marketing Ostatnie wiadomości

„Rzeź wartości”. Wydawca Baldur's Gate 3 nie ma złudzeń: ekonomia zaangażowania to wielkie zagrożenie dla twórców gier

„Rzeź wartości”. Wydawca Baldur's Gate 3 nie ma złudzeń: ekonomia zaangażowania to wielkie zagrożenie dla twórców gier

Zdaniem Michaela Douse’a media społecznościowe mogą mieć destrukcyjny wpływ na branżę gier. „Maszyna reklamowo-propagandowa” to, jego zdaniem, nieszczególnie dobre miejsce do prowadzenia merytorycznych dyskusji o grach i samej branży.

gry

Michał Harat

23 lutego 2025 11:00

„Rzeź wartości”. Wydawca Baldur's Gate 3 nie ma złudzeń: ekonomia zaangażowania to wielkie zagrożenie dla twórców gier
„Gracze po prostu chcą, aby z nimi rozmawiano. Nie chcą być oszukiwani”. Twórca Baldur’s Gate 3 twierdzi, że tradycyjny marketing gier nie ma już racji bytu

„Gracze po prostu chcą, aby z nimi rozmawiano. Nie chcą być oszukiwani”. Twórca Baldur’s Gate 3 twierdzi, że tradycyjny marketing gier nie ma już racji bytu

Twórcy takich produkcji, jak Baldur’s Gate 3 czy EVE Online, wypowiedzieli się na temat marketingu w branży gier. Twierdzą, że gracze nie chcą być oszukiwani reklamami.

gry

Zuzanna Domeradzka

25 kwietnia 2024 21:01

„Gracze po prostu chcą, aby z nimi rozmawiano. Nie chcą być oszukiwani”. Twórca Baldur’s Gate 3 twierdzi, że tradycyjny marketing gier nie ma już racji bytu
Lootboxy w rzeczywistości, czyli tajemnicze wózki w promocjach Auchan i Carrefour

Lootboxy w rzeczywistości, czyli tajemnicze wózki w promocjach Auchan i Carrefour

Już dzisiaj będziecie mogli wziąć udział w ciekawych promocjach zorganizowanych przez sieci supermarketów Auchan i Carrefour. W wybranych placówkach zostaną ustawione tajemnicze wózki, owinięte czarną folią.

Tech

Arkadiusz Strzała

12 kwietnia 2024 13:05

Lootboxy w rzeczywistości, czyli tajemnicze wózki w promocjach Auchan i Carrefour
Fejkowe recenzje, influencerzy i toksyczny marketing pod lupą

Fejkowe recenzje, influencerzy i toksyczny marketing pod lupą

Federalna Komisja Handlu w Stanach Zjednoczonych planuje zaostrzyć przepisy dotyczące zamieszczania fałszywych pozytywnych recenzji w Internecie w celu sprzedaży produktów lub usług, w tym gier.

gry

Kamil Kleszyk

24 maja 2022 10:40

Fejkowe recenzje, influencerzy i toksyczny marketing pod lupą
Ścierką i mieczem, czyli jak Samsung wojuje z Apple

Ścierką i mieczem, czyli jak Samsung wojuje z Apple

Samsung zorganizował niecodzienną akcję marketingową w aplikacji Samsung Members. Dla posiadaczy modelu Galaxy S20 przygotował darmowe ściereczki do ekranu w limitowanej edycji. Wygląda to na prztyczek w nos Apple.

Tech

Konrad Sarzyński

10 listopada 2021 19:44

Ścierką i mieczem, czyli jak Samsung wojuje z Apple
League of Legends i Rihanna łączą siły, promując kosmetyki

League of Legends i Rihanna łączą siły, promując kosmetyki

Z okazji premiery serialu Arcane firma Riot Games nawiązała współpracę z producentem kosmetyków, którego właścicielką jest piosenkarka Rihanna.

gry

Adrian Werner

6 listopada 2021 12:38

League of Legends i Rihanna łączą siły, promując kosmetyki
Wkrótce konferencja Gaming na giełdzie VII - poznaj tajniki marketingu w branży

Wkrótce konferencja Gaming na giełdzie VII - poznaj tajniki marketingu w branży

W dniach 16-17 listopada odbędzie się siódma edycja konferencji Gaming na giełdzie. W jej ramach prezesi między innymi Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay, People Can Fly oraz GRYOnline.pl opowiedzą o różnych aspektach branży gier.

gry

Miłosz Szubert

4 listopada 2021 12:45

Wkrótce konferencja Gaming na giełdzie VII - poznaj tajniki marketingu w branży
Battlefield 2042 z niecodziennym marketingiem; Microsoft zapowiada fikcyjnego Xboxa 2042

Battlefield 2042 z niecodziennym marketingiem; Microsoft zapowiada fikcyjnego Xboxa 2042

Microsoft zapowiada Xboxa 2042, czyli urządzenie, które ma zrewolucjonizować branżę gier. Sprzęt ten jest jednak fikcją, która ma posłużyć do promocji Battlefielda 2042.

gry

Agnieszka Adamus

27 października 2021 18:08

Battlefield 2042 z niecodziennym marketingiem; Microsoft zapowiada fikcyjnego Xboxa 2042
Promocja przy pomocy Photoshopa; Gogle VR od HTC doklejone do gotowych zdjęć

Promocja przy pomocy Photoshopa; Gogle VR od HTC doklejone do gotowych zdjęć

Gogle Vive Flow mają zapewnić wyśmienite doznania, czego dowodem są uśmiechy użytkowników na zdjęciach promocyjnych. Tylko że urządzenia te zostały im doklejone w programie graficznym.

Tech

Arkadiusz Strzała

15 października 2021 16:44

Promocja przy pomocy Photoshopa; Gogle VR od HTC doklejone do gotowych zdjęć
Reklamy z TV w grach na PC i konsole? Tak, ale tylko za zgodą gracza

Reklamy z TV w grach na PC i konsole? Tak, ale tylko za zgodą gracza

Możliwość pojawienia się reklam rodem z telewizji w grach na PC i konsole za sprawą platformy PlayerWON to nie niedogodność, lecz oddanie władzy nad tego typu spotami w ręce graczy. Przynajmniej tak twierdzi firma Simulmedia w nowym artykule.

gry

Jakub Błażewicz

7 lipca 2021 17:30

Reklamy z TV w grach na PC i konsole? Tak, ale tylko za zgodą gracza
Reklamy rodem z telewizji wkrótce w grach na PC i konsole [aktualizacja]

Reklamy rodem z telewizji wkrótce w grach na PC i konsole [aktualizacja]

Hi-Rez Studios i inni wydawcy będą mogli wyświetlać spoty reklamowe w swoich grach. Wszystko dzięki platformie playerWON od firmy Simulmedia.

gry

Jakub Błażewicz

3 lipca 2021 08:05

Reklamy rodem z telewizji wkrótce w grach na PC i konsole [aktualizacja]
Sony trzeba słono zapłacić za promowanie gry w PS Store

Sony trzeba słono zapłacić za promowanie gry w PS Store

Współzałożyciel firmy Neon Doctrine mocno skrytykował sposób działania usługi PlayStation Store. Procedury są wolne i mało przejrzyste, a za promocję trzeba słono zapłacić.

gry

Adrian Werner

1 lipca 2021 14:08

Sony trzeba słono zapłacić za promowanie gry w PS Store
Epic Games płacił streamerom za agresywny marketing

Epic Games płacił streamerom za agresywny marketing

Jak wynika z kolejnego dokumentu ujawnionego w toku rozprawy sądowej pomiędzy Apple a Epic Games, firma Tima Sweeneya miała płacić różnej maści influencerom, głównie po to, by uderzyć marketingowo w jej bezpośredniego konkurenta, czyli platformę Steam.

gry

Adrian Piotrowski

15 maja 2021 17:44

Epic Games płacił streamerom za agresywny marketing
Youtuber dostaje 450 tys. zł kary od UOKiK za zachęcanie do piramid finansowych

Youtuber dostaje 450 tys. zł kary od UOKiK za zachęcanie do piramid finansowych

UOKiK po raz pierwszy nałożyło karę pieniężną na osobę zajmującą się i czerpiącą zyski z promocji piramid finansowych. Co ciekawe, wspomnianą grzywnę w wysokości 450 tys. złotych, otrzymał youtuber Damian Żukiewicz.

pozostałe

Filip Węgrzyn

20 stycznia 2021 14:13

Youtuber dostaje 450 tys. zł kary od UOKiK za zachęcanie do piramid finansowych
Metro zmienia się z okazji premiery PS5 - ciekawa akcja promocyjna

Metro zmienia się z okazji premiery PS5 - ciekawa akcja promocyjna

Na londyńskiej stacji metra Oxford Circus zmieniono znaki sygnalizujące wejście na nią na nawiązujące do przycisków na padzie PlayStation. Zrobiono to z okazji jutrzejszej premiery PlayStation 5 w Wielkiej Brytanii.

Tech

Miłosz Szubert

18 listopada 2020 16:30

Metro zmienia się z okazji premiery PS5 - ciekawa akcja promocyjna
Cyberpunk 2077 wyskakuje z lodówki - gra na napojach gazowanych

Cyberpunk 2077 wyskakuje z lodówki - gra na napojach gazowanych

Studio CD Projekt RED ruszyło z kolejną akcją promocyjną gry Cyberpunk 2077. Tym razem deweloper nawiązał współpracę z Coca-Cola Polska, dzięki czemu do rodzimych sklepów wkrótce trafi limitowana edycja jednego z napojów firmy.

gry

Jakub Błażewicz

16 listopada 2020 16:22

Cyberpunk 2077 wyskakuje z lodówki - gra na napojach gazowanych
Popularny raper wiąże się z Sony i reklamuje PS5

Popularny raper wiąże się z Sony i reklamuje PS5

Jeden z najpopularniejszych raperów nowego pokolenia związał się z Sony umową na wyłączność. Travis Scott i jego marka Cactus Jack będą razem z Sony reklamować PS5.

gry

Paweł Musiolik

24 października 2020 09:50

Popularny raper wiąże się z Sony i reklamuje PS5
Ubisoft zapłacił miliony złotych za tajemniczy trailer

Ubisoft zapłacił miliony złotych za tajemniczy trailer

Kilka dni temu grupa Bublar poinformowała, że studio Goodbye Kansas przygotuje dla Ubisoftu nowy trailer. Podjęcie współpracy kosztowało francuskiego dewelopera ok. 11 mln szwedzkich koron (czyli nieco ponad 4,8 mln złotych).

gry

Paweł Woźniak

23 października 2020 18:17

Ubisoft zapłacił miliony złotych za tajemniczy trailer
Assassin's Creed z człowiekiem-świnią na okładce. DedSec „hakuje” Ubisoft

Assassin's Creed z człowiekiem-świnią na okładce. DedSec „hakuje” Ubisoft

Na tydzień przed premierą gry Watch Dogs: Legion okładki innych produkcji firmy Ubisoft w sklepie Microsoftu zostały „zhakowane”. Nie upiekło się ani serii Assassin’s Creed, ani grom spod szyldu Tom Clancy’s, ani nawet niewinnym tytułom, jak Steep czy Trials Rising.

gry

Krystian Pieniążek

22 października 2020 12:49

Assassin's Creed z człowiekiem-świnią na okładce. DedSec „hakuje” Ubisoft
Streamerzy są wściekli. Wykorzystali ich marketingowcy

Streamerzy są wściekli. Wykorzystali ich marketingowcy

Agencja marketingowa Ogilvy przygotowała dla swojego klienta – sieci fast foodów Burger King – kampanię, która opierała się na przemycaniu reklam do transmisji popularnych streamerów. Wykorzystano do tego celu plug-in firmy Streamlabs, który umożliwia przekład tekstu na mowę i publikowanie krótkich, spersonalizowanych wiadomości od darczyńców w trakcie streamu.

gry

Bartosz Świątek

21 sierpnia 2020 11:14

Streamerzy są wściekli. Wykorzystali ich marketingowcy

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl