Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 8 lipca 2003, 09:59

PlayStation 3 – wielka machina nabiera rozpędu i zmierza do roku 2005...

Całkiem niedawno Ken Kurtaragi prezes i CEO Sony Computer Entertainment na spotkaniu udziałowców tejże firmy stwierdził, iż serce PS3, procesor Cell zjedzie z linii produkcyjnych do 31 marca 2004 roku. Oznacza to że sama konsola trafi do sprzedaży w roku 2005, a dodatkowo potwierdzają to najnowsze doniesienia dwóch niezależnych serwisów internetowych IGN oraz Computer and Video Games, które mówią, iż w różnych studiach developerskich rozpoczęto już produkcję gier na tą platformę sprzętową.

Całkiem niedawno Ken Kurtaragi prezes i CEO Sony Computer Entertainment na spotkaniu udziałowców tejże firmy stwierdził, iż serce PS3, procesor Cell zjedzie z linii produkcyjnych do 31 marca 2004 roku. Oznacza to że sama konsola trafi do sprzedaży w roku 2005, a dodatkowo potwierdzają to najnowsze doniesienia dwóch niezależnych serwisów internetowych IGN oraz Computer and Video Games, które mówią, iż w różnych studiach developerskich rozpoczęto już produkcję gier na tą platformę sprzętową.

W artykułach zamieszczonych na obu serwisach mowa jest tytułach na PS3 pochodzących z takich firm jak: Activision, Capcom, Electronic Arts, Take Two oraz THQ, a także nowej grze z serii GTA opracowywanej przez Rockstar North (o czym nieoficjalnie informowaliśmy w lutym tego roku), dwóch grach przygotowywanych przez Namco (być może nowy Tekken i Ridge Racer) i wersji PS3 Star Wars Galaxies korporacji LucasArts.

Zwarzywszy na to, że okres produkcji typowej gry waha się od 1,5 do 2 lat, wszystko (tj. plotki, nieoficjalne doniesienia i wypowiedzi szefów Sony) zaczyna układać się w zgrabną całość i wygląda na to, że rok 2005 na 100% będzie rokiem debiutu PlayStation 3.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej