Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 września 2008, 11:58

autor: Jiker

Poradnik - „Jak usprawnić działanie Crysis Warhead”

W ramach popularnego serwisu TweakGuides.com opublikowany został poradnik przeznaczony dla wszystkich graczy, którzy pragną poprawić płynność działania gry Crysis Warhead oraz zapoznać się ze wszystkimi ważnymi kwestiami dotyczącymi najnowszego dzieła studia Crytek.

W ramach popularnego serwisu TweakGuides.com opublikowany został poradnik przeznaczony dla wszystkich graczy, którzy pragną poprawić płynność działania gry Crysis Warhead oraz zapoznać się ze wszystkimi ważnymi kwestiami dotyczącymi najnowszego dzieła studia Crytek. Jego autorem jest Koroush Ghazi, którzy opracował wcześniej podobny artykuł poświęcony pierwszemu Crysisowi. Możemy w nim poczytać o kwestiach związanych z rozwiązywaniem problemów, zabezpieczeniami antypirackimi, a także wpływem, jaki na grę wywierają poszczególne zmiany w ustawieniach graficznych. Koroush podjął się również próby dokładnego opisu różnic pomiędzy trybem DirectX 9 a DirectX 10. Polecamy Wam lekturę poradnika, który, jak wynika z informacji zamieszczonych przez autora, będzie regularnie uzupełniany.

To nie koniec informacji związanych z Crysis Warhead. Chciałbyś stworzyć modyfikację przeznaczoną do Crysis Warhead, ale z powodu braku odpowiednich narzędzi musisz obejść się smakiem? Sytuacja ta ulegnie zmianie już niedługo. Crytek zapowiedział bowiem rychłą premierę odpowiedniego zestawu, dzięki któremu wszyscy modderzy będą mogli oddać się swojemu ulubionemu hobby.

Na łamach oficjalnego forum poświęconego grom z cyklu Crysis możemy przeczytać: „Jak większość z Was zdołała już zauważyć, nie dołączyliśmy do Crysis Warhead ani do Crysis Wars narzędzi, przy pomocy których gracze mogliby tworzyć modyfikacje (edytora Sandbox lub zestawu MOD SDK) ”, oznajmił menedżer ds. kontaktu ze społecznością. Dodał również, że Crytek chciał dostarczyć graczom produkcję dopracowaną pod kątem zarówno trybu dla pojedynczego gracza, jak i opcji wieloosobowej, w związku z czym nie zdecydował się na prowadzenie równoczesnych prac nad narzędziami przeznaczonymi dla osób zajmujących się modyfikowaniem oryginalnej zawartości gier. „W chwili obecnej pracujemy już jednak nad odpowiednimi programami. Opublikujemy je jak najszybciej się da ”, zakończył.