NPD Group zaczyna monitorować amerykański rynek gier sieciowych

Ze względu na szybko rosnący, stale rozwijający się rynek oprogramowania, pecetowych i konsolowych gier sieciowych wymagających uiszczania okresowych opłat, firma NPD Group rozpoczęła śledzenie tej właśnie gałęzi elektronicznej rozrywki.

Maciej Makuła

Ze względu na szybko rosnący, stale rozwijający się rynek oprogramowania, pecetowych i konsolowych gier sieciowych wymagających uiszczania okresowych opłat, firma NPD Group rozpoczęła śledzenie tej właśnie gałęzi elektronicznej rozrywki.

NPD Group, wiodąca firma zajmująca się monitoringiem rynku amerykańskiego, umożliwi zainteresowanym wgląd w publikowane kwartalnie raporty, których tematem są zestawione dane dotyczące obrotu z tytułu opłat abonamentowych. Źródłem danych dla tych zestawień (tzw. „Subscription Reports”) jest 3-milionowa rzesza ankietowanych.

Omawiana dziedzina badań ma z założenia służyć twórcom wszelakich gier i programów, którzy czerpią zyski z tego typu usług lub dopiero przymierzają się do wkroczenia na tego typu rynek. W raporcie nie znajdziemy natomiast informacji dotyczących systemów dystrybucji online, jaką przykładowo jest Steam.

W praktyce pozwoli to na przykład na określenie przybliżonych zysków z subskrypcji, jakie przynosi World of Warcraft Blizzardowi, albo usługa Xbox Live firmie Microsoft.

Podobało się?

0

Nowa gra z serii Delta Force jeszcze w tym roku

Następny
Nowa gra z serii Delta Force jeszcze w tym roku

Everyday Shooter w ten czwartek na europejskim PS Store

Poprzedni
Everyday Shooter w ten czwartek na europejskim PS Store

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl