Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 marca 2004, 09:12

Nui Lei - kolejne rozszerzenie do Vietcongu

Kiedy firmy Illusion Softworks oraz Pterodon tworzyły znakomitą wojenną grę akcji osadzoną w realiach wojny wietnamskiej, nie przypuszczały, że zapoczątkuje ona nową modę w tym gatunku. Okazało się bowiem, że Vietcong, bo o nim mowa, stał się dużym sukcesem, a ponadto tematyka jaką porusza jest na tyle atrakcyjna, że wielu największych zawodników w branży zdecydowało się na odpuszczenie tematu II Wojny Światowej na rzecz właśnie konfliktu wietnamskiego (np.: Battlefield Vietnam z EA, Men of Valor: Vietnam z Vivendi czy ShellShock: Nam '67 z Eidosu). Niedawno na zachodzie pojawił się dodatek do Vietcongu o podtytule Fist Alpha, ciągle pojawiają się też nowe mapy do rozgrywek wieloosobowych, a na tym nie koniec. Na oficjalnej stronie firmy Pterodon pojawiła się właśnie wiadomość dotycząca nowego projektu noszącego nazwę - Nui Lei.

Kiedy firmy Illusion Softworks oraz Pterodon tworzyły znakomitą wojenną grę akcji osadzoną w realiach wojny wietnamskiej, nie przypuszczały, że zapoczątkuje ona nową modę w tym gatunku. Okazało się bowiem, że Vietcong, bo o nim mowa, stał się dużym sukcesem, a ponadto tematyka jaką porusza jest na tyle atrakcyjna, że wielu największych zawodników w branży zdecydowało się na odpuszczenie tematu II Wojny Światowej na rzecz właśnie konfliktu wietnamskiego (np.: Battlefield Vietnam z EA, Men of Valor: Vietnam z Vivendi czy ShellShock: Nam '67 z Eidosu). Niedawno na zachodzie pojawił się dodatek do Vietcongu o podtytule Fist Alpha, ciągle pojawiają się też nowe mapy do rozgrywek wieloosobowych, a na tym nie koniec. Na oficjalnej stronie firmy Pterodon pojawiła się właśnie wiadomość dotycząca nowego projektu noszącego nazwę - Nui Lei.

Otóż w świetle podanych informacji, nad Nui Lei pracuje tzw. Pterodon Modding Team, w składzie pięciu osób (zespół jeszcze niekompletny). Będzie to mod do gry, który wprowadzi nowy tryb rozgrywki wieloosobowej (Team Coordinated Attack) oraz, rzecz jasna, nowe, skonstruowane z myślą o nim mapy. Idea jaka przyświeca temu trybowi to koordynacja i zgranie. Celem będzie zdobycie znajdujących się na mapie flag i powrót z nimi do bazy w jak najkrótszym czasie.

Zainteresowanych tym tematem zapraszam na stronę firmy Pterodon.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej