Twórcy gry Star Citizen ujawnili przybliżone daty premier poszczególnych modułów. W tym roku fani otrzymają dostęp do trybów FPS, Planetside, Arena Commander 2.0, Squadron 42 oraz Persistent Universe. Pełna wersja produkcji zadebiutuje w 2016 roku.
Kamil Zwijacz
Twórcy kosmicznego symulatora Star Citizen, podczas dedykowanego panelu na BAFTA Los Angeles (jego zapis obejrzycie powyżej), zdradzili kilka informacji związanych z wyczekiwaną produkcją. Przede wszystkim poznaliśmy przybliżone daty premier poszczególnych modułów. Według zapowiedzi Chrisa Robertsa, głównego twórcy gry, beta testy trybów FPS i Planetside rozpoczną się wiosną. Latem moduł Arena Commander zostanie zaktualizowany do wersji 2.0, a jesienią zadebiutuje pierwszy epizod kampanii solowej Squadron 42. Na sam koniec bieżącego roku zaplanowano także alfę Persistent Universe, natomiast w 2016 roku odbędzie się komercyjna premiera Star Citizen. Przy okazji zdradzono także kilka ciekawostek związanych z procesem produkcji. Dowiedzieliśmy się m.in., że:
Pozostałe informacje znajdziecie na poniższych grafikach. Przypominam jednocześnie, że od 1 lutego koszt zakupu wczesnej wersji gry wzrośnie w związku z otwarciem europejskiego biura wydawniczego i nałożeniem na produkcję dodatkowego podatku VAT.


Star Citizen to wyczekiwany kosmiczny symulator tworzony przez zespół Cloud Imperium Games, dowodzony przez Chrisa Robertsa, twórcę serii Wing Commander. Proces produkcji rozpoczął się w 2012 roku, kiedy to wystartowała zbiórka pieniędzy w serwisie Kickstarter. Od tamtej pory można zamawiać grę przed premierą na oficjalnej stronie, zapewniając sobie także dostęp do pełnej wersji. W ten sposób budżet tytułu sięgnął już niemal 70 mln dolarów.
0