Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 marca 2004, 12:08

Splash Damage poszukuje zdolnych projektantów poziomów, do nowej gry, opartej na silniku Doom 3

Splash Damage, londyńskie studio odpowiedzialne za grę Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory i mapki do trybu Multiplayer w Doom 3, szuka ambitnych i zdolnych projektantów poziomów do swojej nowej gry, w całości opartej o silnik ostatniego dziecka id Software, które wciąż nie może się doczekać wydania. Dokładne wytyczne w sprawie ewentualnej współpracy można znaleźć w tym miejscu. Być może ktoś z Was spróbuje szczęścia i wyruszy na Wyspy Brytyjskie, tym bardziej, że Splash Damage oferuje pracę na miejscu, płatną w pełnym wymiarze godzin...

Splash Damage, londyńskie studio odpowiedzialne za grę Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory i mapki do trybu Multiplayer w Doom 3, szuka ambitnych i zdolnych projektantów poziomów do swojej nowej gry, w całości opartej o silnik ostatniego dziecka id Software, które wciąż nie może się doczekać wydania. Dokładne wytyczne w sprawie ewentualnej współpracy można znaleźć w tym miejscu. Być może ktoś z Was spróbuje szczęścia i wyruszy na Wyspy Brytyjskie, tym bardziej, że Splash Damage oferuje pracę na miejscu, płatną w pełnym wymiarze godzin...

Linki do stron powiązanych z tematem:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej