Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Electronic Arts Polska Press Release 11 marca 2008, 18:50

Patch 1.2 do gry Crysis

Jest już dostępny drugi patch do bestsellerowej gry Crysis! Zdobyła ona ostatnio nagrodę Academy of Interactive Arts and Sciences za Wybitne Osiągnięcie w Inżynierii Wizualnej oraz wyróżnienie Game Developer’s Choice Awards za Najlepszą Technologię. Patch 1.2 ulepsza to, co już wcześniej było jedną z najlepiej ocenianych gier roku 2007.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Jest już dostępny drugi patch do bestsellerowej gry Crysis! Zdobyła ona ostatnio nagrodę Academy of Interactive Arts and Sciences za Wybitne Osiągnięcie w Inżynierii Wizualnej oraz wyróżnienie Game Developer’s Choice Awards za Najlepszą Technologię. Patch 1.2 ulepsza to, co już wcześniej było jedną z najlepiej ocenianych gier roku 2007.

Firma Crytek angażuje się we wspieranie graczy, a dyrektor zarządzający Cevat Yerli kieruje zespołem tak, aby spełniać ich najważniejsze postulaty. Ulepszenia w patchu 1.2 obejmują usprawnienia trybu multiplayer, obsługę modyfikacji oraz zbalansowanie broni, Sztucznej Inteligencji i pojazdów.

Patch 1.2 do gry Crysis - ilustracja #1

W tym celu dodano:

  • automatyczne wyrównywanie stanu osobowego w drużynach. Gracze po śmierci będą przenoszeni na stronę przeciwną, jeśli równowaga zostanie zaburzona,
  • multipróbkowanie dla cieni,
  • efekty dla pojazdów roztrzaskujących się po zamrożeniu,
  • swobodne obracanie dla widoku obserwatora,
  • obsługę zbliżenia dla widoku obserwatora,
  • opcje wczytywania modyfikacji z poziomu menu głównego.
  • Wyświetlacz dla klawiatury Logitech G15 jest teraz w pełni obsługiwany, zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w grze wieloosobowej.
  • Zaimplementowano dodatkowe odgłosy dla pocisków, zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w grze wieloosobowej. Strzały w głowę podczas zmagań sieciowych będą wyróżniane osobnym dźwiękiem.
  • Poprawiono efekt interfejsu gdy postać gracza jest ciężko ranna oraz wskaźniki kierunkowe dla odniesionych obrażeń.
  • Zaimplementowano dodatkowe odgłosy informujące gracza o trafieniu wroga. Można je wyłączyć za pomocą komendy "g_useHitSoundFeedback 0".
  • W trybie dla pojedynczego gracza można teraz ogłuszać przeciwników, potrącając ich podczas biegu w trybie szybkości.
  • Dla lepszej czytelności dodano wartości liczbowe do pasków energii w trybie walki o władzę.

Crysis miał swoją premierę w listopadzie i był jedną z najlepiej ocenianych gier w roku 2007. Ostatnio zdobył wyróżnienia AIAS i GDCA, a także nagrodę dla Gry Roku i Gry Akcji Roku od magazynu „PC Gamer” oraz nagrodę dla Najlepszej Gry na PC w Roku 2007 i Najlepszej Pierwszoosobowej Strzelaniny w Roku 2007 od serwisu „GameSpot”. Crysis uzyskał również specjalne wyróżnienia za Osiągnięcie Technologiczne od GameSpot, IGN, ShackNews i SpikeTV, a ponadto został uznany za jedną z dziesięciu najlepszych gier roku 2007 według „Wired” i „The New York Times”.

Pełna lista poprawek oraz więcej newsów o grze Crysis znajduje się pod adresem www.nanosuit.com.