Zdaniem Michaela Douse’a media społecznościowe mogą mieć destrukcyjny wpływ na branżę gier. „Maszyna reklamowo-propagandowa” to, jego zdaniem, nieszczególnie dobre miejsce do prowadzenia merytorycznych dyskusji o grach i samej branży.
gry
Michał Harat
23 lutego 2025 11:00
Twórcy takich produkcji, jak Baldur’s Gate 3 czy EVE Online, wypowiedzieli się na temat marketingu w branży gier. Twierdzą, że gracze nie chcą być oszukiwani reklamami.
gry
Zuzanna Domeradzka
25 kwietnia 2024 21:01
Już dzisiaj będziecie mogli wziąć udział w ciekawych promocjach zorganizowanych przez sieci supermarketów Auchan i Carrefour. W wybranych placówkach zostaną ustawione tajemnicze wózki, owinięte czarną folią.
Tech
Arkadiusz Strzała
12 kwietnia 2024 13:05
Federalna Komisja Handlu w Stanach Zjednoczonych planuje zaostrzyć przepisy dotyczące zamieszczania fałszywych pozytywnych recenzji w Internecie w celu sprzedaży produktów lub usług, w tym gier.
gry
Kamil Kleszyk
24 maja 2022 10:40
Samsung zorganizował niecodzienną akcję marketingową w aplikacji Samsung Members. Dla posiadaczy modelu Galaxy S20 przygotował darmowe ściereczki do ekranu w limitowanej edycji. Wygląda to na prztyczek w nos Apple.
Tech
Konrad Sarzyński
10 listopada 2021 19:44
Z okazji premiery serialu Arcane firma Riot Games nawiązała współpracę z producentem kosmetyków, którego właścicielką jest piosenkarka Rihanna.
gry
Adrian Werner
6 listopada 2021 12:38
W dniach 16-17 listopada odbędzie się siódma edycja konferencji Gaming na giełdzie. W jej ramach prezesi między innymi Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay, People Can Fly oraz GRYOnline.pl opowiedzą o różnych aspektach branży gier.
gry
Miłosz Szubert
4 listopada 2021 12:45
Microsoft zapowiada Xboxa 2042, czyli urządzenie, które ma zrewolucjonizować branżę gier. Sprzęt ten jest jednak fikcją, która ma posłużyć do promocji Battlefielda 2042.
gry
Agnieszka Adamus
27 października 2021 18:08
Gogle Vive Flow mają zapewnić wyśmienite doznania, czego dowodem są uśmiechy użytkowników na zdjęciach promocyjnych. Tylko że urządzenia te zostały im doklejone w programie graficznym.
Tech
Arkadiusz Strzała
15 października 2021 16:44
Możliwość pojawienia się reklam rodem z telewizji w grach na PC i konsole za sprawą platformy PlayerWON to nie niedogodność, lecz oddanie władzy nad tego typu spotami w ręce graczy. Przynajmniej tak twierdzi firma Simulmedia w nowym artykule.
gry
Jakub Błażewicz
7 lipca 2021 17:30
Hi-Rez Studios i inni wydawcy będą mogli wyświetlać spoty reklamowe w swoich grach. Wszystko dzięki platformie playerWON od firmy Simulmedia.
gry
Jakub Błażewicz
3 lipca 2021 08:05
Współzałożyciel firmy Neon Doctrine mocno skrytykował sposób działania usługi PlayStation Store. Procedury są wolne i mało przejrzyste, a za promocję trzeba słono zapłacić.
gry
Adrian Werner
1 lipca 2021 14:08
Jak wynika z kolejnego dokumentu ujawnionego w toku rozprawy sądowej pomiędzy Apple a Epic Games, firma Tima Sweeneya miała płacić różnej maści influencerom, głównie po to, by uderzyć marketingowo w jej bezpośredniego konkurenta, czyli platformę Steam.
gry
Adrian Piotrowski
15 maja 2021 17:44
UOKiK po raz pierwszy nałożyło karę pieniężną na osobę zajmującą się i czerpiącą zyski z promocji piramid finansowych. Co ciekawe, wspomnianą grzywnę w wysokości 450 tys. złotych, otrzymał youtuber Damian Żukiewicz.
pozostałe
Filip Węgrzyn
20 stycznia 2021 14:13
Na londyńskiej stacji metra Oxford Circus zmieniono znaki sygnalizujące wejście na nią na nawiązujące do przycisków na padzie PlayStation. Zrobiono to z okazji jutrzejszej premiery PlayStation 5 w Wielkiej Brytanii.
Tech
Miłosz Szubert
18 listopada 2020 16:30
Studio CD Projekt RED ruszyło z kolejną akcją promocyjną gry Cyberpunk 2077. Tym razem deweloper nawiązał współpracę z Coca-Cola Polska, dzięki czemu do rodzimych sklepów wkrótce trafi limitowana edycja jednego z napojów firmy.
gry
Jakub Błażewicz
16 listopada 2020 16:22
Jeden z najpopularniejszych raperów nowego pokolenia związał się z Sony umową na wyłączność. Travis Scott i jego marka Cactus Jack będą razem z Sony reklamować PS5.
gry
Paweł Musiolik
24 października 2020 09:50
Kilka dni temu grupa Bublar poinformowała, że studio Goodbye Kansas przygotuje dla Ubisoftu nowy trailer. Podjęcie współpracy kosztowało francuskiego dewelopera ok. 11 mln szwedzkich koron (czyli nieco ponad 4,8 mln złotych).
gry
Paweł Woźniak
23 października 2020 18:17
Na tydzień przed premierą gry Watch Dogs: Legion okładki innych produkcji firmy Ubisoft w sklepie Microsoftu zostały „zhakowane”. Nie upiekło się ani serii Assassin’s Creed, ani grom spod szyldu Tom Clancy’s, ani nawet niewinnym tytułom, jak Steep czy Trials Rising.
gry
Krystian Pieniążek
22 października 2020 12:49
Agencja marketingowa Ogilvy przygotowała dla swojego klienta – sieci fast foodów Burger King – kampanię, która opierała się na przemycaniu reklam do transmisji popularnych streamerów. Wykorzystano do tego celu plug-in firmy Streamlabs, który umożliwia przekład tekstu na mowę i publikowanie krótkich, spersonalizowanych wiadomości od darczyńców w trakcie streamu.
gry
Bartosz Świątek
21 sierpnia 2020 11:14