Pierwsze screeny z And Then There Were None

Szukasz czegoś co mrozi krew z żyłach, ale bez hord zombie czy innych stworów do zabicia? Czegoś, co dzięki świetnie skonstruowanej fabule powoduje ciarki na plecach? And Then There Were None, jest dla Ciebie.

Łukasz Zając

Szukasz czegoś co mrozi krew z żyłach, ale bez hord zombie czy innych stworów do zabicia? Czegoś, co dzięki świetnie skonstruowanej fabule powoduje ciarki na plecach? And Then There Were None, jest dla Ciebie.

Ta przygodowa gra w dużej mierze oparta jest na książce Agathy Christie o takim samym tytule (w Polsce znana jako „I nie było już nikogo” lub „Dziesięciu Murzynków”). Podobnie jak w książce, stopniowo i subtelnie ma być budowane napięcie. Jako Patrick Narracott będziemy próbować odkryć, kto stoi za seryjnymi zabójstwami dziejącymi się na Wyspie Murzynków (zwaną także Wyspą Żołnierzyków).

Do tej pory nie było wiadomo zbyt wiele, na temat tego, jak gra będzie wyglądać. Twórcy postanowili w końcu uchylić rąbka tajemnicy. W naszej galerii znajdują się świeżutkie screenshooty z And Then There Were None.

Planowana data wydania gry na świecie to jesień 2005 roku.

Pierwsze screeny z And Then There Were None - ilustracja #1
Agatha Christie: And Then There Were None

Agatha Christie: I nie było już nikogo

Agatha Christie: And Then There Were None

PC Nintendo
po premierze

Data wydania: 27 października 2005

Informacje o Grze
6.5

GRYOnline

7.2

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl