Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

marketing - newsy i ciekawostki

Fejkowe recenzje, influencerzy i toksyczny marketing pod lupą
Fejkowe recenzje, influencerzy i toksyczny marketing pod lupą

Kamil Kleszyk, 24 maja 2022, 10:40

Federalna Komisja Handlu w Stanach Zjednoczonych planuje zaostrzyć przepisy dotyczące zamieszczania fałszywych pozytywnych recenzji w Internecie w celu sprzedaży produktów lub usług, w tym gier.

Ścierką i mieczem, czyli jak Samsung wojuje z Apple
Ścierką i mieczem, czyli jak Samsung wojuje z Apple

Konrad Sarzyński, 10 listopada 2021, 19:44

Samsung zorganizował niecodzienną akcję marketingową w aplikacji Samsung Members. Dla posiadaczy modelu Galaxy S20 przygotował darmowe ściereczki do ekranu w limitowanej edycji. Wygląda to na prztyczek w nos Apple.

League of Legends i Rihanna łączą siły, promując kosmetyki
League of Legends i Rihanna łączą siły, promując kosmetyki

Adrian Werner, 6 listopada 2021, 12:38

Z okazji premiery serialu Arcane firma Riot Games nawiązała współpracę z producentem kosmetyków, którego właścicielką jest piosenkarka Rihanna.

Wkrótce konferencja Gaming na giełdzie VII - poznaj tajniki marketingu w branży
Wkrótce konferencja Gaming na giełdzie VII - poznaj tajniki marketingu w branży

Miłosz Szubert, 4 listopada 2021, 12:45

W dniach 16-17 listopada odbędzie się siódma edycja konferencji Gaming na giełdzie. W jej ramach prezesi między innymi Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay, People Can Fly oraz GRYOnline.pl opowiedzą o różnych aspektach branży gier.

Battlefield 2042 z niecodziennym marketingiem; Microsoft zapowiada fikcyjnego Xboxa 2042
Battlefield 2042 z niecodziennym marketingiem; Microsoft zapowiada fikcyjnego Xboxa 2042

Agnieszka Adamus, 27 października 2021, 18:08

Microsoft zapowiada Xboxa 2042, czyli urządzenie, które ma zrewolucjonizować branżę gier. Sprzęt ten jest jednak fikcją, która ma posłużyć do promocji Battlefielda 2042.

Promocja przy pomocy Photoshopa; Gogle VR od HTC doklejone do gotowych zdjęć
Promocja przy pomocy Photoshopa; Gogle VR od HTC doklejone do gotowych zdjęć

Arkadiusz Strzała, 15 października 2021, 16:44

Gogle Vive Flow mają zapewnić wyśmienite doznania, czego dowodem są uśmiechy użytkowników na zdjęciach promocyjnych. Tylko że urządzenia te zostały im doklejone w programie graficznym.

Reklamy z TV w grach na PC i konsole? Tak, ale tylko za zgodą gracza
Reklamy z TV w grach na PC i konsole? Tak, ale tylko za zgodą gracza

Jakub Błażewicz, 7 lipca 2021, 17:30

Możliwość pojawienia się reklam rodem z telewizji w grach na PC i konsole za sprawą platformy PlayerWON to nie niedogodność, lecz oddanie władzy nad tego typu spotami w ręce graczy. Przynajmniej tak twierdzi firma Simulmedia w nowym artykule.

Reklamy rodem z telewizji wkrótce w grach na PC i konsole [aktualizacja]
Reklamy rodem z telewizji wkrótce w grach na PC i konsole [aktualizacja]

Jakub Błażewicz, 3 lipca 2021, 08:05

Hi-Rez Studios i inni wydawcy będą mogli wyświetlać spoty reklamowe w swoich grach. Wszystko dzięki platformie playerWON od firmy Simulmedia.

Sony trzeba słono zapłacić za promowanie gry w PS Store
Sony trzeba słono zapłacić za promowanie gry w PS Store

Adrian Werner, 1 lipca 2021, 14:08

Współzałożyciel firmy Neon Doctrine mocno skrytykował sposób działania usługi PlayStation Store. Procedury są wolne i mało przejrzyste, a za promocję trzeba słono zapłacić.

Epic Games płacił streamerom za agresywny marketing
Epic Games płacił streamerom za agresywny marketing

Adrian Piotrowski, 15 maja 2021, 17:44

Jak wynika z kolejnego dokumentu ujawnionego w toku rozprawy sądowej pomiędzy Apple a Epic Games, firma Tima Sweeneya miała płacić różnej maści influencerom, głównie po to, by uderzyć marketingowo w jej bezpośredniego konkurenta, czyli platformę Steam.

Youtuber dostaje 450 tys. zł kary od UOKiK za zachęcanie do piramid finansowych
Youtuber dostaje 450 tys. zł kary od UOKiK za zachęcanie do piramid finansowych

Filip Węgrzyn, 20 stycznia 2021, 14:13

UOKiK po raz pierwszy nałożyło karę pieniężną na osobę zajmującą się i czerpiącą zyski z promocji piramid finansowych. Co ciekawe, wspomnianą grzywnę w wysokości 450 tys. złotych, otrzymał youtuber Damian Żukiewicz.

Metro zmienia się z okazji premiery PS5 - ciekawa akcja promocyjna
Metro zmienia się z okazji premiery PS5 - ciekawa akcja promocyjna

Miłosz Szubert, 18 listopada 2020, 16:30

Na londyńskiej stacji metra Oxford Circus zmieniono znaki sygnalizujące wejście na nią na nawiązujące do przycisków na padzie PlayStation. Zrobiono to z okazji jutrzejszej premiery PlayStation 5 w Wielkiej Brytanii.

Cyberpunk 2077 wyskakuje z lodówki - gra na napojach gazowanych
Cyberpunk 2077 wyskakuje z lodówki - gra na napojach gazowanych

Jakub Błażewicz, 16 listopada 2020, 16:22

Studio CD Projekt RED ruszyło z kolejną akcją promocyjną gry Cyberpunk 2077. Tym razem deweloper nawiązał współpracę z Coca-Cola Polska, dzięki czemu do rodzimych sklepów wkrótce trafi limitowana edycja jednego z napojów firmy.

Popularny raper wiąże się z Sony i reklamuje PS5
Popularny raper wiąże się z Sony i reklamuje PS5

Paweł Musiolik, 24 października 2020, 09:50

Jeden z najpopularniejszych raperów nowego pokolenia związał się z Sony umową na wyłączność. Travis Scott i jego marka Cactus Jack będą razem z Sony reklamować PS5.

Ubisoft zapłacił miliony złotych za tajemniczy trailer
Ubisoft zapłacił miliony złotych za tajemniczy trailer

Paweł Woźniak, 23 października 2020, 18:17

Kilka dni temu grupa Bublar poinformowała, że studio Goodbye Kansas przygotuje dla Ubisoftu nowy trailer. Podjęcie współpracy kosztowało francuskiego dewelopera ok. 11 mln szwedzkich koron (czyli nieco ponad 4,8 mln złotych).

Assassin's Creed z człowiekiem-świnią na okładce. DedSec „hakuje” Ubisoft
Assassin's Creed z człowiekiem-świnią na okładce. DedSec „hakuje” Ubisoft

Krystian Pieniążek, 22 października 2020, 12:49

Na tydzień przed premierą gry Watch Dogs: Legion okładki innych produkcji firmy Ubisoft w sklepie Microsoftu zostały „zhakowane”. Nie upiekło się ani serii Assassin’s Creed, ani grom spod szyldu Tom Clancy’s, ani nawet niewinnym tytułom, jak Steep czy Trials Rising.

Streamerzy są wściekli. Wykorzystali ich marketingowcy
Streamerzy są wściekli. Wykorzystali ich marketingowcy

Bartosz Świątek, 21 sierpnia 2020, 11:14

Agencja marketingowa Ogilvy przygotowała dla swojego klienta – sieci fast foodów Burger King – kampanię, która opierała się na przemycaniu reklam do transmisji popularnych streamerów. Wykorzystano do tego celu plug-in firmy Streamlabs, który umożliwia przekład tekstu na mowę i publikowanie krótkich, spersonalizowanych wiadomości od darczyńców w trakcie streamu.

Cyberpunk 2077 za recenzję na Steam - nietypowa oferta twórców Night City
Cyberpunk 2077 za recenzję na Steam - nietypowa oferta twórców Night City

Agnieszka Adamus, 17 kwietnia 2020, 17:25

Nadeszła nowa forma marketingu - twórcy niewielkiej gry Night City zachęcają do wystawiania na Steamie recenzji swojej produkcji, w zamian oferując Cyberpunka 2077. Według zapowiedzi autorzy 100 najciekawszych opinii dostaną kopie produkcji CD Projekt RED.

Doom Bone Vodka - powstaje licencjonowana wódka na kościach
Doom Bone Vodka - powstaje licencjonowana wódka na kościach

Adrian Werner, 8 września 2019, 09:06

Firmy Bethesda Softworks i Rebel Distillers połączyły siły w celu stworzenia Doom Bone Vodka, czyli wódki na kościach, która ma promować nadchodzącą grę Doom Eternal.

Nie tylko AMD. Intel też mija się z prawdą w materiałach marketingowych
Nie tylko AMD. Intel też mija się z prawdą w materiałach marketingowych

Bartosz Świątek, 6 września 2019, 14:49

Intel przygotował prezentację marketingową, w której podkreśla przewagę swoich procesorów w realnych zastosowaniach. Slajdy zostały jednak stworzone w oparciu statystyki, które mają bardzo niewielki związek z tematem.

AMD nagina rzeczywistość w reklamie procesorów Ryzen PRO
AMD nagina rzeczywistość w reklamie procesorów Ryzen PRO

Konrad Hazi, 30 sierpnia 2019, 15:20

W opublikowanym ostatnio spocie reklamowym procesorów Ryzen PRO pojawiła się informacja, że osiągają one częstotliwości do 5 GHz. Testy i pomiary sugerują jednak coś zgoła innego.

Cyberpunk 2077 - CD Projekt RED stawia na przygodę w otwartym świecie, a nie RPG? [aktualizacja]
Cyberpunk 2077 - CD Projekt RED stawia na przygodę w otwartym świecie, a nie RPG? [aktualizacja]

Konrad Serafiński, 10 czerwca 2019, 12:41

Jakiś czas temu CD Projekt RED wszędzie podkreślał, że Cyberpunk 2077 będzie przede wszystkim produkcją typu RPG. Najnowsze komunikaty ze studia głoszą jednak coś innego - tytuł reklamowany jest jako gra akcji w otwartym świecie. Czy to rzeczywiście cokolwiek zmienia?

Najlepsi streamerzy zarabiają przeszło 50 tys. dolarów w godzinę
Najlepsi streamerzy zarabiają przeszło 50 tys. dolarów w godzinę

Bartosz Świątek, 21 maja 2019, 14:06

Dziennik The Wall Street Journal przyjrzał się bliżej zarobkom najpopularniejszych streamerów. Niektórzy z nich są w stanie zarobić ponad 50 tys. dolarów za godzinę grania w nową produkcję.

Ninja dostał od EA milion dolarów za streamowanie Apex Legends
Ninja dostał od EA milion dolarów za streamowanie Apex Legends

Bartosz Świątek, 14 marca 2019, 17:24

Według agencji Reuters, firma Electronic Arts zapłaciła streamerowi Tylerowi „Ninja” Belvinsowi milion dolarów za promocję strzelanki battle royale Apex Legends. Wydawca potwierdza, że opłacił niektórych twórców w ramach krótkotrwałej akcji promocyjnej.

Cyberpunk 2077 z szeroko zakrojoną kampanią promocyjną
Cyberpunk 2077 z szeroko zakrojoną kampanią promocyjną

Krystian Pieniążek, 24 maja 2018, 19:22

Firma CD Projekt podzieliła się informacjami zza kulis na temat Cyberpunka 2077 i Gwinta. Pierwsza z wymienionych produkcji ma się doczekać trwającej wiele miesięcy kampanii promocyjnej – przedsięwzięcie będzie droższe niż działania marketingowe poprzedzające premierę Wiedźmina 3. Z kolei na pierwszą kampanię Wiedźmińskiej gry karcianej poczekamy jeszcze długo.

Twórca Everspace o influencerach: „to często kompletna katastrofa”
Twórca Everspace o influencerach: „to często kompletna katastrofa”

Bartosz Świątek, 20 kwietnia 2018, 09:32

W czasie konferencji Reboot Develop współzałożyciel studia Rockfish Games, Michael Schade, stwierdził, że znakomita większość profesjonalnych streamerów, z którymi współpracowała jego firma, zupełnie nie potrafiła grać w Everspace. Tym samym firma wyrzuciła w błoto ciężkie pieniądze na promowanie gry.

No Man's Sky oczyszczony z zarzutów fałszywej reklamy
No Man's Sky oczyszczony z zarzutów fałszywej reklamy

Krzysztof Sobiepan, 30 listopada 2016, 15:30

Hello Games nie oszukiwało graczy reklamami No Man's Sky. Choć występują pewne różnice między materiałami promocyjnymi a wydaną grą, to w ostatecznej ocenie brytyjskiego organu ASA deweloper ukazywał jedynie tytuł w jak najlepszym świetle.

Electronic Arts zmienia politykę dotyczącą youtuberów i streamerów

Patryk Batko, 17 listopada 2016, 10:06

Wydawca Electronic Arts zapowiedział zmiany, które mają na celu zwiększenie przejrzystości w zakresie sponsorowania filmów od popularnych osobistości w Internecie.

Koniec „bullshotów” na Steamie?
Koniec „bullshotów” na Steamie?

Krzysztof Sobiepan, 2 listopada 2016, 10:55

Wyciekły informacje na temat nowych wytycznych przedstawiania gier w serwisie Steam. Na tapecie są screenshoty, które mają adekwatnie reprezentować sprzedawany tytuł. Ze stron produktu znikną więc wszystkie materiały, które nie ukazują rozgrywki.

No Man's Sky winne fałszywego marketingu? Sprawę bada organizacja sprawdzająca standardy reklam
No Man's Sky winne fałszywego marketingu? Sprawę bada organizacja sprawdzająca standardy reklam

Jakub Mirowski, 29 września 2016, 10:44

No Man's Sky, jedna z najbardziej kontrowersyjnych gier tego roku, znalazło się pod lupą brytyjskiej organizacji sprawdzającej standardy reklam. Sprawdzi ona, czy studio Hello Games nie dopuściło się fałszywego marketingu.

Warner Bros. płacił youtuberom za pozytywne recenzje gry Śródziemie: Cień Mordoru
Warner Bros. płacił youtuberom za pozytywne recenzje gry Śródziemie: Cień Mordoru

Janusz Guzowski, 12 lipca 2016, 13:15

Federalna Komisja Handlu Stanów Zjednoczonych opublikowała ugodę z firmą Warner Bros., którą oskarżono o nielegalne praktyki marketingowe. Spółka miała płacić youtuberom za pozytywne recenzje gry Śródziemie: Cień Mordoru, z pominięciem wymaganego w tym wypadku oznaczenia materiałów sponsorowanych. Na liście płac znalazł się m.in. PewDiePie. Dokument nie przewiduje kar finansowych.

Richard Garriott, twórca Ultimy, sprzedaje swoją krew na eBayu

Kamil Zwijacz, 8 lipca 2016, 16:37

Richard Garriott, słynny deweloper, twórca kultowej Ultimy, postanowił w niecodzienny sposób wypromować grę Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues. W tym celu sprzedaje ją wraz z dodatkami i - uwaga - własną krwią w serwisie eBay.

Megan Fox promuje Stormfall: Rise of Balur
Megan Fox promuje Stormfall: Rise of Balur

Adrian Werner, 5 maja 2016, 11:57

Studio Plarium rozpoczęło nową akcję promocyjną mobilnej strategii Stormfall: Rise of Balur. Do kampanii zatrudniono aktorkę Megan Fox, która pojawiła się również w samej grze jako nowa postać.

Oculus Rift pozwala na wykorzystanie danych użytkowników przez osoby trzecie
Oculus Rift pozwala na wykorzystanie danych użytkowników przez osoby trzecie

Jakub Błażewicz, 4 kwietnia 2016, 11:40

W sieci pojawiły się doniesienia na temat nieco kontrowersyjnych warunków zawartych w umowie licencyjnej Oculus Rifta. Sprzęt gromadzi sporo informacji na temat użytkowników i pozwala na wykorzystanie tych danych nie tylko przez właścicieli Oculusa, lecz także niepowiązanych reklamodawców.

Star Wars: Episode VIII z luźniejszą, mniej tajemniczą kampanią reklamową
Star Wars: Episode VIII z luźniejszą, mniej tajemniczą kampanią reklamową

News Gameplay, 7 marca 2016, 13:51

Z informacji podanych przez Daisy Ridley, odtwórczynię roli Rey z Gwiezdnych wojen: Przebudzenia mocy, wynika, że kampania marketingowa ósmego epizodu kosmicznej sagi będzie luźniejsza i mniej tajemnicza, niż w przypadku siódemki.

Bourne, Batman, Kapitan Ameryka i Pokemony - spoty reklamowe z Super Bowl
Bourne, Batman, Kapitan Ameryka i Pokemony - spoty reklamowe z Super Bowl

News Gameplay, 8 lutego 2016, 13:53

50., jubileuszowy Super Bowl dobiegł końca. Jedno z najbardziej medialnych wydarzeń w Stanach Zjednoczonych przyciągnęło miliony widzów i dziesiątki reklamodawców. Ci ostatni płacili za 30-sekundowy spot 5 milionów dolarów. Kto skusił się na taki wydatek?

Wieści ze świata (GTA Online, Fallout 4, Xbox One / Kinect) 30/10/2015
Wieści ze świata (GTA Online, Fallout 4, Xbox One / Kinect) 30/10/2015

Krzysztof Mysiak, 30 października 2015, 14:30

Dziś piszemy m.in. o aktualizacji Halloween Surprise do Grand Theft Auto Online, sprzedawaniu w USA napoju Nuka Cola Quantum z okazji premiery Fallouta 4 oraz o liczbie użytkowników Kinecta w stosunku do posiadaczy Xboksa One. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Fallout 4 ozłocony. W brytyjskich sklepach pojawi się markowe piwo Fallout
Fallout 4 ozłocony. W brytyjskich sklepach pojawi się markowe piwo Fallout

Michał Kułakowski, 23 października 2015, 20:48

Deweloperzy Fallouta 4 potwierdzili, że uzyskał on właśnie złoty status. Oznacza to, że do tłoczni trafiła jego ostateczna wersja, która znajdzie się w pudełkowych wydaniach gry. Firma Bethesda ogłosiła również, że w ramach promocji nawiązała współpracę z browarem Carlsberg, który wprowadzi do brytyjskich sklepów limitowane piwo Fallout.

Wieści ze świata (Until Dawn 2, Call of Duty: Black Ops III, Humble Bundle) 13/10/2015
Wieści ze świata (Until Dawn 2, Call of Duty: Black Ops III, Humble Bundle) 13/10/2015

Krzysztof Mysiak, 13 października 2015, 13:40

Dziś piszemy m.in. o perspektywach powstania gry Until Dawn 2, przeprosinach od Treyarch za niefortunną akcję promocyjną Call of Duty: Black Ops III na Twitterze, zwolnieniach w Humble Bundle oraz dacie premiery pecetowej wersji Hyperdimension Neptunia Re;birth 3. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Sukces Until Dawn zaskoczył Sony. Kampania marketingowa szykowana na święta
Sukces Until Dawn zaskoczył Sony. Kampania marketingowa szykowana na święta

Madanowicz Michał, 1 października 2015, 14:19

Wydany ekskluzywnie na PlayStation 4 horror Until Dawn otrzymał nikłe wsparcie marketingowe od Sony i to mimo bardzo ciepłego przyjęcia gry przez krytyków. Jak się okazuje, tytuł ten może mieć drugie życie w okresie świątecznym.

Call of Duty: Black Ops III - fałszywy zamach terrorystyczny zrelacjonowany na Twitterze
Call of Duty: Black Ops III - fałszywy zamach terrorystyczny zrelacjonowany na Twitterze

Jakub Błażewicz, 30 września 2015, 14:45

Twórcy gry Call of Duty: Black Ops III zamieścili na Twitterze serię fałszywych wiadomości na temat rzekomego zamachu i zamieszek w Singapurze. Akcja miała nakreślić tło fabularne gry, ale zbytni realizm sprawił, że wielu uwierzyło w prawdziwość tych doniesień.

Wieści ze świata (Endless Legend, Forza Motorsport 6, The Sims 4) 3/9/2015
Wieści ze świata (Endless Legend, Forza Motorsport 6, The Sims 4) 3/9/2015

Paweł Krzystyniak, 3 września 2015, 10:41

Dziś piszemy o debiucie rozszerzenia Shadows do Endless Legend, starciu Machinimy z Federalną Komisją Handlu ws. nieuczciwej promocji Xboksa One na YouTube, dodatku do Forzy Motorsport 6 i statystykach po pierwszym roku od premiery The Sims 4. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (SOMA, Age of Wonders III, Deux Ex: Mankind Divided, The Shattering) 24/8/2015
Wieści ze świata (SOMA, Age of Wonders III, Deux Ex: Mankind Divided, The Shattering) 24/8/2015

Bartłomiej Plewnia, 24 sierpnia 2015, 13:00

Dziś piszemy m.in. o postępach prac nad niezależnym horrorem SOMA, nowym projekcie twórcy Gears of War, narzędziach moderskich do Age of Wonders III oraz kampanii reklamowej Deus Ex: Mankind Divided na ulicach Nowego Jorku. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Po co nam Natalia Siwiec na imprezie premierowej Far Cry 4?
Po co nam Natalia Siwiec na imprezie premierowej Far Cry 4?

Jerzy Bartoszewicz, 24 listopada 2014, 17:19

Znana modelka, a właściwie celebrytka, czyli osoba znana z tego, że jest znana, pojawiła się na imprezie premierowej Far Cry 4. Wśród graczy i dziennikarzy pojawiło się pytanie – po co zapraszać takich ludzi na imprezy związane z elektroniczną rozrywką? Czy ma to sens? Otóż ma i wyjaśnię to pokrótce w niniejszym wpisie.

Sunset Overdrive - gra akcji na XONE trafi też na PC?
Sunset Overdrive - gra akcji na XONE trafi też na PC?

Jakub Mirowski, 27 października 2014, 10:44

Jak wynika z doniesień z forum NeoGAF, Sunset Overdrive - debiutująca jutro na rynku amerykańskim produkcja studia Insomniac Games, tytuł ekskluzywny na Xboksa One - może z opóźnieniem trafić także na PC.

„Zapach Destiny” – czyli jak Microsoft sprytnie reklamuje grę w wersji na Xboxa
„Zapach Destiny” – czyli jak Microsoft sprytnie reklamuje grę w wersji na Xboxa

Krzysztof Nieradko, 5 września 2014, 15:05

Firma Microsoft nie otrzymała pozwolenia na reklamowanie gry Destiny w wersji na konsole Xbox 360 oraz Xbox One. Gigant z Redmond zorganizował więc sprytną akcję reklamową, promując na specjalnie przygotowanej stronie sygnowanej swoim logo… perfumy, „Zapach Destiny”.

Microsoft zapłacił YouTuberom za promowanie Xboksa One – plotka
Microsoft zapłacił YouTuberom za promowanie Xboksa One – plotka

Łukasz Szliselman, 21 stycznia 2014, 10:56

Wiele wskazuje na to, że Microsoft płacił autorom filmów publikowanych na YouTube na kanałach grupy Machinima za reklamowanie gier na Xboksa One. Kampania została przeprowadzona po cichu – YouTuberom nie wolno było zdradzać swoich powiązań z wydawcą.

PlayStation 4 na filmach promocyjnych – przygotuj się na nadejście nowej generacji
PlayStation 4 na filmach promocyjnych – przygotuj się na nadejście nowej generacji

Łukasz Szliselman, 6 listopada 2013, 10:09

Dla oczekujących na debiut PlayStation 4 firma Sony przygotowała serię filmów promocyjnych, podgrzewających atmosferę wokół nowej generacji konsol. W przyszłym tygodniu odbędzie się impreza premierowa PS4, z której relację na żywo będzie się dało obejrzeć w Internecie.

Call of Duty: Ghosts i Battlefield 4 - starcie gigantów w reklamach TV
Call of Duty: Ghosts i Battlefield 4 - starcie gigantów w reklamach TV

Marcin Skierski, 15 października 2013, 10:00

W ciągu najbliższych kilku tygodni na rynku zadebiutują dwa najbardziej oczekiwane FPS-y tego roku - Call of Duty: Ghosts i Battlefield 4. Firmy Activision Blizzard i Electronic Arts przygotowują się do tego starcia, wypuszczając pierwsze reklamy omawianych produkcji.

Assassin’s Creed IV: Black Flag zaoferuje do 5 godzin rozgrywki we współczesności. Zobacz reklamę telewizyjną gry
Assassin’s Creed IV: Black Flag zaoferuje do 5 godzin rozgrywki we współczesności. Zobacz reklamę telewizyjną gry

Łukasz Szliselman, 8 października 2013, 10:47

Firma Ubisoft zdradza, że współczesne sekwencje w Assassin’s Creed IV: Black Flag pozwolą poznać dodatkowe elementy fabuły uniwersum. Odkrycie wszystkich zajmie 3-5 godzin, ale jeśli kogoś nie interesuje metahistoria serii, może znacznie ograniczyć swój pobyt w świecie XXI wieku. Przy tej okazji zapraszamy do obejrzenia oficjalnego spotu reklamowego produkcji.