W dniach 16-17 listopada odbędzie się siódma edycja konferencji Gaming na giełdzie. W jej ramach prezesi między innymi Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay, People Can Fly oraz GRYOnline.pl opowiedzą o różnych aspektach branży gier.
Nie od dziś wiadomo, że branża elektronicznej rozrywki stanowi pole dla ogromnych biznesów i da się na niej nieźle zarobić. Również w Polsce cały czas rośnie ona w siłę – zgodnie z raportem The Game Industry of Poland, w poprzednim roku wygenerowała ona ponad 4 miliardy złotych przychodu. Jednak aby skutecznie gromadzić kapitał, niezbędna jest odpowiednia reklama. Jak ją przygotować? Jak wygląda współpraca z influencerami? I na ile zmieni się kwestia promocji w świecie po pandemii? Na te i inne pytania postarają się odpowiedzieć prelegenci konferencji Gaming na giełdzie VII, czyli zorganizowanej przez Strict Minds (przy współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych i stronami Polskigamedev.pl oraz StockWatch.pl) kolejnej edycji wydarzenia odbywającego się cyklicznie od 2018 roku. Tym razem tematem przewodnim będzie właśnie marketing.
Kto znajdzie się wśród gości? Sporo wysoko postawionych osób. Nie zabraknie szefów Bloober Team, Creepy Jar, PlayWay i People Can Fly. Pojawią się także przedstawiciele mediów, w tym również GRYOnline.pl. Swoją obecność zapowiedzieli Mariusz Klamra, czyli prezes zarządu portalu, oraz Krystian „U.V. Impaler” Smoszna, redaktor naczelny. Podzielą się oni swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami ze wszystkimi chętnymi słuchaczami, a zwłaszcza z przedstawicielami środowiska inwestorskiego.
Konferencja Gaming na giełdzie VII odbędzie się w dniach 16-17 listopada w formie internetowej. Udział w niej będzie całkowicie darmowy. Wszelkie dodatkowe szczegóły znajdziecie w tym miejscu.
To jednak nie wszystko. Przez cały listopad potrwają również tzw. czaty inwestorskie, podczas których pojawi się opcja bezpośredniej wymiany zdań z osobami działającymi w branży. Już dziś o godzinie 16:00 będzie można porozmawiać z zarządem Games Operators. Dokładny harmonogram jest dostępny tutaj. Jeśli zatem chcecie, by marketing w branży gier nie miał przed Wami tajemnic, nie pozostaje nam nic innego, jak zaprosić Was do udziału we wszystkich atrakcjach organizowanych w ramach siódmej edycji Gamingu na giełdzie.
Więcej:„Nawet nie zauważają, że ceny wzrosły”. Analityk o tym, kto naprawdę kupuje dziś gry AAA
6

Autor: Miłosz Szubert
Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.