Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 października 2020, 18:17

autor: Froozyy

Ubisoft zapłacił miliony złotych za tajemniczy trailer

Kilka dni temu grupa Bublar poinformowała, że studio Goodbye Kansas przygotuje dla Ubisoftu nowy trailer. Podjęcie współpracy kosztowało francuskiego dewelopera ok. 11 mln szwedzkich koron (czyli nieco ponad 4,8 mln złotych).

Grupa Bublar kilka dni temu poinformowała, że przynależące do niej studio Goodbye Kansas przygotuje (we współpracy z DDB Paris oraz Eddy) zwiastun dla jednej z nadchodzących produkcji Ubisoftu. W oficjalnym ogłoszeniu podano cenę podjęcia takiej współpracy, która opiewa na ok. 11 mln szwedzkich koron (czyli nieco ponad 4,8 mln złotych). Takowe informacje zazwyczaj nie są podawane publicznie, więc jest to jedna z nielicznych okazji dla graczy do dowiedzenia się, ile może kosztować marketing gry komputerowej.

Produkcja ruszy jeszcze w październiku i zwiastun ma zostać dostarczony na początku przyszłego roku. Możemy się domyślać, że dotyczy tytułu, o którym ostatnio nie słyszeliśmy za wiele – w grę wchodzi m.in. Tom Clancy's Rainbow Six: Quarantine czy też Skull & Bones – ale oficjalnie w tym temacie nie zostało nic powiedziane. Niewykluczone także, iż Ubisoft planuje zaskoczyć graczy i trailer przedstawi nam coś zupełnie nowego.

Goodbye Kansas, spółka grupy Bublar, zawarła umowę na produkcję zwiastuna gry dla francuskiego dewelopera Ubisoft. Wartość zamówienia wynosi ok. 11 mln szwedzkich koron.

Zwiastun zostanie stworzony wspólnie z DDB Paris i francuską firmą Eddy. Produkcja rozpocznie się w październiku, a trailer ma zostać dostarczony na początku 2021 roku. – Informacja z oficjalnego dokumentu o podjęciu współpracy.

Warto wiedzieć, że Goodbye Kansas już wcześniej współpracowało z Ubisoftem, m.in. przy materiałach promocyjnych Watch Dogs 2 oraz Ghost Recon: Wildlands. Firma ta odpowiedzialna jest również za zwiastun Cyberpunka 2077 z Keanu Reevesem pokazany podczas zeszłorocznych targów E3.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.