Z okazji premiery serialu Arcane firma Riot Games nawiązała współpracę z producentem kosmetyków, którego właścicielką jest piosenkarka Rihanna.
Studio Riot Games dwoi się i troi, aby wypromować Arcane, czyli serial animowany osadzony w uniwersum League of Legends. Niedawno pisaliśmy o busie ozdobionym grafikami z produkcji, który wyjechał na polskie drogi. Teraz zespół poinformował o nawiązaniu współpracy z linią kosmetyków Fenty Beauty, której właścicielką jest piosenkarka Rihanna.
Efekty mają pojawić się zarówno w grach Riot Games, jak i w mediach społecznościowych. Celem będzie promowanie różnorodności kanonów piękna wśród fanów gier oraz podkreślanie znaczenia społeczności.
Ponadto dzisiaj w siedzibie Riot Games zlokalizowanej w Los Angeles odbędzie się impreza z nagrodami i prezentacjami zorganizowana przez Fenty Beauty.
Wszystko to brzmi trochę dziwnie, ale to nie pierwszy przypadek takiej współpracy. Na początku tego roku firmy Nintendo i ColourPop przygotowały linię kosmetyków zainspirowanych grą Animal Crossing: New Horizons.
Przypomnijmy, że serial Arcane zadebiutuje jutro, czyli 7 listopada, w serwisie Netflix. Pierwszy sezon składać się ma z dziewięciu odcinków, które zostaną udostępnione w zestawach po trzy tygodniowo.
Interesujesz się League of Legends? Jeśli tak, to zainteresować Cię mogą inne doniesienia o tej marce:
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
14

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.