Sadness ma się dobrze. Podobno.

Tak przynajmniej wynika z wywiadu, jakiego redaktorom serwisu Wiicast udzielił Adam Spencer z Fog Studio, zaangażowanego w powstający projekt. Przypomnijmy, iż Sadness to "dziecko" krakowskiego studia Nibris, dedykowane konsoli Wii. Problem w tym, że do tej pory o tym survival horrorze utrzymanym w czarnobiałej stylistyce tak naprawdę niewiele wiadomo.

Maciej Myrcha

Komentarze

Tak przynajmniej wynika z wywiadu, jakiego redaktorom serwisu Wiicast udzielił Adam Spencer z Fog Studio, zaangażowanego w powstający projekt. Przypomnijmy, iż Sadness to "dziecko" krakowskiego studia Nibris, dedykowane konsoli Wii. Problem w tym, że do tej pory o tym survival horrorze utrzymanym w czarnobiałej stylistyce tak naprawdę niewiele wiadomo.

Niestety, jeśli spodziewacie się jakiś rewelacji po wspomnianym wywiadzie, muszę Was srogo rozczarować - Adam Spencer zbyt wylewny nie był. Wiadomo jedynie, iż gra jest "realna" czyli inaczej mówiąc istnieje, nie ma wydawcy oraz ... nie wiadomo kiedy ukaże się na rynku. Brzmi to mało optymistycznie, musicie przyznać. Jedyną nadzieją jest informacja, iż w przyszłym tygodniu światło dzienne powinna ujrzeć zmieniona strona oficjalna firmy Nibris, na której znajdą się nowe screeny z gry oraz nieco więcej informacji na jej temat.

Wspomniany wywiad znajdziecie tutaj.

Kolejne ujęcia z planu zdjęciowego Max Payne: The Movie

Następny
Kolejne ujęcia z planu zdjęciowego Max Payne: The Movie

Call of Duty: World At War to nie tylko walki na Pacyfiku

Poprzedni
Call of Duty: World At War to nie tylko walki na Pacyfiku

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl