Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

kulisy produkcji (gry) - newsy i ciekawostki (11)

Nowe Gears of War tylko na Xboksie One
Nowe Gears of War tylko na Xboksie One

Michał Kułakowski, 1 kwietnia 2015, 18:55

Twórcy nowej odsłony serii Gears of War ze studia Black Tusk potwierdzili, że gra pojawi się wyłącznie na konsoli Xbox One. Równocześnie udowodnili po raz kolejny, że prace nad tytułem przebiegają bez większych problemów.

Wieści ze świata (PayDay 2, DriveClub, Singularity) 24/3/15
Wieści ze świata (PayDay 2, DriveClub, Singularity) 24/3/15

Łukasz Szliselman, 24 marca 2015, 13:15

Dziś piszemy m.in. o przyszłym rozwoju gry PayDay 2, skali zwolnień w ekipie deweloperskiej gry DriveClub oraz możliwej kontynuacji Singularity. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Star Citizen zajmie na dysku ponad 100 GB
Star Citizen zajmie na dysku ponad 100 GB

Luc, 12 marca 2015, 09:11

Star Citizen to nie tylko rekordzista crowdfundingu, ale także jedna z gier o najwyższych wymaganiach sprzętowych. Twórcy zdradzili, że będzie również jedną z „najcięższych”, a jej rozmiary przekroczą praktycznie wszystko, co do tej pory widzieliśmy na PC.

Polski SUPERHOT z budżetem na poziomie 500 tys. dolarów
Polski SUPERHOT z budżetem na poziomie 500 tys. dolarów

Kamil Zwijacz, 26 lutego 2015, 11:33

Twórcy polskiej logicznej gry FPP SUPERHOT ujawnili, że dzięki dodatkowym umowom biznesowym udało im się powiększyć budżet produkcji z 250 tys. dolarów do około 500 tys. dolarów. Kwota ta jest wystarczająca, by zapewnić deweloperom spokojną i bezstresową pracę.

Wieści ze świata (EverQuest Next, Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast) 24/2/15
Wieści ze świata (EverQuest Next, Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast) 24/2/15

Łukasz Szliselman, 24 lutego 2015, 12:33

Dziś piszemy o zmianach w zespole pracującym nad EverQuest Next oraz obniżce ceny gry Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Deep Down cały czas w produkcji. Gra przeszła spore zmiany
Deep Down cały czas w produkcji. Gra przeszła spore zmiany

Krzysztof Nieradko, 20 lutego 2015, 09:35

Główny producent ze studia Capcom, Yoshinori Ono, ujawnił podczas jednego z wywiadów, że zapowiedziane dwa lata temu Deep Down ciągle znajduje się w fazie produkcji i najprawdopodobniej nie ujrzy szybko światła dziennego. Gra przeszła do tej pory sporo istotnych zmian, a producenci weryfikują stare pomysły, wprowadzając niekiedy zupełnie nowe idee w kontekście rozgrywki.

Broken Age jest już prawie gotowe. Tim Schafer broni Petera Molyneux
Broken Age jest już prawie gotowe. Tim Schafer broni Petera Molyneux

Łukasz Szliselman, 19 lutego 2015, 12:15

Produkcja przygodówki Broken Age weszła na ostatnią prostą - twórcom pozostały już tylko ostatnie szlify, zanim finalna wersja gry trafi na rynek. Przy tej okazji Tim Schafer postanowił stać się głosem obrony w sprawie Petera Molyneux i jego niespełnionych obietnic.

Wieści ze świata (Call of Duty: Advanced Warfare, Dying Light, Lineage Eternal) 12/2/2015
Wieści ze świata (Call of Duty: Advanced Warfare, Dying Light, Lineage Eternal) 12/2/2015

Łukasz Szliselman, 12 lutego 2015, 12:55

Dziś piszemy m.in. o multiplayerowej mapie do Call of Duty: Advanced Warfare, trybie Hard w grze Dying Light oraz zamkniętej becie Lineage Eternal. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Homefront: The Revolution nie będzie
Homefront: The Revolution nie będzie "grą-widmo", obiecują twórcy

Piotr Bicki, 9 lutego 2015, 15:40

O Homefront: The Revolution – kolejnej odsłonie serii wykreowanej przez THQ – po raz ostatni słyszeliśmy w lipcu ubiegłego roku. W związku z tym wielu graczy zaczęło się zastanawiać, czy gra nadal powstaje. Przedstawiciele firmy Deep Silver – wydawcy tytułu – uspokoili jednak, że prace nad produkcją nadal trwają.

Star Wars: Battlefront – garść nowych informacji i nowy concept art
Star Wars: Battlefront – garść nowych informacji i nowy concept art

Jakub Błażewicz, 30 stycznia 2015, 12:00

Doczekaliśmy się grafiki koncepcyjnej oraz garści nowych szczegółów na temat Star Wars: Battlefront. Informacje ujawnił Nikals Fegraeus w rozmowie z serwisem IGN.

Hearthstone z 75 mln graczy, StarCraft II: Legacy of the Void ukończone - przecieki z Blizzarda
Hearthstone z 75 mln graczy, StarCraft II: Legacy of the Void ukończone - przecieki z Blizzarda

Kamil Zwijacz, 30 stycznia 2015, 10:39

W Internecie pojawiły się plotki dotyczące gier studia Blizzard Entertainment. Według jednego z pracowników firmy, karcianka Hearthstone: Heroes of Warcraft może się pochwalić 75 mln graczy, prace nad StarCraft II: Legacy of the Void zostały zakończone, a studio pracuje nad nieujawnionym jeszcze starcraftowym projektem.

Wieści ze świata (Games with Gold, beta Alone in the Dark: Illumination, The Witness) 29/1/2015
Wieści ze świata (Games with Gold, beta Alone in the Dark: Illumination, The Witness) 29/1/2015

Kamil Zwijacz, 29 stycznia 2015, 14:41

Dziś piszemy m.in. o grach, które w lutym trafią do promocji Games with Gold, startującej zamkniętej becie Alone in the Dark: Illumination czy też o postępach prac związanych z The Witness. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Star Citizen - opublikowano kalendarz prac na 2015 rok
Star Citizen - opublikowano kalendarz prac na 2015 rok

Kamil Zwijacz, 21 stycznia 2015, 16:02

Twórcy gry Star Citizen ujawnili przybliżone daty premier poszczególnych modułów. W tym roku fani otrzymają dostęp do trybów FPS, Planetside, Arena Commander 2.0, Squadron 42 oraz Persistent Universe. Pełna wersja produkcji zadebiutuje w 2016 roku.

Hellblade – nowa gra twórców Heavenly Sword pojawi się na PC
Hellblade – nowa gra twórców Heavenly Sword pojawi się na PC

Krzysztof Nieradko, 8 stycznia 2015, 20:10

Studio Ninja Theory ogłosiło w rozmowie z magazynem PC Gamer, że gra Hellblade, pierwotnie szykowana z myślą o konsolach PlayStation 4, pojawi się również na komputerach PC. Autorzy nie wykluczają też zorganizowania otwartych beta-testów.

Platformówka Mighty No. 9 niemal gotowa
Platformówka Mighty No. 9 niemal gotowa

Adrian Werner, 5 stycznia 2015, 11:20

Twórcy platformówki Mighty No. 9 ogłosili, że prace nad nią prawie dobiegły już końca i zaprezentowali krótkie fragmenty rozgrywki. W związku z tym planowany na kwiecień termin premiery zostanie dotrzymany.

Garść informacji na temat The Flame in the Flood - gry pracowników Irrational Games
Garść informacji na temat The Flame in the Flood - gry pracowników Irrational Games

Jakub Mirowski, 4 stycznia 2015, 17:34

W obszernym wywiadzie z serwisem OnlySP przedstawiciele The Molasses Flood, studia składającego się w dużej mierze z byłych pracowników Irrational Games, ujawnili szereg szczegółów na temat swej nadchodzącej produkcji, The Flame in the Flood.

Star Citizen - twórcy podsumowują 2014 i zdradzają plany na 2015 rok
Star Citizen - twórcy podsumowują 2014 i zdradzają plany na 2015 rok

Kamil Zwijacz, 3 stycznia 2015, 16:13

Chris Roberts, szef studia Cloud Imperium Games, podsumował 2014 rok z perspektywy gry Star Citizen, wyjawiając kilka ciekawych informacji. Dodatkowo zdradził plany na bieżący rok, w którym ukazać ma się m.in. moduł FPS.

Wiedźmin 3: Dziki Gon skończony, dodatkowy czas na usprawnienie gry
Wiedźmin 3: Dziki Gon skończony, dodatkowy czas na usprawnienie gry

Jakub Błażewicz, 23 grudnia 2014, 10:50

Z ujawnionego maila od Marcina Iwińskiego z CD Projekt RED wynika, że twórcy zakończyli tworzenie zawartości gry Wiedźmin 3: Dziki Gon – następne tygodnie zostaną wykorzystane do usunięcia ostatnich błędów długo oczekiwanego polskiego cRPGa.

Wieści ze świata (This War of Mine, Dragon Age: Inkwizycja, Street Fighter V) 18/12/2014
Wieści ze świata (This War of Mine, Dragon Age: Inkwizycja, Street Fighter V) 18/12/2014

Łukasz Szliselman, 18 grudnia 2014, 12:57

Dziś piszemy m.in. o nowym patchu do gry This War of Mine, darmowym DLC do Dragon Age: Inkwizycja oraz postępie prac nad Street Fighter V. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Child of Light okazało się sukcesem finansowym
Child of Light okazało się sukcesem finansowym

Kamil Zwijacz, 21 listopada 2014, 12:04

Dwuwymiarowa gra RPG Child of Light od firmy Ubisoft okazała się sukcesem finansowym - zdradził Patrick Plourde, dyrektor kreatywny studia Ubisoft Montreal. Plourde wyjawił także, że produkcja powstała dlatego, że najpierw zajął się on słynną strzelanką Far Cry 3. Dopiero po zakończeniu prac nad FPS-em dostał od szefów wolną rękę na kolejny projekt.

Lords of the Fallen – budżet gry wyniósł 32 miliony złotych
Lords of the Fallen – budżet gry wyniósł 32 miliony złotych

Artur Raciborski, 28 października 2014, 13:54

Dzisiaj nastąpiła premiera gry Lords of the Fallen, stworzonej przez polskie studio CI Games i wygląda na to, że jest to jak dotąd największa produkcja tej firmy. Marek Tymiński, prezes przedsiębiorstwa, ujawnił budżet produkcyjny tytułu, który wyniósł aż 32 miliony złotych.

Broken Age - zakończono pisanie scenariusza do drugiego epizodu
Broken Age - zakończono pisanie scenariusza do drugiego epizodu

Marcin Skierski, 17 października 2014, 15:03

Chociaż od premiery pierwszego epizodu przygodówki Broken Age minęło niemal dziewięć miesięcy, wciąż nie znamy choćby przybliżonej daty debiutu drugiego odcinka. Twórcy ogłosili właśnie, że dopiero zakończyli pisanie scenariusza pozostałej części gry.

Twórcy Call of Duty: Advanced Warfare o technologiach przyszłości i egzoszkielecie
Twórcy Call of Duty: Advanced Warfare o technologiach przyszłości i egzoszkielecie

Łukasz Szliselman, 25 czerwca 2014, 11:12

W najnowszym filmie z Call of Duty: Advanced Warfare Glen Schofield ze studia Sledgehammer Games opowiada o futurystycznych technologiach obecnych w nowej odsłonie słynnego cyklu FPS-ów. Należą do nich m.in. wielofunkcyjny egzoszkielet, granaty wykrywające zagrożenie, poduszkowce itp.

Alien: Isolation – wiwisekcja strachu według Creative Assembly
Alien: Isolation – wiwisekcja strachu według Creative Assembly

Łukasz Szliselman, 27 marca 2014, 11:55

W sieci pojawił się nowy film z Alien: Isolation, w którym przedstawiciele studia Creative Assembly opowiadają o tym, co uczyni ich grę przerażającą. Jak na survival horror przystało, kluczową rolę ma odegrać nieprzewidywalność. Zapraszamy do obejrzenia materiału, opatrzonego polskimi napisami!

Fable Legends bez otwartego świata. Lionhead Studios odpowiada na pytania społeczności
Fable Legends bez otwartego świata. Lionhead Studios odpowiada na pytania społeczności

Łukasz Szliselman, 11 marca 2014, 11:19

Przedstawiciele Lionhead Studios zdradzili kilka ciekawostek na temat swojego nowego RPG-a Fable Legends. Świat gry nie będzie w pełni otwarty. Gracze będą spotykali się w centralnym mieście, z którego wyruszą na poszczególne misje, rozgrywane w wydzielonych lokacjach. Nie zabraknie za to różnorodności – do wyboru otrzymamy wiele klas postaci, a nowe pojawią się po premierze.

Grounded: Making of The Last of Us – 1,5-godzinny film o powstawaniu gry na YouTube
Grounded: Making of The Last of Us – 1,5-godzinny film o powstawaniu gry na YouTube

Łukasz Szliselman, 25 lutego 2014, 09:10

Na YouTube można za darmo obejrzeć Grounded: Making of The Last of Us – 1,5-godzinny dokument o powstawaniu gry The Last of Us. Twórcy ze studia Naughty Dog opowiadają w nim ze szczegółami o koncepcji świata produkcji, rozmawiają z aktorami, zabierają nas na sesje motion capture i nie tylko.

Kingdom Come: Deliverance – system modyfikacji postaci
Kingdom Come: Deliverance – system modyfikacji postaci

Bartosz Woldański, 3 lutego 2014, 19:24

Kampania crowdfundingowa gry Kingdom Come: Deliverance jest już praktycznie na półmetku. Twórcy regularnie publikują kolejne wpisy na Kickstarterze – tym razem pokusili się o zrealizowanie materiału wideo, w którym prezentują i omawiają system modyfikowania wyglądu postaci.

Thief – zobacz opcje konfiguracyjne gry na nowym filmie
Thief – zobacz opcje konfiguracyjne gry na nowym filmie

Janusz Burda, 28 stycznia 2014, 13:47

W sieci pojawił się film, na którym twórcy gry Thief ze studia Eidos Montreal omawiają rozbudowane opcje produkcji, pozwalające dostosować poziom trudności czy informacje wyświetlane na ekranie. Materiał opatrzyliśmy polskimi napisami.

No Man’s Sky – powódź, która zalała studio Hello Games, nie opóźni powstania gry
No Man’s Sky – powódź, która zalała studio Hello Games, nie opóźni powstania gry

Krzysztof Mysiak, 16 stycznia 2014, 09:00

Studio Hello Games ogłosiło, że prace nad No Man’s Sky nie ustały, pomimo powodzi, która zniszczyła siedzibę studia w wigilię Bożego Narodzenia. Twórcy obiecali, że katastrofa nie opóźni debiutu gry.

Beyond: Dwie Dusze – 17-minutowy gameplay
Beyond: Dwie Dusze – 17-minutowy gameplay

Łukasz Szliselman, 12 września 2013, 10:34

Wszystkim oczekującym na Beyond: Dwie Dusze polecamy 17-minutowy gameplay z gry. Ukazuje on fragmenty różnych epizodów, a zarazem unika dużych spoilerów. W wiadomości znajdziecie też najnowszy odcinek kulis produkcji.

Demo Beyond: Dwie Dusze pojawi się 2 października. Jest też nowy zakulisowy filmik
Demo Beyond: Dwie Dusze pojawi się 2 października. Jest też nowy zakulisowy filmik

Bartosz Woldański, 5 września 2013, 16:17

Firma Sony Computer Entertainment poinformowała, że Beyond: Dwie Dusze otrzyma wersję demonstracyjną na początku przyszłego miesiąca. Ponadto udostępniono kolejny materiał wideo zza kulis produkcji.

CI Games na targach PAX 2013 pokazuje nowe materiały ze swoich gier

CI Games Press Release, 30 sierpnia 2013, 23:39

Prace nad Syberią III przebiegają bez zarzutów – nowe rysunki koncepcyjne
Prace nad Syberią III przebiegają bez zarzutów – nowe rysunki koncepcyjne

Bartosz Woldański, 21 sierpnia 2013, 14:30

Firma Microids podzieliła się nowymi szczegółami dotyczącymi postępów nad produkcją Syberii III, kolejnej odsłony rozpoznawalnej serii przygodówek. Fabuła została już praktycznie napisana, a gra nabiera coraz realniejszych kształtów.

EverQuest Next – wizyta za zamkniętymi drzwiami
EverQuest Next – wizyta za zamkniętymi drzwiami

Łukasz Szliselman, 8 sierpnia 2013, 11:33

Studio Sony Online Entertainment zaprezentowało film z kulisów produkcji EverQuest Next. Twórcy zapraszają fanów do udziału w ankietach, które pomogą ustalić pewne zasady rozgrywki.

Twórcy The Bureau: XCOM Declassified o ewolucji gry i poziomie trudności
Twórcy The Bureau: XCOM Declassified o ewolucji gry i poziomie trudności

Łukasz Szliselman, 19 lipca 2013, 15:44

Studio 2K Marin zaprezentowało materiał z kulisów produkcji The Bureau: XCOM Declassified. Twórcy wyjaśnili w nim m.in., skąd wzięły się zmiany w projekcie gry oraz jak duże znaczenie dla rozgrywki ma wysoki poziom trudności

Ubisoft nie rozpatruje gier, które nie mają potencjału, by stać się przyszłościową marką
Ubisoft nie rozpatruje gier, które nie mają potencjału, by stać się przyszłościową marką

Bartosz Woldański, 16 lipca 2013, 10:40

Przedstawiciel firmy Ubisoft w wywiadzie dla serwisu [a]listdaily ujawnił interesujące szczegóły na temat tego, czym francuski koncern kieruje się, zanim rozpocznie jakiekolwiek prace nad grami. Watch Dogs i pozostałe nowe marki mają duże szanse na kontynuacje.

Beyond: Dwie Dusze - kulisy produkcji kolejnej gry twórców Heavy Rain
Beyond: Dwie Dusze - kulisy produkcji kolejnej gry twórców Heavy Rain

Marcin Skierski, 10 lipca 2013, 11:55

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo przedstawiającego kulisy produkcji gry Beyond: Dwie Dusze. Film jest dostępny w naszym serwisie w wersji z polskimi napisami.

Twórcy Company of Heroes 2 o zabawie wieloosobowej w filmie z polskimi napisami
Twórcy Company of Heroes 2 o zabawie wieloosobowej w filmie z polskimi napisami

Łukasz Szliselman, 20 czerwca 2013, 13:19

W najnowszym filmie z Company of Heroes 2 członkowie studia Relic opowiadają o najważniejszych elementach trybu multiplayer. Co robią dowódcy, czym się różni armia niemiecka od sowieckiej i co dają biuletyny? Zapraszamy do oglądania materiału z polskimi napisami!

Wiedźmin 3: Dziki Gon z budżetem na produkcję przekraczającym 45 mln zł. CD Projekt RED szykuje niespodzianki
Wiedźmin 3: Dziki Gon z budżetem na produkcję przekraczającym 45 mln zł. CD Projekt RED szykuje niespodzianki

Bartosz Woldański, 13 czerwca 2013, 11:20

Adam Kiciński, prezes zarządu CD Projekt, zdradził, że produkcja gry Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie kosztować przeszło 45 milionów złotych. Budżet, wraz z dodatkowymi wydatkami na kampanię promocyjną, może przekroczyć nawet 100 milionów złotych. Przedstawiciel firmy ujawnił również najbliższe plany studia CD Projekt RED.

Need for Speed Rivals zaprezentowany w akcji. Kulisy produkcji filmu NFS
Need for Speed Rivals zaprezentowany w akcji. Kulisy produkcji filmu NFS

Marcin Skierski, 11 czerwca 2013, 11:15

Na konferencji firmy Electronic Arts podczas targów E3 w Los Angeles po raz pierwszy zaprezentowano rozgrywkę w grze Need for Speed Rivals. Oprócz tego pojawiła się wzmianka na temat filmu Need for Speed, w którym wystąpi Aaron Paul - aktor znany m.in. z serialu Breaking Bad.

Twórcy The Last of Us o systemie craftingu i decyzjach w grze
Twórcy The Last of Us o systemie craftingu i decyzjach w grze

Łukasz Szliselman, 21 maja 2013, 13:10

Studio Naughty Dog prezentuje trzeci odcinek „dziennika dewelopera” z The Last of Us. Tym razem twórcy opowiadają o systemie łączenia przedmiotów oraz związanych z tym wyborach co do gospodarowania dostępnymi zasobami. Film możecie obejrzeć z polskimi napisami.

Mass Effect 4 - trwają prace nad scenariuszem gry
Mass Effect 4 - trwają prace nad scenariuszem gry

Marcin Skierski, 26 kwietnia 2013, 12:00

Mac Walters ze studia BioWare potwierdził, że trwają już prace nad scenariuszem kolejnej części serii Mass Effect. Tym samym twórcy najwyraźniej zdecydowali, o czym traktować ma nowa odsłona cyklu. Niedawno pytali graczy, czy woleliby prequel od sequela "trójki".

Star Trek w nowym filmie o kulisach produkcji gry (polskie napisy)
Star Trek w nowym filmie o kulisach produkcji gry (polskie napisy)

Marcin Skierski, 19 kwietnia 2013, 14:05

Do premiery gry Star Trek pozostało już tylko kilka dni. W związku z tym warto sobie podsumować, co dzieło studia Digital Extremes zaoferuje fanom uniwersum. Opowiada o tym najnowszy film przedstawiający kulisy produkcji.

The Last of Us udowadnia, że chaos może być piękny
The Last of Us udowadnia, że chaos może być piękny

Łukasz Szliselman, 9 kwietnia 2013, 12:40

Najnowszy film z kulisów produkcji The Last of Us skupia się na kreacji świata gry. Artyści opowiadają o powstawaniu lokacji, w których przyroda krzyżuje się z miastem oraz o tym, jak dużą rolę pełni oświetlenie i cieniowanie.

Thief to spojrzenie w przyszłość, a nie przeszłość – kulisy produkcji po polsku
Thief to spojrzenie w przyszłość, a nie przeszłość – kulisy produkcji po polsku

Szymon Liebert, 8 kwietnia 2013, 11:33

Tworząc grę Thief studio Eidos Montreal chce patrzeć w przyszłość, a nie przeszłość – dowiadujemy się z kulisów produkcji, które u nas możecie obejrzeć z polskimi napisami. Studio nie zamierza jednak rezygnować z dokonań serii. Wręcz przeciwnie, zamierza czerpać z nich garściami.

Kulisy produkcji The Walking Dead: Survival Instinct. Gra także na PC?
Kulisy produkcji The Walking Dead: Survival Instinct. Gra także na PC?

Marcin Skierski, 18 marca 2013, 13:03

Studio Terminal Reality udostępniło film ukazujący kulisy produkcji The Walking Dead: Survival Instinct. Wygląda na to, że ta pierwszoosobowa gra akcji z elementami survival horroru jednak ukaże się także na PC.

Tomb Raider – finał kulis produkcji z polskim tłumaczeniem i spotkanie z Karoliną Gorczycą
Tomb Raider – finał kulis produkcji z polskim tłumaczeniem i spotkanie z Karoliną Gorczycą

Michał Marian, 1 marca 2013, 09:46

Studio Crystal Dynamics, twórcy najnowszej odsłony gry Tomb Raider, opublikowało ostatni odcinek z serii kulisy produkcji. Tym razem opowiadają o finalnych pracach nad grą oraz swoich planach na relaks po premierze. Film dostępny jest z polskimi napisami.

God of War: Wstąpienie – narodziny trybu solowego (film z polskimi napisami) oraz zwiastun na premierę
God of War: Wstąpienie – narodziny trybu solowego (film z polskimi napisami) oraz zwiastun na premierę

Łukasz Szliselman, 28 lutego 2013, 09:34

Odwiedźmy słoneczną Santa Monicę, by raz jeszcze zerknąć na powstające tam God of War: Wstąpienie. Tym razem ekipa studia Sony Computer Entertainment opowiada o kilku aspektach trybu fabularnego. Film z kulisów produkcji opatrzyliśmy w polskie napisy. Ponadto zapraszamy do obejrzenia widowiskowego zwiastuna, przygotowanego na premierę tytułu.

Kulisy produkcji Star Trek – twórcy opowiadają o kooperacji (po polsku)
Kulisy produkcji Star Trek – twórcy opowiadają o kooperacji (po polsku)

Szymon Liebert, 18 lutego 2013, 10:42

Adaptacja Star Trek nie mogła obejść się bez takich elementów jak kooperacja, czy przechadzka po pokładzie statku Enterprise – zapewniają producenci tytułu w nowym filmie z cyklu kulisy produkcji. Mamy dla Was polską wersję tego materiału.

Gearbox ma w planach tradycyjną kontynuację serii Brothers in Arms
Gearbox ma w planach tradycyjną kontynuację serii Brothers in Arms

Adrian Werner, 12 lutego 2013, 12:18

Podczas prelekcji na imprezie deweloperskiej DICE szef studia Gearbox Software zapowiedział, że powstanie kolejna odsłona cyklu Brothers in Arms, która będzie wierna tradycjom serii. Natomiast humorystyczne Furious 4 ukaże się jako nowa marka. Omówiono również pokrótce cykl produkcyjny Aliens: Colonial Marines i ujawnione informacje mogą tłumaczyć słabą jakość tego tytułu.