firma kasuje połowę projektów, które zaczyna tworzyć. Przyczyny, dla których produkcje są porzucane, bywają bardzo różne.

„Praca przy CoD Black Ops 4 była piekłem” - śledztwo Jasona Schreiera
„Praca przy CoD Black Ops 4 była piekłem” - śledztwo Jasona Schreiera

Adrian Werner, 27 czerwca 2019, 13:39

Dzięki serwisowi Kotaku dowiedzieliśmy się o fatalnych warunkach pracy w studiu Treyarch, znanym z cyklu Call of Duty: Black Ops. Dotyczą one zwłaszcza testerów.