Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 lutego 2005, 09:43

Prace nad ścieżką dźwiękową do Advent Rising ukończone

Koncern Majesco udzielił wczoraj szczegółowych informacji na temat ścieżki muzycznej do swojej gry akcji o nazwie Advent Rising. Soundtrack, którego autorem jest Tommy Tallarico został już zarejestrowany w studio wytwórni Paramount Picture. Muzyka będzie obfitować w monumentalne, symfoniczne kompozycje, gęsto zakrapianymi podniosłymi partiami chóru.

Koncern Majesco udzielił wczoraj szczegółowych informacji na temat ścieżki muzycznej do swojej gry akcji o nazwie Advent Rising. Soundtrack, którego autorem jest Tommy Tallarico został już zarejestrowany w studio wytwórni Paramount Picture. Muzyka będzie obfitować w monumentalne, symfoniczne kompozycje, gęsto zakrapianymi podniosłymi partiami chóru.

Tommy Tallarico ma już na swym koncie kilkanaście gier, w których tworzył zarówno muzykę jak i efekty dźwiękowe: Aladdin, Earthworm Jim, MDK, Evil Dead: Hail to the King, czy ostatnio The Bard’s Tale. Materiał do Advent Rising został zarejestrowany przez siedemdziesięcioosobową orkiestrę symfoniczną pod batutą Marka Wattersa. Miksami zajął się natomiast Armin Steiner, znany głównie ze swojej pracy nad filmami: Finding Nemo, Seabiscuit czy trylogią Matrix.

Advent Rising to pierwsza część z serii trzech gier komputerowych, których fabuła powstała na podstawie fantastyki naukowej sławnego powieściopisarza – Orsona Scotta Carda. Zarówno nowe książki jak i gry z serii Advent Rising tworzą nierozłączną trylogię Science-Fiction, spajając literaturę z elektroniczną rozrywką. To właśnie historia, którą poznajemy w grze jest jej perfekcyjnym elementem, napędzającym pozostałe składniki programu. Sama muzyka i grafika dopełniają całą intrygę i nadają jej specyficzny klimat. Wysokiej jakości doznania wizualne zapewnia silnik Unreal Warfare, zaś do prac nad oprawą muzyczną zatrudnieni zastali spece z Hollywood. Gra należy do gatunku dynamicznych zręcznościówek z widokiem TPP, a jej produkcję powierzono zespołowi GlyphX Games.

Więcej informacji o Advent Rising znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej