Sigonyth – Desert Eternity, czyli polska gra z gatunku MMO w produkcji
Grupa młodych, ambitnych programistów, zarejestrowana pod szyldem New Desert Team, postanowiła stworzyć grę pod tytułem Sigonyth, która będzie multiplayerowym RPG, działającym na silniku Ambra. Owy engine został napisany przez samych twórców tytułu w .NET C++ z wykorzystaniem Crystal Space oraz wszechstronnego języka Python. Na oficjalnej stronie Desert Eternity pojawiły się już pierwsze informacje na jej temat oraz zrzuty ekranowe, z którymi chciałbym Was zapoznać.
Adam Woźny
Grupa młodych, ambitnych programistów, zarejestrowana pod szyldem New Desert Team, postanowiła stworzyć grę pod tytułem Sigonyth, która będzie multiplayerowym RPG, działającym na silniku Ambra. Owy engine został napisany przez samych twórców tytułu w .NET C++ z wykorzystaniem Crystal Space oraz wszechstronnego języka Python. Na oficjalnej stronie Desert Eternity pojawiły się już pierwsze informacje na jej temat oraz zrzuty ekranowe, z którymi chciałbym Was zapoznać.
Tytułowe Sigonyth, to teren na którym nie znajduje się nic poza piaskiem. Wydawać by się mogło, że w takich warunkach atmosferycznych prowadzenie życia jest niemożliwe. Jednak zamieszkujący wspomniany obszar Voovianie, przywykli już do tego, że ze wszystkich stron otacza ich pustynia. Gracz wcieli się w jednego z potomków rozbitków, który przed kilkudziesięciu laty musiał się ewakuować do Sigonyth...
Gra, działająca na systemie KROV (KROV to zestaw zasad rządzących mechaniką gry), ma charakteryzować każda z postaci aż dziesięcioma różnymi cechami. Całą akcję będziemy obserwować z „lotu ptaka”.
Jak twierdzą producenci - amatorzy, wersja beta Sigonytha ma się ukazać w trzecim kwartale bieżącego roku, zaś demo kilkanaście tygodni później. Natomiast finalnej wersji polskiego MMO, powinniśmy oczekiwać na początku przyszłego roku.
To tak w telegraficznym skrócie – więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie gry. Zapraszam również do odwiedzenia witryny New Desert Team.
Komentarze czytelników
Soulcatcher Legend

skoro nie ma nowych screenów to stare są najnowsze i oficjalne, to może trzeba je usunąć ze strony skoro gra wygląda całkiem inaczej.
Kaspar_Ndesert --->
mam pytania :
- do kogo adresowana jest ta gra, Polacy - Amerykanie i Europa Zachodnia - Daleki Wschód
- ile będzie kosztowł abonament, czy gra będzie darmowa
- kto jest wydawcą na Polskę a kto na resztę świata
- do której z istniejacych super produkcji MMO wasza gra jest najbardziej podobna
- ilu spodziewacie się mieć abonentów po roku od premiery
- no i oczywiście kiedy będzie premiera?
:)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-06-28 13:54:40]
zanonimizowany670 Senator
SickBastard --> Ale człowieku mi nie chodzi o tak ogólne pojęcie naśladowania. Poprostu czasem nasladownictwo powinno miec granice ,a to juz tak troche lekka przesada. Mowisz ,ze nie uda sie zrobic gierki nie wykorzystujacej pomyslow juz zastosowanych , ale to są OKRESLONE pomysly tak jak np. ze w FPP bron trzymana jest nie centralnie ,ale jakby z boku, to jest zupelnie inna rzecz niz to o czym mowie. Proba naśladowania klimatu , fabuły, interface`u , oraz tej zartobliwej atmosfery to cos co troche wykracza za to o czym mowisz. Jasne... jesli robi sie cos na podobizne innej gry to ok.. tylko widzisz... chodzi mi o to ,ze to powinno byc podobne , a nie momentami takie samo. W razie czego rozwine mysl. Tez troche nie w porzadku postapilem ,ze ocenilem po zaledwie kilku wczesnych screenach ,ale poprostu nie lubie zżynania ,chociaz to troche za wczesnie zeby oceniac...Bez urazy ;) ,ale to moje zdanie...
zanonimizowany670 Senator
Kaspar -- A to w takim razie przepraszam jesli wprowadzacie zmiany co do interface`u itp ;)
A wlasnie... jaki przewidujecie abonament :) ? Tylko tak wiecie... na polskie realia ;)
Soulcatcher Legend

Bili ---> poczekamy na oficjalną wypowiedź autorów, jak dla mnie wyjścia są dwa, albo jest to gra na rynek zachodni i będzie płatna i nic z tego nie wyjdzie bo za rok - dwa lata gdy gra sie pojawi to będzie z 15 ciekawych tytułów, albo będzie bezpłatna i wtedy pewnie jej nigdy nie zobaczysz.
No ale nie spekulujmy, poczekamy na wypowiedź autorów, jak sobie to wyobrażają.
zanonimizowany64024 Legionista
Witam.
Jestem szefem projektu jak i założycielem zespołu New Desert.
Chciałbym wyjaśnić kilka spraw dotyczących samej gry i dyskusji, która się tutaj toczy.
Przede wszystkim chciałem skorygować nieco informacji na temat interjesu gry. Otóż od miesiąca nasz zespół pracuje nad nowym silnikiem pełnym 3D przez co obecne screenshoty z gry są nieaktualne i jesteśmy w stadium przygotowywania się do wrzucenia na stronę oficjalnych screenshotów z gry w pełnym 3D silniku.
Druga sprawa to taka, że nikt nie poinformował mnie o treści zamieszczonego newsa oraz o materiałach użytych do jego napisania. Oczywiście autor zasugerował się materiałami ze strony a przez naszą nieopatrzność zostały stare materiały więc nie należy go też za to w jakiś sposób winić.
Pragnę ze swojej strony zapewnić, że na dniach pojawią się nowe screenshoty z silnika natomiast stare zostaną zdjęte niezwłocznie aby nie wprowadzały w błąd opinii publicznej.
Jeśli chodzi natomiast o sprawy abonamentów, wydawcy czy rynku, na który gra zostanie wydana proszę uzbroić się w cierpliwość gdyż nasz zespół pracuje nad tym. Niedługo powiemy więcej o tym jak planujemy upublicznić grę.